شیک ترین مدل های کلاه در سال 2022

کفش سی سی – اولین کلاه زنانه توسط فرانسویان طراحی شد و مورداستفاده قرارگرفت. استفاده از این اکسسوری جذاب تا مدت‌ها به‌عنوان یک اصل همراه با خانم‌ها بود. کلاه از اهمیت خاصی برخوردار بود و عدم استفاده از آن نشان‌دهنده عدم رعایت نظم بود. جالب است بدانید که در دهه‌ی 80 میلادی پرنسس دایانا انواع کلاه زنانه را به لیست اکسسوری زنانه اضافه کرد

کلاه یک اکسسوری زیبا است که در هر فصلی کاربرد دارد. برای محافظت از سر در برابر گرما، سرما یا بارش استفاده می شود. وقتی به دنیای مد در سال های اخیر نگاه می کنیم، می بینیم که استفاده از کلاه به یک عادت همه گیر تبدیل شده شده است.

اگر از کلاه به صورت درست و متناسب استفاده شود، می‌تواند ظاهری جذاب برای شما ایجاد کند. با اضافه کردن کلاه به استایل می توانیم آن را ازاستایلی ساده به استایلی شیک تبدیل کنیم. البته به شرطی که یک سری اصول را بدانیم و کلاه را متناسب با فرم صورتمان انتخاب کنیم. اگر صورت شما فرم گردی دارد، بهتر است از کلاه‌هایی استفاده کنید که بلند باشد. این مدل کلاه‌ها باعث می‌شوند که سرتان کشیده‌تر به نظر برسد و گردی صورتتان متعادل شود.

کلاه های خزدار

در میان انواع کلاه، پارچه های موهر و خزدار از درجه محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. کلاه های خزدار امسال هم به طور گسترده ای در سبد لباس های زمستانه وارد شده است. امسال هم برند آنا سویی و متیو ویلیامز در کلکسیون پاییز و زمستانه خود از کلاه خزدار سفید و مشکی استفاده کرده اند

کلاه های بینی (Beanie)

کلاه های بینی از آن دسته از کلاه هایی هستند که هیچگاه از مد نمی افتند .این کلاه ها همیشه در سبد خرید زمستانی مردم اقصی نقاط جهان به ویژه ایران وجود داشته است. امسال هم برندهای معروف دنیا از Chanel گرفته تا Altuzarra از این مدل کلاه در فهرست طراحی های خود قرار داده اند.

شیک ترین مدل های کلاه

کلاه لبه دار پهن

کلاه‌های لبه‌دار پارچه‌ای یا نمدی در چند سال اخیر در استایل خیابانی بسیار محبوب شده‌اند، اما کمی زمان برد تا لیبل‌های مد روز فراگیری شوند.کلاه های لبه دار مناسب هر فصلی هستند و از نوع حصیری تابستانی تا پشمی زمستانی، هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد.این کلاه ها از اواسط قرن نوزدهم مد بوده و هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند. این طرح از ترندهای مد امسال برندهای گوچی و شنل می باشد.

کلاه کلوش (cloche hat)

این کلاه‌ها به دلیل شکل منحصربه‌فرد و کاملاً جذابشان در دهه 1900 محبوبیت گسترده‌ای پیدا کردند. نام این کلاه از کلمه فرانسوی Cloche به معنای زنگ گرفته شده ‌است. کلاه‌های کلوش کلاه‌هایی به شکل زنگوله اند که به‌طور معمول تا پیشانی پایین می‌آیند. این کلاه ها نیز امسال جز کلاه های محبوب است.

کلاه چرم مشکی نقابدار طرح ساده

کلاه کپ چرم با ظاهر شیک و ساده، برای استفاده در تمامی فصول مناسب است. این کلاه کپ چرم با انواع پوشاک چرمی اعم از کت، کفش و کیف های چرمی به خوبی ست می شود.

شیک ترین مدل های کلاه

کلاه های بافت

در فصل زمستان برای محافظت سر و گردن از سرما، شال و کلاه بافت یکی از گزینه های ایده آل است. این مدل کلاه ها، همه ساله با تنوع رنگ و مدل های بیشتر، توجه افراد را به خود جلب می‌کند. این کلاه ها امسال هم جز محبوب ترین مدل ها است و به همراه پالتو ها می‌تواند یک استایل جذاب ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید