لباس های تابستانی و نحوه ست آن ها

کفش سی سی – یکی از مدل‌های مورد علاقه در صنعت مد در سال 2021 لباس های تابستانی است. شما می توانید در فصل تابستان از این نوع لباس ها در فعالیت های روزمرگی و مراسم های خاص استفاده کنید. امسال تقریباً در هر مدل لباسی طرح های گل را می بینیم که برندهای های معروف لباس در جهان هم لباس هایی با این طرح تولید کرده اند. لباس های گل‌دار که در دهه 70 بسیار معروف بودند، امروزه هم جایگاه خود را در ویترین ها تثبیت کرده است.

با این حال، در آن زمان از اشکال بزرگتری از گل ها در طراحی پارچه ها استفاده می شده است اما امروزه الگوهای کوچکتر جای آن ها را گرفته است. لباس های ساده، شیک و شاد، می‌تواند شما را در محفل های دوستانه بسیار خاص جلوه دهد. آستین های پفی هم امسال در طراحی لباس ها مورد استفاده قرار گرفته است.

لباس های تابستانی و نحوه ست آن ها

لباس مجلسی تابستانه

وجود چین های کوچک لباس را شیک تر می کند. در سال های اخیر، لباس هایی با قسمت بالایی ساده و دامن چین دار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. می توانید با این لباس ها به سرعت یک استایل زیبا برای مهمانی ایجاد کنید. شما می توانید با انتخاب‌ لباس های تابستانی که دارای رنگ های روشن هستند، در مهمانی‌ها بدرخشید.

لباس تابستانی مخصوص پیک نیک

شاید در شرایط کرونایی بهتر است در خانه هایمان بمانیم. اما می‌توانیم بعضی اوقات در محیط های خلوت و دنج به پیک نیک برویم و هوایی تازه کنیم. در پیک نیک معمولا باید لباسی انتخاب کنید که هم راحت باشد و هم شما را خنک نگه دارد. پیراهن های بلند و طرح دار برای این مورد بسیار مناسب هستند. با این لباس ها می‌توانید انرژی خود را افزایش دهید. به همراه این پیراهن ها، می‌توانید از کیف و کفش و کلاه های حصیری استفاده کرده و یک ترکیب عالی ایجاد کنید.

لباس های تابستانی و نحوه ست آن ها

لباس تابستانه مناسب برای محیط های کاری

تابستان امسال، انتخاب لباس های رسمی و راحت برای محیط اداری آسان تر شده است. شما می توانید با انتخاب یک لباس تیره رنگ و راحت و همچنین صندل های زیبا، یک ظاهر رسمی به دست آورید. استفاده از لباس های کمر دار می تواند تناسب اندام شما را بهتر نشان دهد و قدتان بلندتر به نظر برسد.

شلوارهای گشاد به تن کنید

هر چقدر هم که شلوار پایتان نازک و نخی باشد، باز در صورت تنگ بودن، شما را در گرما کلافه خواهد کرد. از این رو بهتر اسـت که برای تابستان به سراغ شلوارهای گشاد بروید. خوبی این مدل شلوار ان اسـت که میتوانید آن را هم با مانتوهای کوتاه و هم با مانتوهای بلند ست کنید. علاوه بر ان؛ پوشیدن لباس‌هـای تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان فرد را در معرض انواع بیماری‌هـای میکروبی و قارچی قرار می دهد.

لباس های تابستانی و نحوه ست آن ها

منبع: yasemin

دیدگاهتان را بنویسید