بهترین مدل های کیف زنانه سال 2022

افراد شیک‌­پوش همه می­‌دانند که استفاده از یک کیف و کفش خوب، چقدر در ظاهر و استایل افراد تاثیرگذار است. اگر شما هم از آن دسته افراد شیک‌پوشید، پس به اهمیت مد و فشن­ و ترندهای جدید واقف هستید. امسال هم مانند سال­‌های قبل، ترندهای مخصوص خود را دارد اما موضوعی که ما قرار است به آن بپردازیم، ترند کیف و کفش سال 2022 است.

کیف و کفش­‌هایی که برای امسال ترند شده­‌اند، با تمرکز بر ترکیب مد امروزی و فشن دهه­‌های گذشته انتخاب شده­‌اند. امروز در کمکت با هم نگاهی به این کیف و کفش­‌های ترند شده می‌­اندازیم و به بررسی عناصر مخصوص این ترندها می‌­پردازیم.

یک برند معروف کیف های فصل جدید خود را معرفی کرد. اولین ایستگاه این مدل ها در تور جهانی ونیز بود. دنیای مد، که هر فصل تکامل می یابد و تغییر می کند و دوست دارد نسیمی از گذشته به جا بگذارد. علاوه بر این، این مدل کیف ها نه تنها با رنگ ها و طرح های خود جلب توجه می کنند، بلکه با پارچه ها و دانه های شیشه ای رنگارنگ، همگان را تحت تاثیر قرار می دهند. مدل‌های کیف فصل جدید این برند مشهور جهان برای اولین بار در جزیره کوچک مورانو در تالاب ونیز به نمایش درآمد.

نکاتی که هنگام خرید کیف باید به آن ها توجه کنیم.

وزن سبک: وزن عامل مهمی برای خرید کیف می باشد مخصوصا اگر بخواهید آن کیف را در
فعالیت های روزانه همراه خود داشته باشید.

جنس با کیفیت: برای اینکه بتوانید کیف زنانه خود را تا زمان طولانی نگه دارید بهتر است از جنس چرم باشد. اما برای اینکه هزینه مناسبی برای شما داشته باشد می توانید از چرم مصنوعی استفاده کنید.

محفظه های جادار: دسته بندی های وسایل یکی از مشکلات بانوان بوده است. برای مثال بهتر است کیف شما دارای محفظه برای لوازم آرایش، کارت اعتباری، هزینه نقد و… داشته باشد.

کیف متناسب با قدتان : خانم های بلند قد می توانند از انواع کیف ها استفاده کنند، اما اگر ریز اندام و قد کوتاه هستید بهتر است از کیف های کوچک تر و جمع و جورتر استفاده کنید.

کیف های مینی‌ مالیستی

یکی از این ترندهای پرطرفدار امسال، کیف­‌های خیلی کوچک هستند. این دسته از کیف­‌ها در دو سال گذشته نیز بسیار محبوب بوده است. امسال هم این مدل کیف ها ترند هستند. شاید از نظر حمل وسایل کمی به مشکل برخورد کنید.

کیف های زنجیر دار

کیف­ های زنجیر دار هم از آن دسته ترندهایی هستند که از سال قبل تا به حال جایگاه خود را حفظ کرده­ است. استفاده از این دسته کیف­ ها ظاهر لوکسی را به استایل شما می­‌بخشد و طرز پوشش شما را بیشتر به چشم می‌­آورد. این کیف ها در مدل های دستی و کوچک و رودوشی موجود می باشد.

مدل های کیف زنانه

کیف های رنگ سال (بنفش)

رنگ امسال بنفش و یا همان وری پری است. یکی از خاصیت های این رنگ این است که قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگ های جذاب را دارد.

کیف های چرمی

این نوع کیف ها از گذشته تا کنون جز اجزای جدا نشدنی در استایل هایمان هستند. در هر محیطی می‌توانید از آن ها استفاده کنید. امسال هم این کیف ها جز ترند 2022 محسوب می‌شوند.

کیف های ساتچل

کیف دستی مستطیل شکل با اندازه متوسط تا بزرگ با یک دسته در بالا و بهترین گزینه برای سفرهای جاده‌ای، اداره یا دانشگاه است.

کیف خورجینی

کیف خورجینی به کیف استوانه ای یا بیضی شکلی گفته می شود که در آن به وسیله ی کشیدن یک بند بسته می‌شود. این مدل کیف بسیار جادار بوده و برای مسافرت و استایل های روزمرگی بسیار مناسب است. یکی از اصلی ترین دلایل پرطرفدار بودن کیف خورجینی ست شدن آن با تمام استایل ها است.

کیف رودوخت لحافی

این مدل کیف یکی از زیباترین انواع کیف زنانه است که در کلکسیون برند chanel به طور مکرر دیده می شوند. روی این مدل کیف دوخت های لوزی شکل وجود دارد، به همین دلیل آن را به رودوخت لحافی تشبیه کرده اند. اکثر افرادی که به استایل کلاسیک علاقه دارند از این نوع کیف زیاد استفاده می‌کنند.

کیف کمری

این مدل کیف ها که در چند سال اخیر جایگاه ویژه ای را در دنیای مد و فشن به دست آورده اند. برخی آن را بر روی دوششان نیز قرار میدهند. اما به هر حال این مدل کیف ها با استایل های اسپورت، بسیار همخوانی دارند. قابل ذکر است به شما بگویم، اگر چاق هستید و شکم برجسته ای دارید کمتر از این نوع کیف استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید