همه‌ چیز در مورد استایل پیکنیک

بدون شک زیباترین و آرامش بخش ترین تفریحات مربوط به فصل تابستان، پیکنیک با خانواده یا دوستان نزدیک است. شاید تابستان رو به اتمام باشد، اما هوا همچنان برای رفتن به پیکنیک دلپذیر است. برنامه ریزی مهم‌ترین و اولین قدم است و اینکه بدانید فضا و موقعیتی که برای پیک نیک انتخاب کردید در چه شرایط آب و هوایی قرار دارد. به ویژه اگر قصد رفتن به خارج از شهر را داشته باشید. طبعا این را هم می‌دانید که داشتن یک سری لوازم قبل از انتخاب لباس ضروری است. مثلا داشتن یک زیرانداز برای نشستن بر روی چمن، داشتن چادر مسافرتی اگر قصد دارید که ساعاتی بیشتری از جمله شب را در مکان مورد نظرتان سپری کنید، از واجبات پیک نیک است.

اولین قدم داشتن دستمال سر یا شال است. طبعا در طبیعت و گردش می‌خواهید راحت باشید و از لباس‌های دست و پا گیر دوری خواهید کرد. پس سر کردن روسری کمی سخت می‌شود. از طرفی شال انتخاب خوبی است. به طوری که دور سر خود بپیچید تا موهایتان آزارتان ندهد.اما بهترین چیزی که می‌توانید استفاده کنید باندانا است. باندانا در پیک نیک هم موهایتان را جمع می‌کند، هم استایل اسپرت برای شما به وجود می‌آورد.

همانطور که پیش‌تر گفتیم، در پیک نیک حس راحتی شما از همه مهم‌تر است. اما با توجه به تغییرات ناگهانی آب و هوا و طلاح دید خودتان برای لوکیشن مورد نظر در بهار لباس پوشیدن لایه لایه مناسب‌ترین انتخاب است. یعنی اینکه با کاهش یا افزایش دما بتوانید آن را کم و زیاد کنید. می‌توانید در هوای خنک از ست سویشرت و شلوارهای رنگارنگ استفاده استفاده کنید.

اما اگر طرفدار استایل ساده هستید یک ترکیب از لباس هایی با رنگ پاستلی انتخاب کنید تا با شادی طبیعت همسو شوید وبا یک روسری طرحدار بهاره با همان نقش های سنتی به استایلتان جلوه خاصی ببخشید .به نظر رنگ های زرد ، سبز ، سرخابی ،ابی، رنگ های طبیعی و اینگونه رنگ های شاد چشم نواز، مناسب این فصل هستند.

لباس های جین از گزینه های همیشگی هستند چون با هر رنگ و هر نوع لباسی به راحتی ست می‌شوند. اما اگر فک می‌کنید با آن ها راحتی چندانی ندارید می توانید دامن های پیلیسه با رنگ های شاد طبیعت بهاری یا رنگ های نود(خنثی) را با یک تی شرت سفید و کتونی سفید ست کنید اما به دلیل محدودیت های موجود در پوشش، یک کت با تناژ رنگی دامنتان انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در انتخاب لباس مناسب پیکنیک، مربوط به رنگ آن است. رنگ لباس هم باید مناسب با استایل شما و هم مناسب فصلی که در آن قرار دارید، باشد. در لباس هایی که رنگ روشن دارند، نور خورشید و گرمای هوا را کمتر جذب خواهد کرد. در عوض لباس‌هایی که تیره رنگ هستند، انرژی خورشید را به خود می‌گیرند و سبب حس گرما و ایجاد عرق در بدن شما می‌گردند. پس سعی کنید انتخابتان بیشتر از بین رنگ‌های روشن باشد.

یکی دیگر از لباس هایی که مناسب پیکنیک است، سارافون‌ها هستند. سارافون ها همان مانتوهای بی آستین با جنس‌های متنوع و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. جنس سارافون‌ها می‌تواند از جنس نخ باشد یا الیاف پنبه. نوع پنبه‌ای آن بیشتر در فصل پاییز رایج است. ولی سارافون‌های نخی برای فصل بهار و تابستان گزینه‌ی مناسب‌تر و بهتری به شمار می‌روند. این دسته از سارافون‌ها را می‌توانید همراه با پیراهن یا شلوار مناسب بپوشید. به علت نداشتن آستین این سبک از لباس‌ها، علاوه بر جذاب کردن استایل شما، باعث ایجاد حس خنکی در شما می‌گردند. گاهی اوقات در کنار سارافون، یک زیر سارافونی هم نیاز دارید که به شکل تک رنگ در بازار تولید می‌شوند.

وقتی حرف از پیکنیک به میان می‌آید، یکی دیگر از لوازمی که استایل شما را تکمیل می‌کند، عینک است. در واقع عینک و کلاه در پیک نیک مکمل یکدیگر هستند و به شدت به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگر اکسسوری‌ها در پیک نیک شما جایی نخواهند داشت و صرفا دست و پای شما را گرفته و محدودتان می‌کنند و از طرفی نگران گم شدن آنها می‌شوید. اما اگر عادت به استفاده از یک سری لوازم خاص مثل ساعت دارید مانعی ندارد. چه بهتر که از ساعت‌های هوشمند استفاده کنید که اگر در پیک نیک خود پیاده روی کردید، کوه‌نوردی رفتید یا هر فعالیت دیگری انجام دادید، وضعیت خود را مثل ضربان قلب و… با آن چک کنید وگرنه دیگر اکسسوری‌ها نیازتان نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید