پنج کفش برتر فصل تابستان که دنیای مد را تسخیر کرده‌اند

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، پوشیدن کفش های پوشیده گزینه مناسبی نیست. کفش‌های مناسب فصل تابستان هم باید هم خنک باشند و هم حمایت مناسبی از پا داشته باشند. وقتی صحبت از کفش می‌شود، راحتی بر همه چیز پیروز می‌شود. به دنبال آسترهای نرم، بالشتک در نزدیکی قوزک پا، بالشتک فوم ، یک محفظه جادار برای پنجه پا و یک زیره لاستیکی ضخیم باشید. اگر باز و بسته کردن بند را آزاردهنده می‌دانید، کفش‌هایی را انتخاب کنید که جز سبک‌های slip on هستند.

متریال خوب برای زیره و رویه کفش بسیار مهم است. کفش‌هایی که زیره‌های نرم دارند، معمولاً راحت‌تر از کفی‌های سفت و غیر قابل انعطاف هستند. برخی از کفش‌ها با زیره‌های بسیار سفت می‌تواند برای افراد در محل کار آزاردهنده باشد. بیشتر کفش‌ها به طور سنتی از چرم ساخته می‌شوند، اما چرم‌ها درجه‌ها و انواع مختلفی دارند و هر کدام ویژگی‌های متمایز خود را دارند.

کفش چرم لاکی نیازی به پولیش ندارد و کفش‌های بسیار ظریفی را می‌توان از پوست حیوانات از جمله پوست تمساح درست کرد. بسیاری از بانوان به پوشیدن کفش چرم تمایلی ندارند یا از پوشیدن کفشی که از محصولات حیوانی ساخته شده است خودداری می‌کنند، بنابراین مواد مصنوعی یا الیاف طبیعی ترجیح می‌دهند.

کفش های ورزشی و کتانی را در این فصل به کل فراموش کنید زیرا این مدل کفش ها مانند اجاق های زودپز پای شما را نابود می کنند. اگر کفش رسمی می خواهید می تواند از جنس های چرمی یا پارچه ای استفاده کنید. برای انتخاب صندل به غیر از زیبایی به کاربردی بودن آن نیز دقت کنید. برخی صندل ها بیشتر شبیه به دمپایی می مانند و بهتر است از انتخاب آن ها پرهیز کنید. صندل هایی را انتخاب کنید که کاملا در پای شما قرار بگیرند و بندی برای پشت پا داشته باشد و از پا های شما محافظت کند.

کفش های تابستانه جذاب که در سال 2022 جزو محبوب ترین ها هستند، عبارت از:

صندل های حصیری

این صندل ها که هم ظرافت و هم راحتی را به ارمغان می‌آورند، در سال های اخیر به ترند فصل تابستان تبدیل شده است. این صندل ها دارای پاشنه تخت و ضخیم هستند و کسانی که نمی‌توانند کفش پاشنه بلند بپوشند، جایگزین بسیار مناسبی است. شاید در نگاه اول این کفش ظریف به نظر نرسد، اما با پوشیدن لباس های متناسب می‌توانید ظاهری شیک داشته باشید.

کفش های پاشنه بلند و ضخیم

به نظر می رسد پاشنه های پلت فرم ضخیم که اغلب در کلکسیون های برندهای مد روز دنیا می بینیم، در فصل تابستان 2022 سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. این کفش ها در رنگ ها و مدل های مختلف موجود است. حتی در طرح کفش عروس هم تولید شده است. این کفش ها در دهه 70 بسیار محبوب بوده است که امروزه هم به دلیل طرح زیبایی که دارد، جزو محبوب ترین ها است.

کفش پاشنه بلند با پاشنه نازک

این نوع کفش ها هم از گذشته تا کنون جزو کفش های پر طرفدار است. این کفش ها دارای پاشنه نازک هستند و برای استفاده روزمرگی مناسب نیستند. اما در مهمانی ها و مجالس رسمی می‌تواند یک گزینه عالی برای استایل تان باشد. برخی از این کفش ها ساده و برخی با سنگ دوزی و یا رنگ های متالیک ظاهر می شوند. این کفش ها یک انتخاب عالی برای خانم های شیک پوش خواهد بود.

صندل های مدل دمپایی

یکی دیگر از کفش های ترند جذاب تابستانه امسال، صندل هایی است که شبیه به دمپایی هستند. این صندل ها اغلب پاشنه بلند هستند و هیچ بندی در آن وجود ندارد. برخی از این صندل ها جلو باز و برخی دیگر جلو بسته هستند. این کفش های تابستانه بسیار مقاوم و با دوام است.

صندل های انگشتی

این صندل ها همه ساله جزو ترند های تابستانه هستند. علی رقم کارایی فوق العاده، همواره یک تیپ و استایلی دلنشین و جذاب برای خانم ها به ارمغان می آورد. از این رو صندل بندی در طرح ها و مدل های بسیار متنوع و مدرنی چون لا انگشتی، دو بندی، چند بندی و… تولید می شود که هر یک در سایز بندی های مختلف و جلوه و تزئینات بسیار خاص و شکیل و مطابق با سلیقه افراد است. این صندل ها بسیار راحت هستند. صندل های انگشتی هم در مدل های تخت و هم مدل های پاشنه دار تولید می‌شود که می‌توانید مدل های پاشنه دار را برای مجالس و مهمانی ها در نظر بگیرید.

صندل های اسپورت

این صندل ها بسیار شبیه به کفش های اسپورت هستند اما قسمت جلو و پاشنه آن ها باز است و هوا داخل آن جریان دارد. برای کسانی که تمایل به ایجاد استایل اسپورت و راحت دارند، این کفش ها را پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید