مد پیراهن های یقه پولو از نگاه سی سی

کفش سی سی – به پیراهن های پولو، پیراهن های تنیس یا گلف نیز گفته می شود. برخی از این پیراهن ها ممکن است یک جیب اختیاری نیز داشته باشند. آن‌ها معمولاً در طرح های ساده و یا راه راه تولید می‌شوند. برخلاف تی شرت های ساخته شده از پارچه معمولی، آن‌ها از پارچه تریکو ساخته می شوند. جنس این پیراهن ها اغلب از پنبه پیکو، پنبه در هم تنیده، پشم مرینو، ابریشم یا الیاف مصنوعی ساخته می‌شود.

پیراهن های یقه پولو

پیراهن های پولو را می توان با شلوار جین و پارچه ای پوشید. از برند های معروف در زمینه تولید این پیراهن ها می‌توان به رالف لورن، لاکوست، برادران بروکس، کلوین کلین، تامی هیلفیگر و گانت اشاره کرد. اگرچه پیراهن های پولو به عنوان پیراهن های ورزشی شناخته می‌شوند اما از آن ها می‌توان در فعالیت های روزمرگی استفاده کرد. این پیراهن ها به دلیل راحتی و کاربردی بودن آن ها، در فصل تابستان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این تیشرت ها در طیف گسترده ای از رنگ ها تولید می‌شود و شما می توانید با توجه به سلیقه خود مدل و رنگ آن را انتخاب کنید. به دلیل ساختار پنبه ای کاملا سبک هستند و به راحتی در روزهای گرم تابستان می‌توانید از آن استفاده کنید. پیراهن های پولو را می‌توانید در سه فصل بهار، تابستان و پاییز بپوشید.

مزایای تی شرت یقه پولو مردانه

این پیراهن های مردانه با قیمت های بسیار مناسب و رنگ های متنوع در بازار موجود است. مدل هایی که از نظر راحتی در سطح بالایی قرار گرفته و به لطف ساختار خاص خود، باعث می‌شود تا پوست نفس بکشد. علاوه بر این به حفظ درجه حرارت بدن در یک سطح خاص کمک می کند.

پیراهن های یقه پولو

یکی دیگر از مزایای تی شرت های یقه دار نسبت به تی شرت های معمولی این است که به دلیل مدل برش یقه، ظاهری بسیار کاریزماتیک ایجاد می‌کند. به این ترتیب افراد اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند.

منبع: yasemin

دیدگاهتان را بنویسید