جدیدترین اسنیکرهای مردانه

ممکن است هنگام خرید کفش با نام اسنیکر مواجه شوید و اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشید. کفش ها از نظر طراحی مدل های متختلفی دارند که بر این اساس با نام های مختلفی شناخته می شوند که یکی از آن ها کفش های اسنیکر است. کفش های اسنیکر کفش هایی نرم و بسیار راحت و مناسب برای تمامی افراد و سنین مختلف است که حتی از نظر ظاهری نیز بسیار زیبا و شیک هستند.

در ایران کفش های اسنیکر با نام کتانی شناخته می شود که حتما با شنیدن این نام متوجه خواهید شد که کفش اسنیکر چیست و به کدام کفش ها اسنیکر گفته می شود. بدون شک کفش های اسنیکر پر طرفدار ترین کفش ها در میان مردم عادی و حتی ورزشکاران حرفه ای می باشد که می تواند راحتی وصف ناپذیری را برای پا ایجاد کرده و سلامت پایتان را تضمین کند.

از ویژگی های کفش اسنیکر مردانه می توان به انعطاف پذیری بسیار خوب آن ها اشاره کرد. برخلاف کفش های چرمی ، کفش های اسنیکر ممکن است از رویه های پارچه ای و بسیار نرم تولید شده باشد که می توانید به سهولت آن را پوشیده و قدم بزنید. کفش های اسنیکر زیره انعطاف پذیری دارند که همین موضوع سبب شده مناسب پیاده روی باشد.

اسنیکر های جدید از فناوری هایی برخوردار هستند که توسط برخی از برند های شناخته شده و معتبر تولید شده تا به بهترین شکل بتوانند سلامت را برای پاها و همچنین استخوان بندی ایجاد کند. کفش های اسنیکر از نظر وزنی بسیار سبک تر از سایر کفش ها است که می تواند مناسب تر از هر کفش دیگری باشد.

برند های معروف تولید کننده اسنیکر در دنیا

  • آدیداس
  • نایک
  • پوما
  • برند Reebok
  • برند Under Armour
  • برند Keds
  • برند New Balance
  • برند K-Swiss
  • برند Hi-Tec
  • برند Fila

اسنیکر های جدید مردانه 2022

اسنیکر Y-3

کفش‌های Y3 کفش‌های ورزشی معمولی و همیشگی نیست و طرح‌های به کار رفته در تولید این نوع کفش، خلاقانه است. همه چیز از سال 2003 شروع شد و از همکاری برند معروف پوشاک ورزشی آدیداس و طراح ژاپنی یوجی یاماموتو متولد شد. ترکیب مد و لباس ورزشی چیزی منحصر به فرد، مدرن و هیجان انگیز ایجاد کرده است، به همین دلیل است که مردان به سمت کفش های ورزشی Y3 جذب می شوند. برای کسانی که دنبال کفش های متفاوت هستند، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اسنیکر مشکی و سفید

این مدل کفش ها از گذشته تا کنون در ویترین های مغازه ها موجود است و جزو کفش های کلاسیک به حساب می‌آید. این کفش ها به جای اینکه فقط ظاهری زیبا داشته باشند و روی مد بالا تمرکز کنند، کاربردی هستند و پوشیدن آن ها آسان است.

اسنیکر Gazzolin cool rider

این اسنیکر ها رویه چرمی دارند و بیشتر در رنگ های شتری و سبز به چشم می‌خورند. این مدل اسنیکر را می‌توان هم در استایل های روزمرگی و هم رسمی استفاده کرد.

اسنیکر jazba mijaz

این اسنیکر مدل جوابی و بدون بند است. رویه این کفش دارای پارچه کشی مشبک است و آستر آن نیز دارای پارچه کشی و مشبک است. کفی آن ساده و نرم و زیره این کفش EVA است که بسیار منعطف است. این ویژگی ها باعث می‌شود گردش هوای فوق العاده ای داخل و خارج کفش، برقرار شود. این کفش ها سبک و قابل شستشو در دمای 40 درجه است. این اسنیکر را می‌توانید در هر محیطی استفاده کنید.

اسنیکر hermes jade

این کفش ها ساق کوتاه و دارای بند است. رویه آن از چرم طبیعی ساخته شده و نرم است. این محصول حدود یک سایز از استاندارد اروپایی بزرگتر است، لطفا یک شماره کوچکتر از سایز نرمال خود خریداری فرمایید.

اسنیکر I runner k2

این اسنیکر از رویه ترکیبی مش و گورتکس و آستر آن از مش تولید شده است. این کفش یک بند جهت تنظیم اندازه پا دارد. کفی آن جذب کننده رطوبت و ضد تعریق است. دارای لایه میانی فوم EVA فشرده و ضربه گیر و زیره آن ساخته شده از آج‌های متعدد است که باعث می‌شود پاهایتان سر نخورد. این اسنیکر ها مناسب برای استایل شهری و طبیعت‌گردی است.

اسنیکر نیم ساق

کفش اسنیکر ساق کوتاه یا همان کفش اسنیکر های معمولی، از متنوع ترین کفش اسنیکر های موجود هستند که درصد بیشتری از این مدل از کفش های بازار را تشکیل می دهند. امسال هم جزو کفش های ترند محسوب می‌شود. تنوع بسیار زیاد کفش های اسنیکر ساق کوتاه به دلیل محبوبیت بالا و فروش بسیار خوب آن ها می باشد که به واسطه مناسب بودن با انواع تیپ ها یکی از بهترین و متنوع ترین کفش های موجود در بازار می باشند. این کفش ها در واقع همان کتانی های متنوعی است که در پای بسیاری از افراد مشاهده می کنید.

اسنیکر Nike air max

این مدل ساق کوتاه که در رنگ ها و ترکیب بندی های گوناگونی عرضه شده است، امسال جز محبوب ترین اسنیکر ها است. تخت (زیره) لاستیکی React یا به اصطلاح عکس العمل نایکی که امضای این برند خاص نیز هست, این اسنیکر را به یکی از راحت ترین کفش های اسپرت برای پوشیده شدن طولانی در تمام طول روز تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید