معرفی بهترین کیف های بهاری و تابستانی سال 2021 از نگاه سی سی

کفش سی سی – اکنون در روزهایی به سر می‌بریم که هوا رو به گرم شدن است و در بسیاری از شهرها دمای هوا بالاتر از 30 درجه است. بسیاری از افراد با عوض شدن فصل، تمایل به خرید کیف های جدید دارند. بعد از کفش، یکی از لوازمی که استایل شما را آشکار و تکمیل می‌کند، کیف ها هستند.

در این فصل کیف های زنانه در مقایسه با فصول گذشته شگفت انگیز تر است. رنگ ها و الگوهای به کار رفته در کیف های تابستانی به صورت خاص طراحی شده است که ظرافت خاصی را در استایل های روزمرگی هم، ایجاد می‌کند. در طی چند سال اخیر، کیف ها مدام کوچکتر شده اند. مجموعه های جدیدی در هفته مد نیویورک معرفی شده است که ما را در انتخاب کیف راهنمایی می‌کند. در این مطلب به کیف های بهاره و تابستانه اشاره خواهیم کرد.

بهترین کیف های بهاری و تابستانی

1) کیف های میکرو

هنگامی که لباس خود را انتخاب می‌کنید، حتما به کیفتان هم توجه لازم را داشته باشید. کیف ها علاوه بر این که سمبل مد هستند، همه چیزهایی را که خانم ها در طول روز می‌خواهند همراه خود داشته باشند، حمل می کنند. به همین دلیل یک وسیله کاربردی است. اما کیف های میکرو از این نظر شاید مناسب نباشند ولی به هر حال در مد و استایل امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. این کیف ها توسط طراح معروف به نام ژاکموس طراحی و تولید شد و اکنون از خانه های مد لوکس گرفته تا سایر برندها، در کالکشن های خود از این کیف ها استفاده می کنند.

2) کلاچ های بزرگ

کلاچ چرمی بزرگ برند Bottega Veneta از چند ماه گذشته در فضای مجازی و فروشگاه ها، به جایگاه ویژه ای دست پیدا کرده است. این مدل کیف توسط افراد مشهور و معروف هالیوودی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلاچ های بزرگ و چرمی به صورتی طراحی شده که می‌توانید آن را در زیر بغل خود حمل کنید. این مدل کیف در استایل های روزمره باعث می‌شود مانند یک ستاره بدرخشید و سبک کاملا متفاوتی ایجاد کنید. کیف های کلاچ از کیف های میکرو بزرگتر هستند و به راحتی می‌توانید لوازم بیشتری با خود حمل کنید.

بهترین کیف های بهاری و تابستانی

3) کیف های XL

بر خلاف کیف های میکرو، این کیف ها هم از حد معمول بزرگتر و در دنیای مد امروزی بسیار چشمگیر است. این کیف های بزرگ توسط طراحان معروف از جمله Sies Marjan و Jacquemus متفاوت تر طراحی شده و شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است. دسته های حلقه ای جذاب و مدل های بافت بی نظیر این کیف ها آن ها را از مدل های قدیمی متمایز می‌کند. این کیف ها برای خانم هایی که هنگام بیرون رفتن لوازم بسیاری را با خود حمل می کنند، مناسب است.

بهترین کیف های بهاری و تابستانی

4) کیف های سبک دیسکو

در طراحی کیف ها از موارد مختلفی الهام گرفته می‌شود که سبک دهه هفتاد از این موارد است که در کالکشن های بهاره و تابستانه امسال از این سبک استفاده شده است. سطح براق و متالیک این کیف ها، برای کسانی که می خواهند در مهمانی ها بدرخشند، ایده آل است. اندازه این کیف ها در حد قابل قبول است.

5) کیف های رنگی

رنگ های رنگین کمان امسال در کیف ها خود را نشان می‌دهد. توصیه می‌کنیم در تابستان امسال حتما از کیف های رنگی استفاده کنید. سبز زمردی، نارنجی، آبی کبالت و غیره در تولید کیف ها به کار برده شده است. امسال منتظر یک فصل جدید و رنگارنگ خواهیم بود.

بهترین کیف های بهاری و تابستانی

6) کیف های چند سایزی

در کالکشن های بهار و تابستان امسال، یک مجموعه عالی ایجاد شد که مورد توجه خانم هایی است که فقط به یک کیف اکتفا نمی کنند و همیشه بیش از یک کیف حمل می کنند. این نوع کیف ها در دو یا سه سایز مختلف تولید شده و روی هم سوار و در قالب یک کیف ارائه می‌شوند. این نوع کیف ها شما را مجذوب خود خواهد کرد. این کیف ها برای افرادی که لوازم بسیاری با خود حمل می‌کنند، بسیار مناسب است.

بهترین کیف های بهاری و تابستانی

7) کیف هایی با دسته های بامبو

زیباترین طراحی های کیف امسال، قطعاً کیف هایی با دسته های بامبو است. این کیف ها یک گزینه عالی برای آب و هوای گرم است و از طبیعت الهام گرفته شده است. دسته های بامبو با پارچه چرمی و ساتن ترکیب شده و یک کیف زیبا را به وجود آورده است. توصیه می‌کنیم بلافاصله این محصول زیبا را خریداری کنید تا امسال استایل شما بی نظیر باشد. این کیف ها در سایز های مختلف تولید شده و کاربردی است.

بهترین کیف های بهاری و تابستانی

8) کیف های حصیری و بافت

کیف های بافتنی و حصیری از جمله مدل هایی هستند که در چند سال گذشته به طور مکرر با آنها روبرو شده ایم. این مدل کیف ها همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرند و امسال هم در فصل بهار و تابستان نیز در خط مقدم خواهند بود. غیرممکن است با این کیف شیک نباشید و به راحتی می‌توانید یک عمر از آن استفاده کنید.

منبع: seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید