استایل زیبا با بوت های چلسی مردانه و زنانه

کفش سی سی – امروزه بوت ها در رنگ ها و طرح های مختلف، در فصل زمستان مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. یکی از این بوت ها، بوت مدل چلسی است.

بوت های چلسی توسط طراحان انگلیسی تولید شده و یکی از کفش های مورد علاقه در دهه های شصت و هفتاد بوده است. امروزه هم آقایان هم خانم ها علاقه مند به کفش ها و بوت های این برند هستند. کفش های این برند در زمینه ظرافت و زیبایی حرف اول را می‌زند. در کناره این بوت ها مواد الاستیک به کار برده شده است.

بوت های چلسی

این بوت ها فاقد زیپ، دارای نوک گرد و کف صاف و همچنین دارای بندهای کششی در پشت هستند که باعث می‌شود به راحتی پوشیده شود. بوت های چلسی در مقایسه با سایر بوت ها به راحتی استفاده می‌شود. این بوت ها به دلیل کیفیت بالا و خاصیت ضد آب بودن، پاهای شما را در برابر شرایط آب و هوایی سرد و عوامل خارجی مانند باران و گل محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید: کفش های زمستانی مردانه برند سی سی

دوام بالای این بوت ها، یکی از مهمترین مزایای آن ها است. این بوت ها به دلیل راحتی و همچنین دارا بودن ظاهری زیبا و جذاب به یک مدل ایده آل بوت تبدیل شده که می توان آن را به راحتی با هر دو استایل اسپرت و کلاسیک، ترکیب کرد.

نحوه ست کردن لباس با بوت های چلسی

بوت های چلسی دارای مدل های مختلفی است که با هر سبکی خود را وفق می‌دهد. از این کفش ها عمدتا در فصل پاییز و زمستان استفاده می شود. وجود مدل های ساده و مجلسی کار شما را راحت می‌کند تا هم در فعالیت های روزمرگی و هم در مجالس رسمی و مهمانی ها از آن استفاده کنید.

بوت های چلسی

استایل رسمی با بوت های چلسی

این بوت ها برای ترکیب با کت و شلوار، یک گزینه ایده آل است. مدل های براق و مدل های چرمی در این بوت ها را می‌توانید به راحتی با کت و شلوارهای خود ترکیب کنید. بوت های چلسی مشکی، بیشتر با کت و شلوار مشکی هماهنگ است. یک کت و شلوار خاکستری را می توان با بوت های جیر قهوه ای تکمیل کرد. به این ترتیب می توانید به ظاهری شیک و جذابی که بدنبال آن هستید، برسید.

بیشتر بخوانید: کفش های جدید چرمی مردانه در سی سی

استایل روزانه با بوت های چلسی

کسانی که می خواهند ترکیبی روزانه با این بوت ها ایجاد کنند، باید مدل های غیررسمی چلسی را انتخاب کنند. مدل های جیر در رنگ های قهوه ای و تیره برای استفاده روزمرگی مناسب تر خواهد بود. ترکیب تی شرت، ژاکت و شلوار جین به رنگ روشن می تواند با رنگ قهوه‌ای، ظاهری شیک ایجاد کند.

بوت های چلسی

علاوه بر این، یکی از مناسب ترین لباس ها برای بوت های چلسی، ژاکت های بافتنی است. اگر می‌خواهید شلوار مشکی و پیراهن سفید بپوشید، بوت های جیر مشکی گزینه عالی است. وقتی رنگ های مناسب با هم ترکیب می شوند، ایجاد یک استایل شیک، بسیار آسان است.

شلوار مناسب با بوت های چلسی

هماهنگی رنگ در ترکیبات ساخته شده با شلوار جین و بوت چلسی بسیار مهم است. شلوار جیر که ایده آل ترین مدل برای این بوت ها است، می تواند در رنگ هایی مانند خردلی، قهوه ای و خاکستری باشد. با یک پیراهن و کت بلیزر رنگ روشن، سبک خود را منعکس کنید.

بیشتر بخوانید: کفش چرمی مدل بافت دار

بوت های چلسی

حتما قبل و بعد از پوشیدن بوت ها، آن ها را تمیز کنید. در نگهداری و تمیز کردن بوت های چلسی، می‌توانید از کفاش نیز کمک بگیرید.

منبع: Nevzatonay

این پست دارای ۲ نظر است

دیدگاهتان را بنویسید