کیف هایی که ظرافت و شیک بودن شما را بیشتر می‌کنند

کفش سی سی – شیک پوشی از ویژگی های بارز اکثر خانم ها است. خانم ها در انتخاب لباس و کیف و کفش بسیار حساس و دقیق اند. آن ها دوست دارند همیشه زیباترین کیف و کفش را داشته باشند. کیف های زنانه مدل های ساده و شیکی دارند که درانواع اسپرت و مجلسی در بازار وجود دارند. کیف پول های زنانه در انواع چرمی و نمدی و … هستند که کیف های چرم بیشتر از همه طرفدار دارند.

  • کیف های کوچک
  • کیف‌های کوچک و گردنی

استفاده از کیف‌های کوچک (کیف‌های میکرو) و کیف‌های گردنی هم در کالکشن برندهایی مثل فندی، شنل و مکس زیاد دیده می‌شود. در سال‌‎های قبل هم این سری از کیف‌ها را می‌شد در مجموعه کیف‌های همین برندها دید. کیف ها که یکی از اکسسوری های مهم خانم ها هستند که هر ساله با طرحی جدید عرضه می شوند.

کیف هایی که ظرافت و شیک بودن شما را بیشتر می‌کنند

امسال، کیف‌هایی به اندازه کیف پول به بازار عرضه ‌شده است. به طور معمول، خانم ها می خواهند تقریباً همه چیز را در کیف های بزرگ با خود حمل کنند اما بعضا یه سری وسایل کوچک را باید با خود حمل کنیم که نمی توان همیشه از کیف بزرگ استفاده کرد. در این مواقع کیف های کوچک بهترین گزینه هستند. افراد مشهور در جهان در تبلیغ این نوع کیف ها، نقش مهمی ایفا کردند.

به عنوان مثال، این کیف های کوچک که در اندازه کیف پول هستند را می‌توان که می توان با یک لباس شب شیک در یک مراسم خاص پوشید. این کیف ها هم به جای کیف پول و هم به جای کیف معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیف دستی مدل فلپ از برند شنل

در فوریه سال ۱۹۵۵، کوکو شانل «Coco chanel» این مدل کیف را طراحی کرد و برای همیشه صنعت اکسسوری را تغییر داد.

کیف هایی که ظرافت و شیک بودن شما را بیشتر می‌کنند

مدل کیف بامبو از برند گوچی

می‌توان این دسته از کیف ها را نخستین ترند مورد علاقه سلبریتی ها دانست. این کیف ها کمی گران قیمت اما از کیفیت خوبی برخوردار هستند. این کیف جذابیت شما را افزایش خواهد داد.

کیف‌های تزئین شده با پر

امسال در طراحی کیف ها از پر استفاده شده است؛ البته کیف‌هایی با تزئینات پر در مجموعه سال‌های قبل هم دیده می‌شد اما در مدل‌های امسال از حجم پر بیشتری استفاده شده است که می‌تواند بر زیبایی ظاهری شما بیفزاید.

کیف های مدل کتابی

این مدل از کیف ها معمولا در سایز کوچک طراحی شده و شما باید با کف دست و انگشتان دست آن را حمل کنید و معمولا هیچ بندی برای ان طراحی نمی شود. معمولا ضخامت این کیف ها خیلی کم هست و به راحتی میشه با یک دست آن را نگه داشت.

کیف هایی که ظرافت و شیک بودن شما را بیشتر می‌کنند

این کیف ها معمولا برای نگه داری کارت بانکی، اسکناس، گوشی موبایل، کلید و تعداد محدودی لوازم آرایش بسیار مناسب هست و معمولا برای حضور در مهمانی ها و استایل رسمی گزینه مناسبی خواهند بود. مدل های مختلف کیف پول که سایز نسبتا بزرگتری دارند نیز در این دسته بندی قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید