چگونه پلیور اورسایز را با لباس های مناسب ست کنیم؟

زمستان از راه رسیده و طبیعتا هوا سرد است و ما تمایل داریم لباس های ضخیم تر و گرم تری بپوشیم. به طور کلی اگرچه اکثر خانم ها دوست ندارند لباس های ضخیم بپوشند، اما در شرایط زمستانی مجبور هستیم. یکی از محصولاتی که در زمستان ما را گرم نگه می دارد و ما را از سرما محافظت می کند، پلیور و بافت ها هستند.

اگرچه مدل های مختلفی از پلیورها وجود دارد، اما پلیورهای سایز بزرگ مد و ترند امسال هستند. این مدل پلیور به دلیل داشتن ظاهری بلند و گشاد با سایر پلیورها متفاوت است. علاوه بر این، مدل های یقه اسکی و اورسایز نیز ترند امسال است.

امروزه برندهای زیادی مدل پلیورهای Oversize تولید می کنند و تقریبا به هر خانمی می آید. پلیور های اورسایز را می‌توانید روی دامن کوتاه، شلوار جین و یا ساق و لگ بپوشید با خیال راحت بپوشید. مهم‌ترین ویژگی این پلیورها این است که اگر از آن به درستی استفاده شود، اضافه وزنتان را پنهان می کند.

پلیور اورسایز

این نوع پلیورها رنگ ها و مدل های زیادی دارند. ترجیحاً رنگ های سفید، کرم، خاکستری، مشکی، قرمز و صورتی که معمولا با بوت های بلند بسیار زیبا به نظر می رسند. اگر در ایجاد استایل زمستانی خود مشکل دارید، می توانید چند رنگ از این پلیورها را خریداری کنید.

چند نکته که باید به آن توجه داشته باشید

مهم‌ترین نکته این است که هنگام پوشیدن پلیور های اورسایز شیک به نظر برسید نه اینکه انگار در لحاف غرق شده اید. به عنوان مثال، پوشیدن شلوار جین تنگ که پلیور خود را در داخل آن قرار داده اید، تعادل را برقرار می‌کند. برای متعادل کردن حالت بزرگ این پلیور حتما از لباس های نسبتا تنگ استفاده کنید. اگر فکر می کنید هنوز چیزی کم است، پلیور سایز بزرگ خود را با کمربند تکمیل کنید. به طوری که کمربند بالای شکم قرار گیرد. کمربندهای ضخیمی وجود دارد که برای پلیور و لباس بافتنی مناسب است. کمربندهای مشکی و قهوه ای می توانند به عنوان ایده آل ترین اکسسوری برای زمستان در کمد لباس شما باشند.

نحوه ترکیب پلیور های بافت

ترکیب بافت اورسایز سفید رنگ با شلوار جین تنگ یا ساق‌ چرم مصنوعی یک ترکیب ایده آل است که می‌توانید به همراه آن ها کفش های کتانی یا نیم بوت سفید بپوشید.

مناسب ترین کفش برای سِت کردن با پلیور گشاد و پُفی؛ بوت، نیم بوت و کفش های حجیم تر است بنابراین پوشیدن کفش های رسمی براق و یا کفش های پنجه باریک را فراموش کنید.

پلیور قرمز، سبز، بنفش و زرد رنگ را می توانید با لباس هایی به رنگ خنثی سِت کنید

اولین لباسی که به خصوص در ایران با پلیور زنانه ست می‌شود، پالتو و کاپشن‌هایی هستند که می‌توانند به صورت جلوباز، زیبایی پلیور را جلوه‌گر کنند. در این مورد، دست شما برای ساختن هر ترکیبی باز خواهد بود فقط باید ترکیب دایره رنگ‌ها را در ذهن داشته باشید.

گوشواره‌های بزرگ، گردنبند‌ها و شال‌گردن‌ها بهترین اکسسوری ها برای ست شدن با پلیور زنانه هستند، از آن‌ها غافل نشوید.

پلیور اورسایز

درست است که پلیور‌ها با انواع بوت ها ست می‌شوند، اما بوت‌های بالای زانو در صدر ترند زمستانی قرار دارد. پس تا حد امکان از این نوع بوت‌ها در استایل دهی به پلیورتان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید