کفش های جدید چرمی مردانه در سی سی

کفش سی سی – در سایت سی سی می‌توانید محصولات متفاوت ساخته شده از چرم طبیعی را پیدا کنید. به خصوص کفش های چرمی مردانه، می‌تواند توجه شما را جلب کند. این کفش ها را می توان با لباس های مختلف، به ویژه کت و شلوار و تاکسیدو ترکیب کرد.

از آنجا که چرم مورد استفاده در ساخت این کفش ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، کیفیت روز اول خود را حفظ می‌کند و می‌توانید سال ها آن را بپوشید. همچنین این کفش ها علاوه بر اینکه شیک هستند، خاصیت ضد باکتریایی هم دارند و سلامت پاهای شما را تضمین می‌کنند.

کفش های جدید چرمی

کفش های چرمی در رنگ های مختلف در سی سی

خریدارانی که کفش مردانه چرمی را در موتور جستجوی سایت وارد می کنند، می توانند محصولات متنوعی را پیدا کنند که در رنگ های مختلف تولید شده است. اگرچه رنگ های اصلی این کفش ها سیاه و آبی تیره است، اما گزینه های ویژه ای نیز برای خریدارانی که رنگ های مختلف را در ذهن دارند، ارائه می شود. رنگ های قهوه ای روشن و تیره، شتری و غیره در این لیست گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: کفش چرمی مدل بافت دار

سایز این کفش ها از 39 تا 45 موجود است. در پوشش داخلی این کفش های چرمی که کار دست است، از مواد درجه یک استفاده شده است. این کفش ها در برابر شرایط محیطی مختلف بسیار مقاوم هستند. زیره آن ها در مقابل سایش مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد. نوک برخی از این کفش ها کمی حالت گردی دارند که ظاهری بسیار شیک ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش سی سی؛ انتخاب کفش مناسب برای پاها

یکی از مهم‌ترین مزایای کفش چرمی طبیعی این است که اگر به خوبی از آن مراقبت شود می‌تواند سال‌ها و حتی دهه‌ها ظاهری خوب داشته باشد اما برای چرم مصنوعی این مورد صدق نمی‌کند. اگر کفش های چرمی آسیب ببینند، جای نگرانی نیست زیرا به راحتی ترمیم می‌شوند. ترک خوردگی های روی سطح کفش چرم قابل رفع است اما برای چرم مصنوعی کار زیادی نمی‌توان انجام داد.

کفش های جدید چرمی

کفش چرمی راحت‌تر و سریع‌تر قالب پای شما را می‌گیرد و می‌توانید برای سال‌های متوالی بدون تغییر شکل از آن استفاده کنید. برند دنیلی از مرغوب‌ترین نوع چرم برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند که در واقع مشتری را با مشکل تعمیر کفش روبه‌رو نکند.

بیشتر بخوانید: کفش سی سی؛ برترین کفش های تمام فصله مردانه

چرم مصنوعی انعطاف پذیر نیست و حس راحتی در این نوع کفش ها کمی مشکل است. کفش های چرم مصنوعی نرم‌تری نیز وجود دارد که خیلی راحت‌تر قالب پا را می‌گیرد اما با پوشیدن مداوم دفرمه می‌شوند.

لازم به ذکر است فروشگاه محصولات چرمی کفش سی سی، کفش های اسپرت مردانه و کفش رسمی مردانه و کفش های رسمی زنانه را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید