بهترین مارک های بوت زمستانی کدامند؟

بوت یک واژه فرانسوی می باشد که در میان مردم ایران به وفور به کار برده می شود.از نظر لغوی کلمه چکمه یا پوتین به معنی، چیزی که کشیده می شود است، ریشه کلمه به زبان ترکی برمی گردد. در میان عوام کلمه پوتین رایج تر است و مردم این کلمه را بیشتر به کار می برند. بوت ها از پاها در برابر شرایط سخت ناشی از فصل زمستان محافظت می‌کند و هم با انواع مختلفی که دارد، فرصتی برای انعکاس استایل شما نیز فراهم می کند. در این مطلب به چند برند معتبر جهانی تولید بوت اشاره می‌کنیم.

بوت کارهارت ( Carhartt)

اگر بخواهیم در مورد تولید کننده های پوشاک کاری جست و جو کنیم قطعا برندی قدیمی تر از کارهارت نخواهیم یافت. این برند در سال 1889 میلادی در میشیگان آمریکا شروع به کار کرد.
ساخت بسیار مقاوم و طرحی ابداعی که کاهارت از بنیانگذاران آن است و قطعا به چشمتان آشناست. این بوت ها ابتدا برای کارگران ساخته شد و طراحی قدرت مند و با دوام آن به همین علت است. از آنجایی که کارایی و دوام و استحکام آن ها برای عموم مردم نیز می توانست جذاب باشد، کارهارت به بازار کفش و بوت راه یافت و خیلی زود به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرد.

بهترین مارک های بوت زمستانی

بوت های Dockers (داکرز)

بوت داکرز توسط لوی اشتراوس در سال 1853 تاسیس شد. در حالی که تا سال 1367 به تولید شلوار مردانه مشغول بود. از سال 1367 به تولید پوشاک زنانه پرداخت. داکرز با تولید محصولات زیادی از کمربند گرفته تا شلوار، از کیف پول گرفته تا بوت.

بوت های Dockers چه ویژگی هایی دارند؟

بوت های Dockers از چرم طبیعی ساخته شده اند. با طرح های مختلفی که دارد، می‌تواند با محیط های مختلف سازگار است. با زیره ضد آب خود با شرایط آب و هوایی سخت سازگار است. این بوت های باکیفیت و بادوام در بسیاری از نقاط جهان مورد توجه قرار می گیرد. بوت های Dockers با مدل های بلند و نیمه و مچی، با زیپ و بدون زیپ، پاشنه بلند و بدون پاشنه تولید می‌شود.

بوت کاترپیلار (Catrepillar)

یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کفش است که 95 سال سابقه و تجربه طولانی در تولید بوت دارد که پیشنه آن به جنگ جهانی اول باز می‌گردد. این برند با طراحی قدرت مند و بادوام شناخته می شود که آن‌ را به یکی از بهترین برند های بوت دنیا بدل کرده است. از ویژگی های شناخته شده بوت های کاترپیلار، می‌توان به رنگ زرد نمادین آن و همچنین فرم قوس دار و خاصیت ضد آبی آن، اشاره کرد.

بوت پیر کاردین بوت های Pierre Cardin یک برند پوشاک است که در سال 1950 در فرانسه تأسیس شد. این برند به افتخار بنیانگذار آن پیر کاردین ایتالیایی-فرانسوی نامگذاری شده است. Pierre Cardin توانسته است با مجموعه های خاص بسیاری که تا به امروز تولید کرده، به یک برند معتبر تبدیل شود. یکی از برندهایی است که هنوز هم در تولید لباس، عطر، مبلمان، جواهرات و کفش با موفقیت از آن یاد می شود.

بوت های زمستانی پیر کاردین چه ویژگی هایی دارند؟

این بوت ها مطابق با ویژگی های فصل طراحی شده اند. در ساخت آن از موادی مانند چرم، نبوک و جیر استفاده شده است. این بوت ها در سبک های مختلف برای محیط های مختلف تولید می شوند. بوت های کلاسیک آن، برای محیط کسب و کار ترجیح داده می شوند. اما در زندگی روزمرگی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  1. بوت های Kinetix

کینتیکس یک شرکت کفش است که در سال 1989 توسط Ahmad Ziylan در ترکیه تاسیس شد. Kinetix مدل های زیادی را در رده های زنانه، مردانه و کودکانه تولید می کند. این برند با حدود 1500 نقطه فروش در سراسر ترکیه با کفش های اسپرت، انواع بوت و کفش های روزانه مورد توجه قرار گرفته است.

بوت های زمستانی Kinetix چه ویژگی هایی دارند؟

این برند هنگام تولید بوت های زمستانی راحتی و گرم نگه داشتن را در اولویت قرار می دهد. این بوت ها با داشتن زیره بادوام و تامین گرمای داخلی در هوای سرد یکی از محبوب ترین برندها است.

بوت های Timberland

تیمبرلند برندی است که در سال 1928 توسط ناتان سوارتز تأسیس شد. برند آمریکایی تیمبرلند که تولید کفش را در سال 1973 آغاز کرد، در سراسر جهان شهرت زیادی دارد. تیمبرلند در لغت به معنای «سرزمین جنگل‌ها» است. هنگام تولید چکمه های تیمبرلند، به فرآیندهای زیست محیطی توجه می شود.

بهترین مارک های بوت زمستانی

چکمه های زمستانی تیمبرلند چه ویژگی هایی دارند؟

در طراحی این بوت ها از لاستیک طبیعی استفاده شده و فرآیند تولید بدون تخریب جنگل انجام می شود. آستر آن، پارچه ای به دست آمده از مواد بازیافتی reBOTL است. با خاصیت ضد آبی خود در برابر شرایط فصل زمستان مقاوم است. با ساختار کفی سبک و راحت خود، راه رفتن و حرکت را در ماه های زمستان تسهیل می کند.

  1. بوت polo

بوت های پولو از چوگان سوارکاری الهام گرفته شده اند. ساختاری راحت دارد. چرم، نبوک و جیر پرمصرف ترین مواد برای ساخت این بوت است.

دیدگاهتان را بنویسید