مدل روسری های جذاب فصل پاییز

در تابستان انتخاب لباس راحتی حرف اول را می زند. شال و روسری کامل کننده ی جذابیت و زیبایی صورت شماست. هر قدر هم لباس ها و کفش گران قیمت بپوشید بازهم روسری و شال حرف آخر را در جذابیت شما می زنند پس باتوجه به فرم صورت خود انتخاب کنید. انتخاب شال و روسری تنها برای پوشاندن موها نیست بلکه به عنوان ابزار زیبایی خانم ها شناخته می شود. روسری‌های ورونا، یکی از برند های قوی در مجموعه روسری‌های ۲۰۲۱ است که روسری هایی با بافت نرم تولید می‌کند که در زندگی روزمره به راحتی می‌توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین این برند گزینه هایی با قیمت های مناسب و کیفیت خوب نظر افراد را به خود جلب می‌کند.

روسری های گلدار و طرح دار

علاوه بر طرح‌های کلاسیک و در عین حال شیک در روسری‌ها، گل‌ها و اشکال هندسی امسال هم در رواج است. این مدل روسری ها با یک لباس ساده ترکیبی زیبا ایجاد خواهد کرد. این مدل روسری ها تقریباً برای همه گروه‌های سنی جذاب است.

روسری هایی که ظرافت شما را افزایش می دهد

این روسری ها را که بافت توری دارند می توانید با دست یا در ماشین با دمای 30 درجه بشویید تا خراب نشوند. به لطف زیبایی این روسری ها، با هر فرم صورتی مطابقت پیدا می‌کند. این مدل روسری لیز نیست و احساس راحتی خواهید کرد.

روسری های قواره بزرگ و ابریشمی

مدل روسری فوق دارای قواره بزرگ می باشد و همچنین دارای زمینه بسیار جذابی است. این روسری یکی از پرطرفدارترین مدلهای روسری امسال است.

روسری های پاییزه

فصل پاییز بهترین زمان استفاده از طرح های شلوغ و رنگ های گرم می‌باشد. در فصل پاییز بهتر اسـت از روسری های ضخیم استفاده کنید تا گرمای سر و گردن تان را حفظ کند. رنگ این روسری ها نسبت به روسری های فصل تابستان تیره تر است. رنگ مشکی و قهوه ای برای ترکیب با اکثر استایل ها مناسب خواهد بود. شال پاییزه موهر ، شال پاییزه پلنگی ،شال پاییزه طرح باربری ، شال پاییزه با طرح و دیزاین برندهای معروف با ترکیب رنگ کرم و قهوه ای از جمله مدل های پرطرفدار برای شال پاییزیهستند که مطمئنا شما نیز از این مدل شال های زیبا و جذاب در استایل پاییزی خود استفاده خواهید کرد .

روسری پشمی

این دسته از الیاف نیس زیر مجموعه پارچه های پنبه ای می باشند، اما به نسبت پارچه های نخی ضخامت بیشتری داشته و مناسب فصل های سرد سال می باشند. این الیاف به دلیل محبوس ساختن گرما باعث میشود تا در فصل زمستان احساسی مطبوع داشته باشید و شما را در برابر سرما محافظت میکنند.

روسری ابریشم

میتوان شال و روسری ابریشم را مقاوم ترین،لطیفترین، سبکترین و در عین حال گرانترین نوع شال و روسری نامید. بهترین گزینه برای استفاده در مجالس و مهمانی ها بوده و با انواع لباس از چرم گرفته تا لباسهای مجلسی و کار شده قابل ست کردن می باشند.

منبع: Yasemin

دیدگاهتان را بنویسید