روسری های زمستانه ترند سال 2022

امروزه مدل های بسیار متنوعی از انواع شال ها و روسری های زمستانه توسط مراکز تولیدکننده آن‌ها به بازار عرضه می‌‌شود که می‌توانند سلایق گوناگون مصرف‌ کنندگان را به خوبی پوشش دهند.

اگر شما هم قصد خرید مدل‌های مختلفی از این نوع شال و روسری ها را دارید بی شک آشنایی با خصوصیات آنها و کسب اطلاعاتی مفید راجع به این محصولات موجب می ‌شود با دید بازتری نسبت به خرید محصول اقدام کنید. زمانی که کم کم به روزهای سرد زمستان نزدیک می‌‌شویم استفاده از انواع لباس گرم زمستانی با افزایش قابل توجهی رو به رو می‌‌شود.

در این میان بسیاری از خانم‌ ها تمایل دارند مدل های شیک و زیبایی از انواع شال ها و روسری های زمستانه را برای رفع نیاز خود از بازار خریداری کنند. این نوع از شال و روسری ها طرفداران فراوانی داشته و می ‌توانند مصرف ‌کنندگان را در برابر سرما، باران و برف به نحوی مطلوب محافظت کنند.

روسری های زمستانه

نکته مهمی که باید هنگام انتخاب شال و روسری زمستانی شیک به آن توجه داشته باشید این است که جنس پلاستیکی گزینه‌ مناسبی برای خرید شال و روسری زمستانی به حساب نمی ‌آید. شال و روسری هایی از جنس پشم، ابریشم، کشمیر و کتانی می توانند نیاز شما را به خوبی تامین کنند.

اندازه روسری و شالی که قصد خرید آن را دارید می بایست به نحوی باشد که بتوانید آن را بی آن که احساس خفگی به شما دست دهد یک بار به دور گردنتان بپیچید. شما هنگام استفاده از انواع شال و روسری زمستانه زنانه می توانید اجازه دهید انتهای روسری یا شالتان بر روی سینه آویزان شود. همچنین روسری یا شال زمستانه باید به نحوی باشد که بتوانید آن را به دور گردن ببندید یا این که به عقب بیندازید. توصیه می شود شال و روسری هایی را برای خرید انتخاب کنید که به آسانی می‌ توان آنها را پیچید.

مدل های روسری در سال 2022

در سال جدید روسری های مشکی با لبه های طرح زنجیر ترند است. این روسری ها در رنگ های بیشتری وجود دارند که البته معمولا مشکی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. همچنین روسری های پوست مار و پلنگی هم جز محبوب ترین ها است.

شما باید روسری را انتخاب کنید که مناسب لباسی باشد که قرار است بپوشید. رنگ های تیره را می توان به طور کلی برای موقعیت های خاص استفاده کرد.

روسری های زمستانه

یکی از محصولاتی که در بازار شال و روسری زمستانه به فروش می رسد، روسری زمستانی موهر است. ممکن است بسیاری از مشتریان آشنایی چندانی با این نوع روسری نداشته و تمایل داشته باشند اطلاعاتی را راجع به آن به دست آورند. موهر یک نوع پارچه ضخیم است که حالت نرمی دارد و برای فصل های پاییز و زمستان بسیار مناسب است. روسری های موهر محصولاتی گرم و سبک هستند.

  • مدل روسری شیک و مجلسی با ترکیب رنگ سیاه و سفید از برند gucci
  • روسری های آبی- بنفش که جز رنگ سال هستند

روسری های کوتاه یا روسری قواره کوچک در سال 2021 ترند بود. اما در سال جدید هم از محبوبیت آن ها چیزی کم نشده است. روسری کوچک با نام‌های مینی اسکارف(mini scarf) و بیبی اسکارف (baby scarf) هم شناخته می شود که یکی از انواع روسری می باشد. بسیاری از سلبریتی ها و شخصیت های مطرح در دنیای مد و سینما، از روسری برای به روز کردن استایل و پوشش خود استفاده می‌کنند و این در حالی است که در اروپا از سال‌های قدیم، این مدل روسری ها طرفدار داشته و استفاده شده است.

هنگام انتخاب روسری چه چیزی باید در نظر گرفته شود؟

قبل از خرید روسری از متناسب بودن رنگ و مدل آن با رنگ پوست و فرم صورت خود مطمئن شوید. همچنین بسیار مهم است که زود چروک نشود و لیز نخورد.

نکته دیگری که در انتخاب روسری باید به آن توجه کرد، محل استفاده از روسری است. به عنوان مثال مدل و کیفیت روسری که هنگام رفتن به عروسی روی لباس شب استفاده می شود با روسری روزانه یکسان نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید