بهترین مدل شلوارهای جین اسکینی

کفش سی سی – شلوار جین اسکینی یکی از لباس هایی است که هر خانم و آقایی باید در کمد لباس خود داشته باشند. اگر عادت دارید که همیشه این شلوار با تیشرت ست کنید، وقت آن رسیده که در استایل خود تغییراتی ایجاد کنید و اسکینی ها را به سبک جدیدی بپوشید.

این شلوار‌های محبوب به شلوار‌های تنگی گفته می‌شود که کاملا قالب پا‌ها را می‌گیرند و در قسمت ران و باسن بسیار تنگ و چسبان هستند. برای فیت شدن بهتر این شلوارها، معمولا آن‌ها را از پارچه‌هایی با ۲ تا ۴ درصد الیاف مصنوعی کشسان می‌دوزند.

پیدایش این شلوار‌ها به قرن ۱۸ میلادی باز می‌گردد. در اواخر قرن ۲۰ این شلوار‌ها در بین خوانندگان و باند‌های موسیقی راک و متال بسیار باب شد. در سال ۲۰۰۸ شلوار‌های اسکینی مردانه برای اولین بار در قرن ۲۱ وارد دنیای مد شد و محبوبیت آن تا جایی ادامه یافت که در سال ۲۰۱۱ این شلوار‌ها در بین زنان و مردان محبوبیت زیادی پیدا کرد.

شلوارهای جین اسکینی

شما می‌توانید شلوار‌های جین اسکینی را با بوت‌ها و نیم بوته‌های دخترانه و زنانه بپوشید. از دیگر کفش‌هایی که به خوبی با این شلوار‌ها ست می‌شود، کفش‌های پاشنه بلند است. پوشیدن یک شومیز راه راه، یک مانتوی کتی، یا مانتوی جلوباز با این ست، می‌تواند به شما ظاهری شیک و خاص بدهد. در استایل کژوال بهتر است با شلوار‌های اسکینی زنانه، از اسنیکر‌ها و کتونی‌های دخترانه استفده کنید.

شلوار‌های جین اسکینی به راحتی با پیراهن‌های مردانه و تیشرت ست می‌شود. شما می‌توانید این شلوار‌های را با هر کفشی که دوست دارید ست کنید. اما باید بدانید که کفش‌های قهوه‌ای مردانه، کالج‌ها و اسنیکر‌ها بهترین انتخاب‌ها هستند. کاپشن‌های چرم مردانه و کت‌های تکی نیز برای فصول سرد انتخاب‌های عالی برای شلوارجین اسکینی شماست.

آیا استفاده از شلوار های جین اسکینی برای بدن مضر است؟

تحقیقات بسیاری در مورد تاثیر شلوار‌های اسکینی مردانه و زنانه روی سلامتی انجام شده است. متاسفانه این تحقیقات تاثیر منفی این شلوار‌ها بر سلامت افراد را اثبات کرده است. جین اسکینی ها انواع مختلفی دارند. جین اسکینی ساده، زاپ دار، کوتاه، بلند، پارچه ای و رنگی از مدل های مختلف این شلوارها می‌باشد.

منبع: esquire

دیدگاهتان را بنویسید