انواع کفش های ورنی چرم طبیعی

کفش سی سی – کفش ها، مکمل سبک و استایل ما هستند و باید به دقت انتخاب شوند. کفش های چرمی از گذشته تا کنون نماد ظرافت و راحتی است و جلوه ای قوی به استایل مردانه می بخشد. مدل های متنوعی برای هر سن و سلیقه‌ ای تولید می‌شود. کفش های چرمی به دلیل مزیت های بسیار، محبوب است و نماد و سنبل سبک کلاسیک است. یکی از انواع کفش های چرمی ،کفش های ورنی است.

کفش ورنی هم در فعالیت های روزمرگی و هم در مراسم های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. کفش های ورنی، اولین انتخاب آقایانی است که دوستدار ظرافت هستند.

انواع کفش های ورنی چرم طبیعی

اگر کفش های ورنی با کت و شلوار ترکیب شوند، استایل شما را در محیط کاری و اداری تکمیل می کند. کفش های ورنی در مدل های مختلف تولید و طراحی می‌شودو طیف رنگی گسترده ای دارد. مدل های ساده، کژوال، کلاسیک، مدرن و بند دار از انواع مختلف این کفش ها است. با ترکیب مد امروزی و نسیم نوستالژیک گذشته، ظاهری جذاب خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تابستان یا زمستان؟ راهنمای انتخاب کفش جیر

انواع کفش ورنی متناسب با هر سلیقه ای

به دلیل طراحی خاص کفش های ورنی، هم در تابستان و هم در زمستان و تمامی فصول به راحتی قابل استفاده خواهد بود. سطح کفش های ورنی، از چرم پردازش شده با مواد شیمیایی خاص تولید می شود. این ویژگی کفش های ورنی، باعث می‌شود مناسب تمام فصول باشد و در مقابل شرایط آب و هوایی، مقاومت قابل قبولی از خود نشان دهد. مدل های متنوع این کفش ها توجه هر آقای خوش پوشی را به خود جلب می کند.

علاوه بر مدل های کلاسیک شیک، مدل های اسپورت ورنی هم محبوبیت بسیاری دارد. در تولید کفش های ورنی از رنگ های طبیعت و چشم نواز استفاده شده است. این کفش ها با شلوار جین یا شلوار پارچه ای می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

چگونه از کفش های ورنی خود مراقبت کنیم؟

کفش های ساخته شده از چرم حساس هستند و به تمیزکاری و نگهداری منظم احتیاج دارند. وقتی کفش های ورنی لکه دار یا کثیف می شوند، ابتدا باید آن‌ها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. از بین بردن آلودگی و گرد و غبار بدون آسیب رساندن به سطح براق کفش بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: توصیه های سی سی برای مراقبت صحیح از کفش های چرم طبیعی

پوشیدن آن در فواصل مشخص به جای استفاده هر روز از آن، باعث می شود که مانند روز اول به نظر برسد. استفاده از وازلین روی سطح کفش در مرحله تمیز کردن از ایجاد ترک جلوگیری می کند و درخشش کفش را باز می گرداند. کثیف ماندن کفش های ورنی، عمر مفید آن را کاهش می دهد. به همین دلیل بلافاصله‌ پس از پوشیدن آن ها را تمیز کنید.

منبع: nevzatonay

دیدگاهتان را بنویسید