جذاب ترین لباس عروس سال 2022

کفش سی سی – یک لباس عروس سفید، تور، و یک دسته گل یک بخش کامل از عروسی و تقریبا در همه جای دنیا مرسوم است. با وجود این، زوج هایی هستند که عروسی سنتی و یا لباس ساده ترجیح می‌دهند. هر کشوری سنت های خاص خود را برای مراسم ازدواج دارد لباس های سنتی عروس و داماد در برخی کشورها بسیار عجیب است.

پوشیدن بهترین و زیباترین لباس عروس دنیا آرزوی هر دختری است. پس اگر شما هم در شرف ازدواج هستید و میخواهید بهترین و زیباترین لباس عروس شیک و لوکس دنیا را ببینید این مطلب را مشاهده کنید.

اگر بخواهید زیباترین عروس دنیا باشید، باید لباسی انتخاب کنید که مناسب فرم اندام‌تان باشد. تفاوتی ندارد که لباس عروس پوشیده بخرید یا مدل لباس عروس گیپور را از مزون لباس عروس اروپایی در تهران تهیه کنید. اگر در زمان خرید و پرو لباس به استایل شخصی‌تان فکر نکنید و فرم اندام را درنظر نگیرید، زشت ترین لباس عروس دنیا نصیب‌تان می‌شود. پس سعی کنید، سادگی، استایل خاص، سبک لباس موردنیاز جهت شرکت در جشن عروسی را نیز درنظر بگیرید.

لباس عروس

لباس عروس با آستین های متفاوت و خاص

یکی از جذاب ترین لباس عروس های ترند امسال که جز محبوب ترین ها است، لباس عروس با آستین های متفاوت است. آستین های های پفی یکی از این مدل ها است. اگر قد شما متوسط و متوسط به بالا است، این مدل یک گزینه ایده آل برای شما است.

لباس عروس کوتاه

شاید تا چند سال پیش، تصور اینکه عروس یک لباس کوتاه بپوشد دور از تصور بود. اما امسال این افکار عوض شده و خیلی از عروس خانم ها این مدل لباس عروس را انتخاب می‌کنند. برای این مدل دو طرح کلی وجود دارد. یکی آن که دامن شما ساده و کوتاه باشد و یا آن که در کنار دامن کوتاه شما، پارچه حریر بلند نیز استفاده شود.

لباس عروس با دامن کات A

شاید اولین چیزی که در مورد لباس عروس به ذهن شما برسد، دامن پف دار است. اما در ترند امسال لباس های پفی جای خود را به دامن های بلند و چین دار داده اند. این مدل لباس عروس شما را بسیار شیک و زیبا و قدتان را بلند تر جلوه خواهد داد. اگر به لباس عروس های کلاسیک علاقه مند هستید، این مدل یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

لباس عروس ساده

در ترند لباس عروس امسال، بسیاری از برند ها لباس عروس های ساده طراحی و تولید کرده اند. لباس های با پارچه ساتن درجه یک و شیک.

لباس عروس پشت دکولته

یکی از مدل های زیبای لباس عروس که در اکثر نقاط جهان طرفداران بسیاری دارد،این مدل است. این لباس از پشت تا گودی کمر باز است و معمولا طرح ساده ای دارد.

سرهمی یا کت شلوار

این لباس عروس برای کسانی که می‌خواهند متفاوت به نظر برسند و از لباس پفی استفاده نکنند، بسیار مناسب است. این لباس عروس برای خانم های قد بلند یک انتخاب ایده آل است.

لباس عروس

لباس عروس مروارید دوز شده

امسال یکی از ترند های لباس عروس که بسیار زیبا و جذاب است، این مدل لباس عروس است. این لباس هیچوقت از مد نمی‌افتد. برای کسانی که می‌خواهند لباس عروسشان ساده نباشد، این یک گزینه ایده آل است که باعث می‌شود مانند ستاره بدرخشید.

لباس عروس ماهی و دنباله دار

در این مدل بر خلاف دامن های پفی، دامن تنگ است و دارای دنباله نیز می‌باشد. این مدل لباس عروس نیز بسیار محبوب است و جلوه خاصی به شما می‌بخشد.

لباس عروس گیپور

بدون شک یکی از کلاسیک ترین مدل های لباس عروس، پارچه گیپور است که از مد نمی‌افتد. مدل های مختلفی در این مدل لباس عروس وجود دارد. یکی از محبوب ترین آن ها، استفاده از آستین های حریری و سنگ دوزی شده است.

منبع: Yasemin

دیدگاهتان را بنویسید