چگونه می توان کفش های چرمی پوسته پوسته شده را ترمیم کرد؟

کفش سی سی – کفش هایی که اغلب در زندگی روزمرگی استفاده می شوند، تقریباً در تمام طول روز پاهای ما را پوشش می‌دهند. قبل از هر چیز باید برای سلامتی و راحتی پاهایمان، کفش هایمان را با دقت انتخاب کنیم. اگرچه کفش های گران قیمت همیشه در دسته بهترین کفش ها قرار می گیرند، اما مهم‌ترین چیز راحتی فرد است.

اگر از سلامت پاهایتان شکایت دارید، کفشی که انتخاب می کنید باید کفش ارتوپدی باشد. در کفش های سبک چرمی (فرقی نمی کند مصنوعی باشد یا چرم واقعی)، پس از مدتی پوسته پوسته می شود. برای این مشکل چند راه حل به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رنگ کردن ناحیه پوسته پوسته شده

این وضعیت بیشتر در کفش های چرم مصنوعی تجربه می شود. همچنین اگر کفش های چرم اصل به مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته باشند، ممکن است پوسته پوسته و دچار سایش یا آسیب شوند. چرم مصنوعی بیشتر از چرم واقعی فرسوده می شود. ترمیم کفشی که پوست آن کنده شده است، معمولاً توسط کفاش انجام می شود. اگر قسمت کنده شده خیلی عمیق یا زیاد نباشد، می توان رنگ آمیزی و پرداخت را انجام داد.

کفش های چرمی پوسته پوسته

اما برای این کار، کیفیت رنگ استفاده شده مهم است. در قسمت هایی که پوسته پوسته شده، اگر از رنگ با کیفیت برای تعمیر آن استفاده شود، بعد از خشک شدن تفاوت زیادی بین رنگ واقعی چرم و رنگ به کار برده شده وجود ندارد. با این حال اگر از رنگی با کیفیت پایین استفاده شود، تفاوت های آشکاری بین آن ها وجود خواهد داشت.

اضافه کردن یه قطعه چرم به محل پوسیده کفش

رنگ کردن قسمت پوسته پوسته شده کفش نیز، یک راه حل دائمی نیست. افزودن لایه دیگری از چرم بر روی محل پوسیده، می‌تواند راه حل دیگری باشد. پس از افزودن این قطعه، کفشتان هم نو می شود و هم دوام بیشتری پیدا می‌کند. با این حال شما نمی توانید این کار را خودتان انجام دهید و بهتر است از یک کفاش ماهر کمک بگیرید. مهمترین عامل در دوام کفش ها، نحوه استفاده از آن‌ها است. هنگام تمیز کردن کفش ها هم باید به بسیاری از موارد توجه کنید تا کفش هایتان سالم بماند.

کفش های چرمی پوسته پوسته

استفاده از مداد شمعی

اگر پوست روی کفش خراشیده شده است، از مداد شمعی کمک بگیرید. نوک مداد شمعی را روی قسمتی که کنده شده بمالید و بعد با یک پارچه لطیف و واکس بی‌رنگ روی آن را برق بیندازید که اثر خراشیدگی از بین می‌رود.

منبع: biservis

دیدگاهتان را بنویسید