استایل کابوی زنانه چه نوع استایلی است؟

کابوی (Cowboy) به گاوچرانان یا گله بانان قدیمی آمریکا (غرب وحشی) گفته می شد و از لباس و بوت های بلند مخصوصی استفاده می کردند و قدمت آن‌ها به قرن نوزدهم بر می گردد و لازم بذکر است که امروزه نیز از این لباس و کفش ها در صنعت مد استفاده بسیاری می گردد.

در سال ۲۰۱۸ بوت های کابوی بسیار محبوب بودند و تقریباً در تمام استایل ها دیده می شدند. سبک کابوی در سال ۲۰۱۹ هم در میان ترندهای محبوب دیده می شود و نه تنها از اهمیت آن کاسته نشده، که بخش های مهم تر و بیشتری از استایل خیابانی را تحت تأثیر خود قرار داده است. سبک کابوی یکی از سبک های قدیمی و راحت است.

بوت های کابوی

بوت های سبک وسترن یا کابوی دارای ویژگی های ظاهری زیر می باشد :

  • نوکِ تیزِ کفش ها
  • مدل پاشنه
  • جنس چرم
  • طرح های روی کفش
  • ساق های آزاد و بلند

کفش های کابوی را با چه لباس هایی ست کنیم؟

اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند، پوشیدن شلوار جین با بوت های کابوی است. به خصوص اگر شلوار جین تان تنگ باشد، یک استایل زیبا ایجاد خواهد شد. اگر یک کت جین هم به این ترکیب اضافه کنید، بسیار متناسب خواهد بود.

آیتم های مورد نیاز برای خلق یک استایل کابوی چیست؟

  • یک شلوار دمپا گشاد، شلوارک یا دامن جین آبی رنگ می تواند یک انتخاب مناسب برای این استایل باشد.
  • پیراهن دکمه دار مردانه مناسب این استایل است. پیراهن، می‌تواند آستین کوتاه یا بلند باشد. اما برای جذابیت استایل، بهتر است آستین‌ها تا آرنج تا شود. برای داشتن یک ظاهر کژوال و راحت تر می توانید تیشرت را جایگزین پیراهن کنید.
  • کمربندهای کابوی معمولاً از چرم قهوه ای انتخاب می شوند و دارای سگک های بزرگ نقره ای، طلایی یا فیروزه ای هستند. برای تاکید بیشتر، می توانید کمربندهایی استفاده کنید که دارای سگک بوده و از آن آویزان شده باشد.

اکسسوری در استایل کابوی

کابوی ها به علت سبک زندگی که دارند معمولا زمان زیادی را صرف اکسسوری نمی‌کنند. تنوع اکسسوری در این استایل محدود است و به دستمال گردن، کمربند با سگک های بزرگ و همان مهمیز ها خلاصه می‌شود.

استایل کابوی زنانه

پانچو و جایگاه اش در استایل کابوی

پانچو ها، پدیده ای تازه در دنیای مد و پوشاک ما نمی باشد. بلکه از مدت ها پیش در فصل پاییز از آن ها استفاده می‌شود. اما این مدل جز لباس های سبک وسترن و کابوی است. پهلوهایشان فاقد دوخت هستند و مثل یک شنل یا شال گردن می‌توان آن را به روی شانه انداخت. بدون هیچ تردیدی پانچو ها محبوب ترین و پرنفوذترین رکن استایل های کابویی در بین استایل مردم امروزی می باشد.

این پانچوها با شلوارهای اسکینی، یک بوت بلند و کیف های چرمی کوچک، جذابیت فوق العاده ای را به شما می دهد و می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنید.

منبع: Yasemin

دیدگاهتان را بنویسید