نکاتی در مورد هماهنگی استایل های عروس و داماد

انتخاب لباس زیبا در مراسم عروسی از مهم‌ترین و شیرین ترین بخش ها است. معمولا لباس مجلس عروسی، لباس سفید و کت و شلوار مشکی است که این رنگ بسیار متداول است. شاید جذابیت خود را از دست داده باشد، اما طبق رسوم اکثرا از این ست لباس عروس و داماد استفاده می‌کنند. اما در مراسم هایی چون عقد و حنابندان و نامزدی دست عروس و داماد برای انتخاب رنگ های بیشتر باز است. اگر شما هم دوست دارید در مراسم عقد و یا نامزدی خود متفاوت باشید، می‌توانید از شیوه های ست کردن بهره ببرید.

امروزه مراسم عروسی به صورت پر زرق و برق در حال برگزار شدن است. اگر از آن دسته زوج های خوش ذوق و با سلیقه هستید، حتما به این مطلب علاقه مند خواهید شد.این که لباس و پوششتان را با نزدیک ترین آدم زندگی تان هماهنگ و یا به قول معروف ست کنید، زیبایی و جذابیتی غیر قابل انکار خواهد داشت.

رنگ ها معمولا به شما کمک می‌کنند تا طیف وسیعی از انواع ست های زیبا را داشته باشید. شاید زدن یک کروات همرنگ با لباس عروس یا پوشیدن لباسی طرح دار هماهنگ با داماد, ستی زیبا و شیک ایجاد کند. انتخاب رنگ مورد نظر در ست می‌تواند بسته به سلیقه شما، رنگ سال یا رنگ مورد علاقه شما باشد. مهم این است بتوانید این رنگ را به زیباترین شکل و بهترین نحو در لباس عروس و داماد پیاده کنید.

ترکیب رنگ های کمرنگ و پارچه های شاین جزو ترند های امسال است. به عنوان مثال عروس خانم ها می‌توانند لباس عروس خود را از رنگ صورتی خیلی کمرنگ و شاین دار انتخاب کنند و آقا داماد یک کت و شلوار طوسی رنگ بپوشد. این ترکیب یک استایل ظریف و هماهنگی زیبایی را با خود به همراه می‌آورد. به جای صورتی م

ست کردن رنگ گل یا پاپیون داماد با لباس عروس هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای ست کردن باشد. ست رنگ لباس عروس و داماد یکی از هماهنگی های چشم نواز در مجالس است. به طور مثال اگر لباس عروسی‌ و یا دسته گل شما سفید است، داماد می‌تواند با یک تک گل سفید رنگ بر روی جیب کت خود، یک هماهنگی زیبا ایجاد کند.یا اگر لباس حنابندان آبی انتخاب کرده اید، می‌توانید از این رنگ برای کروات داماد نیز استفاده کنید.

اگر مراسم شما قرار است در فضایی رسمی و یا سالن های رقص بزرگ و لاکچری با معماری بی نظیر، لوسترهای باشکوه و نورپردازی مدرن برگزار شود، خیلی خوب است اگر یک لباس عروس بلند و دنباله دار با طرحی ساده و مینیمال به همراه یک دست کت و شلوار مشکی یا قهوه ای سوخته ترکیب کنید و نتیجه ای متناسب با تم عروسیتان، یعنی مدرن بدست آورید.

اگر مراسم ازدواج شما قرار است یک مراسم بهاری- تابستانی، در زمان روشنی روز و فضای باز مانند یک باغ خانوادگی در محیطی با ترکیب رنگی شاد و تابستانی باشد، ایده ی بهتری است اگر از پیراهنی نه خیلی دنباله دار توری با پترن و الگویی به سلیقه ی خودتان استفاده شود. و به طبع داماد باید از کت پشمی یا تاکسیدو با کراوات مشکی خودداری کند. بلکه کت و شلوار به رنگ آبی یا رنگ‌هایی مثل طوسی روشن یا شیری برای داماد به همراه پاپیون و گل یقه یا جیب کت همخوان با تاج گل عروس، قطعا توصیه می‌شود.

انتخاب اکسسوری های داماد علاوه بر اینکه به شیک تر نشان دادن خود داماد کمک زیادی می‌کند، بلکه حتی کامل کننده ست عروس و داماد هم هست. اکسسوری هایی مانند دکمه سر آستین، گیره ی کراوات و کمربند که معمولا یک کمربند چرمی برای یک عروسی مدرن بهترین گزینه است. یا مثلا ساعت! اگر به داشتن ساعت در مراسم ازدواج خود علاقه دارید حتما اینکار را بکنید.اما حواستان باشد که هر چه تیپ عروس و داماد رسمی تر، ساعت باید ساده تر باشد. یا اگر بند ساعتتان فلزی است رنگ و جنس ساعتتان را با دیگر اکسسوری های فلزی مانند حلقه، یکسان انتخاب کنید.

در آخر لازم به یادآوری است که سادگی و راحتی را فراموش نکنید. مطمئنا شما نمی‌خواهید ده یا پانزده سال دیگر به عکس‌های عروسی خود نگاه کنید و از بعضی انتخاب های خود پشیمان شوید. پس چه بهتر است اگرتا جای ممکن از الگوهای شلوغ و گیج کننده برای چشم دوری کنید و ست لباس عروسی و دامادی خود را در جزئیات المان ها و طرح های جزئی مانند اکسسوری، دسته گل و مدل لباس محدود کنید. پس در ست کردن عناصر نه کوتاهی کنید و نه زیاده روی. و شک نداشته باشید که روزی به یاد ماندنی با استایل هایی جذاب خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید