ترند مدل های لباس مجلسی: شیک ترین های 2022

آن روزها که لباس مجلسی فقط برای مجالس عروسی و نامزدی یا همگام با خرید لباس عروس خریداری می‌شد، دیگر گذشته است. حالا دیگر خرید لباس مجلسی برای دورهمی و مجالس رسمی یا حتی یک مهمانی ساده، چیزی کم از انتخاب لباس مراسم نامزدی و عروسی ندارد. در واقع داشتن یک لباس مجلسی زنانه برای عروسی و مهمانی‌ها، یک نیاز مهم برای کمد لباس‌های خانم‌ها محسوب می‌شود.

اغلب خانم‌ها برای انتخاب لباس مجلسی دچار مشکل می‌شوند. اما انتخاب یک لباس زیبا می‌تواند کار ساده و جذابی باشد؛ به شرطی که بدانیم برای انتخاب مدل لباس مجلسی مخصوص تالار عروسی یا یک مهمانی ساده خانوادگی، باید به چه نکاتی توجه کنیم. اگر شما هم جزو آن دسته خانم‌هایی هستید که در انتخاب لباس مجلسی دچار مشکل می‌شوند یا نمی‌دانند کدام مدل با فرم اندام و استایل شخصی آنها تناسب دارد، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

یک لباس مجلسی باید به گونه ­ای باشد که نقاط قوت شما را برجسته ­تر نشان دهد. به عنوان مثال اگر پاهای زیبایی دارید لباس های کوتاه بپوشید و یا اگر صورت زیبایی دارید بیشتر از لباس ­هایی استفاده کنید که بر روی گردن و ناحیه ­ی سرشانه مانور می­ دهند. اگر شخصی قد بلند و لاغر هستید حتی الامکان از پوشیدن پیراهن­ های ماکسی و راسته خودداری کنید زیرا سبب می­ شود شما لاغرتر دیده شوید. در عوض افراد چاق و کوتاه قد بهتر است از لباس ­های بلند و راسته استفاده کنند تا کشیده ­تر به نظر بیایند. همچنین افراد چاق باید از پوشیدن لباس­های شلوغ و پف دار نیز پرهیز کنند.

مهم‌ترین نکات برای انتخاب مدل لباس مجلسی

نوع برش در انتخاب مدل لباس مجلسی زنانه، مهم است. لباس‌های مجلسی با توجه به نوع برش، انواع مختلفی دارند. برای انتخاب برش مناسب، باید اندام و انواع فرم بدن خود را بشناسیم. بنابراین بر اساس آن، تشخیص می‌دهیم که کدام مدلها، ما را جذاب و زیبا نشان می‌دهند.

رنگ لباس یکی از معیار های مهم انتخاب مدل لباس مجلسی زنانه است. برخی از رنگ لباسهای مجلسی، گزینه مناسبی برای رنگ پوست شما نیستند. اگرچه برخی از شما آنها را دوست دارید، اما بهتر است از آنها اجتناب نمایید. هر کدام از ما باید زنگ و مدل لباس مجلسی مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنیم.

نوع مجلس در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار است. برای خرید یک پیراهن مجلسی شیک، باید نوع و زمان برگزاری مجلس یا مهمانی مورد نظر را بشناسیم. بنابراین، شما باید برخی از معیارهای خرید لباس مجلسی مانند طول، جنس و یقه را در نظر بگیرید.

شیک ترین لباس مجلسی های 2022

پیراهن بلند و سنگ دوزی شده

این مدل لباس مجلسی برای کسانی که به دنبال لباس پوشیده و شیک هستند، مناسب است. امسال لباس های سنگ دوزی شده جزو ترند برتر 2022 است. توجه داشته باشید که شکل‌ها و طرحهای کوچک، گل‌دار یا مینی چاپ و نکاتی از درخشندگی روی لباس مانند پولک به درخشندگی پیراهن شما در شب می‌افزاید.

لباس مجلسی سفید و مشکی

لباس‌ شب سیاه و سفید که همه ساله از فهرست‌ بهترین ها خارج نمی‌شوند، از جمله مدل‌هایی خواهند بود که با موضع مطمئن خود در سال 2022 جای خود را تثبیت خواهند کرد. تقریباً هر طراح مد رنگ مشکی را برای مهمانی های شبانه و لباس رنگ سفید را برای مجالسی که در ساعات اولیه روز برگزار می‌شود، پیشنهاد می کنند. به راحتی می توانید لباس شب مشکی و یا سفید را در مدل های دلخواه پیدا کنید.

لباس مجلسی یقه قایقی، شیفون و آستین کوتاه

لباس شیفون که با ظاهری زیبا موثرترین مدل لباس شب است، امسال به کرات در لیست برترین های 2022 دیده می شود. به نظر می رسد لباس شب شیفون با رنگ های تیره و روشن خود، بسیار محبوب خواهد بود. می‌توانید جنس این مدل لباس شب را از ابریشم انتخاب کنید تا شیک ترین فرد در مهمانی باشید.

لباس مجلسی یقه V با آستین های بلند توری در مدل کلوش

این مدل لباس مجلسی هم جزو ترند امسال است که در رنگ های مختلف به فروش می‌رسد. اگر مهمانی که دعوت هستید، شب هنگام برگزار می‌شود، رنگ های مشکی و زرشکی این مدل را بپوشید. اگر در طول روز جایی دعوت هستید، رنگ های روشن بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

لباس مجلسی کوتاه عروسکی شیک

این مدل لباس ها در زمان های گذشته هم بسیار محبوب بوده است. اگر اندام شما مناسب برای پوشیدن این لباس است، حتما امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید