ترند و مد 2022: شلوار های اسلش و گشاد

کفش سی سی – در گذشته های دور از شلوار های بسیار گشاد و سنتی استفاده می‌کردند. در سال های اخیر طراحان مد از این الگو استفاده کرده و شلوارهای گشاد را در طرح مدرن ارائه کرده‌اند. این مدل شلوارها که قدیمی به نظر می رسند، اکنون تقریباً در هر استایلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این شلوار های راحتی در ترکیب لباس های بیرون و حتی در محیط های اداری نمود پیدا کرد. شلوارهای گشاد از هر رنگ و پارچه ای تولید می شود و به نظر می‌رسد تا مدت ها تولید آن ها ادامه پیدا کند. مهم ترین ویژگی این شلوار ها فاق بلند بودن و گشاد بودن آن ها است. به همین دلیل در فصل تابستان یکی از گزینه های ایده آل محسوب می شود.

بسیاری از استایلیست‌ها و طراحان مد بر این باورند که شلوار دمپا گشاد، با اینکه خیلی قبل‌تر از شلوار جذب توسط افراد پوشیده می‌شد، انقلابی در برابر استفاده از شلوار جذب بود که دوباره راحتی بیشتری را به افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کردند، می‌داد.

شلوار های اسلش و گشاد

افراد زیادی برایشان راحتی شلوار مهم است اما مهم‌تر از آن باید شلوار مناسب استایل خاص خود را بپوشند. این مدل شلوار گشاد انتخاب مناسبی برای افرادی است که راحتی و جذابیت را در کنار هم می‌خواهند. مدت‌ها است که شلوار گشاد زنانه به استایل خانم‌های باسلیقه اضافه شده است.

شلوار های گشاد زمستانه

طرفدار پروپاقرص مدل شلوار گشاد هستید، در پاییز و زمستان، شلوار گشاد زمستانه، می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما باشد تا استایل خاصی را داشته باشید. همیشه می‌توانید این مدل شلوارها را با بافت و پلیورهای جذاب زمستانه و پاییزه بپوشید. این استایل خاص را می‌توانید در یک عصر پاییزی که با دوستتان می‌خواهید به کافه‌ای بروید و قهوه بنوشید، انتخاب کنید.

شلوار های اسلش و گشاد

شلوار دمپا برخلاف شلوارهای جذب، به بدن شما نمی‌چسبد و راحتی بیشتری را به شما می‌دهد بنابراین شما در هوای گرم از پوشیدنش لذت خواهید برد. اما دقت کنید، با اینکه این شلوارها آزاد و گشاد هستند، باید مناسب اندام شما باشند. به این نکته دقت کنید که این شلوار مناسب افرادی هست که قد متوسط یا بلندی دارند.

شلوار گشاد در استایل مجلسی

کت زنانه می‌تواند جذابیت استایل شما را بالا ببرد. به همراه شلوار دمپا خود کت زنانه جذاب و تیشرت یا پیراهن ساده زنانه بپوشید. کت‌های زنانه به‌راحتی با شلوارهای پاچه گشاد ترکیب‌های جذابی را می‌سازند.

شلوار های اسلش و گشاد

این استایل را برای استایل کاری خود می‌توانید انتخاب کنید و البته کیف دستی، ساعت و عینک زنانه هم اکسسوری‌های جذابی برای اضافه شدن به این استایل هستند. استفاده از کت اورسایز می‌تواند استایلی جسورانه و پیشرو برای شما بسازد و قرابت بیشتری با شلوار ایجاد کند. این شلوار های کاربردی را می‌توانید هم با کفش پاشنه بلند و هم کفش اسپورت ترکیب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

منبع: yasemin

دیدگاهتان را بنویسید