ترند پاییز سال 2022: چه چیزهایی مد خواهد بود؟

فصل زیبای پاییز در راه است و مطمئنا بسیاری از شما مشتاق رسیدن این فصل هستید. در فصل پاییز و زمستان می‌توان استایل‌های جذاب‌تر و خلاقانه‌تری داشت و قطعا گرمای تابستان گاهی این اجازه و حوصله را از شما خواهد گرفت. همان‌طور که می‌دانید، بوتیک‌ها در حال حراج زدن لباس‌های تابستانی و تغییر ویترین خود به لباس‌های پاییزی هستند؛ اما بیشتر این لباس‌ها مربوط به ترندهای پاییز پارسال هستند.اگر شما هم به دنبال کردن ترندهای جدید علاقه دارید و دوست دارید تا لباس‌هایتان را متناسب با مد روز انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

پاییز ۲۰۲۲ کدام رنگ‌ها را انتخاب کنیم؟

وقتی صحبت از رنگ‌ها باشد، معتبرترین منبع، شرکت پنتون است. همچنین با بررسی فشن‌شوهای مربوط به پاییز و توجه به رنگ‌هایی که طراحان برای لباس‌هایشان استفاده می‌کنند، می‌توانیم متوجه شویم که کدام رنگ‌ها امسال به صدر جدول صعود خواهند کرد. پس از سال پرفراز و نشیب ۲۰۲۰ (وجود کرونا و کار کردن اکثر مردم در خانه با لباس‌های راحت) که طراحان بیشتر از رنگ‌های ملایم و گرم برای پاییز استفاده کرده بودند، امسال ما شاهد رنگ‌های شاد، براق و پرجنب‌ و جوش هستیم. البته باید بدانید که در کنار رنگ‌های جذاب و برجسته، رنگ‌های پاییزی هم جز ترندها هستند.

رنگ بنفش

پاییز امسال بهتر است از رنگ های خیلی تیره و مشکی به دور باشید. شما حتی می‌توانید از رنگ بنفش هم در استایل خود استفاده کنید. با حفظ این رنگ ها در کنار رنگ های تیره، می‌توانید استایل بسیار شیک و جذاب ایجاد کنید. وقتی صحبت از رنگ‌های براق و پرجنب‌وجوش باشد، بنفش بهترین گزینه خواهد بود. این رنگ جذاب می‌تواند شما را از دیگران متمایز کند. مخصوصا اگر آن را با طیف‌هایی از رنگ صورتی ترکیب کنید. اگر دوست دارید این رنگ مرکز توجه استایلتان باشد، می‌توانید آن را با خاکستری، مشکی یا جین ترکیب کنید.

رنگ های پاستیلی

یکی دیگر از رنگ هایی که پاییز امسال می‌تواند جنجال به پا کند، رنگ های پاستیلی است که طیف رنگی مختلفی را شامل می‌شود. شما می‌توانید سرتا پا از یک رنگ پاستیلی بهره ببرید و یک استایل ساده و شیک داشته باشید.

لباس هایی از پارچه توئید

این پارچه، پارچه ای مناسب برای فصل پاییز است. در واقع، وقتی از پارچه توئید حرف می‌زنیم از جنس و طرح نوع خاصی از پارچه با هم صحبت می‌کنیم. توئید نوعی پارچه با بافت و طرحی ویژه خود است. این پارچه سال گذشته هم در تولید لباس های مختلف پاییزی مورد استفاده قرار گرفته بود. اما امسال هم شاهد لباس های پاییزی از پارچه توئید خواهیم بود. برند های مختلف قسمتی از کالکشن پاییزی خود را به لباس های توئیدی اختصاص داده است.

قهوه‌ای رُسی

قهوه‌ای یکی از شیک‌ترین رنگ‌ها و البته بهترین انتخاب برای پاییز است. قهوه‌ای به رنگ خاک رس و مشابه به قهوه‌ای زنگ‌زده، از ترندهای امسال است که بدون شک انتخاب این رنگ باعث منحصربه‌فرد شدن استایل شما خواهد شد. برای پوشیدن این رنگ هم می‌توانید یک ست سویشرت و شلوار انتخاب کنید یا یک ترنچ کت و استایل‌های متفاوتی با آن داشته باشید. همچنین می‌توانید با پوشیدن یک پلیور قهوه‌ای، این رنگ را به عنوان مرکز توجه قرار دهید و آن را با آیتم‌های چرمی مانند یک کت شیک و بوت‌های بلند ست کنید.

لباس های طرح دار

امسال شاید شاهد مانتو هایی با طرح های بزرگ بر روی آن باشید که شما را یاد ترند های دهه 90 میلادی بیندازد. از طرفی پارچه های چهارخانه کوچک و طرح های انتزاعی رنگارنگ نیز از سبک های مورد علاقه این فصل هستند.

لباس های طرح لحافی

علاوه بر طرح های پشمی، خز و پر، طرح لحافی نیز از ترندهای پاییز امسال است. با این نوع لباس ها که سال گذشته بسیار مواجه شدیم شدیم، برای پاییز 2022 دوباره فهرست شدند. الگوهای لحافی که انتظار می رود با رنگ های ترند فصل به بازار عرضه شود، جلوه ای خارق العاده ایجاد خواهد کرد.

استفاده از اکسسوری های متفاوت

در چند سال گذشته بارها با کیف های مینی سایز و بزرگ مواجه بودیم اما امسال شاهد طرح هایی با الگوهای چشم نوازتر خواهیم بود. ما اغلب می‌توانیم تغییر رنگ‌های واضحی در کیف ها ببینیم. علاوه بر این، پاییز امسال با کفش های پاشنه ضخیم، سنجاق سرهای زیبا و زیور آلات مرواریدی مواجه خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید