راهنمای خرید کفش سی سی؛ انتخاب کفش مناسب برای پاها

کفش سی سی – هنگام خرید، بسیاری از افراد تمایل دارند کفش های خاص و غیر معمول را انتخاب کنند اما ممکن است این انتخاب آن ها را دچار مشکلاتی کند. به عنوان مثال، کفش های تنگ می تواند باعث مختل شدن گردش خون، فرو رفتن ناخن در گوشت و یا خم شدن انگشتان پاها شود.

ما اغلب کفشی را خریداری می کنیم که ظاهری شیک و جذاب داشته باشد اما نکته ای که باید به آن توجه کنیم، سلامت پاهایمان است که منوط به کفشی است که می پوشیم. در تحقیقاتی که نیویورک تایمز انجام داده مشخص شده است که تقریباً 75 درصد مردم جهان در برخی از مراحل زندگی خود با درد پا ها، دست و پنجه نرم می کنند. پا در طول روز فشار زیادی را تحمل می کند.

انتخاب کفش مناسب

کفش های بی کیفیت و نامناسب می تواند نتایج آزار دهنده ای مانند پینه و مشکلات جدی تری مانند بیماری های وریدی، مفصلی، عضلانی و مشکلاتی در ستون فقرات ایجاد کند. بنابراین قبل از خرید کفش، از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: کدام کفش های مردانه در بهار و تابستان ۲۰۲۱ جزو ترند های برتر خواهند بود؟

راهنمای سی سی؛ هنگام عصر، کفش نخرید

عصرها پاها کمی متورم می شوند و کفش هایی که انتخاب می‌کنید، ممکن است تنگ به نظر برسد. بهترین زمان برای خرید کفش، صبح است. مطمئن شوید که اندازه کفش کاملاً متناسب پاهایتان است. همان طور که کفش های تنگ باعث بروز مشکلاتی می‌شود، کفش های گشاد را هم توصیه نمی‌کنیم زیرا باعث استرس عضلات پا می شود.

انتخاب کفش مناسب

کارشناسان توصیه می کنند هنگام تست کفش، هر دو پاها را امتحان کنید. سرپا بایستید و انگشتان پاهایتان را حرکت دهید تا اطمینان حاصل کنید که بین انگشت بزرگ و نوک کفش حدود نیم اینچ فاصله دارید. این فضای موجود، راحتی پاهایتان را هنگام راه رفتن فراهم می کند. برای تعیین راحتی کفش، کمی با آن ها راه بروید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف دستی از سی سی؛ خانم های کوتاه قد، چه نوع کیف هایی باید انتخاب کنند؟

کفشی را انتخاب کنید که زیره آن به اندازه کافی نرم و انعطاف پذیر باشد. کفش ها را خم کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید. کفش های با کیفیت به راحتی خم می شوند در حالی که قسمت بالای کفش تغییر شکل زیادی روی نمی دهد. بهترین کفش برای فعالیت های روزمرگی، کفش هایی هستند که پاشنه تخت داشته باشند.

انتخاب کفش مناسب

همچنین توجه به مواد کفش هنگام خریداری، نقش مهمی در راحتی پاهایتان ایفا می‌کند. کفش های ساخته شده از مواد طبیعی به شما اجازه می دهد تا پوست پاهایتان در هر فصلی نفس بکشد. کفش های ساخته شده از چرم، نوبوک و جیر را به شما پیشنهاد می کنیم. کفش های ساخته شده از مواد مصنوعی می تواند برای سلامتی خطرناک باشد. به خصوص در فصل تابستان این مشکلات جدی تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین روش ست کیف و لباس زنانه از نگاه سی سی

نوسانات دما باعث می شود که اجزای شیمیایی مختلف کفش با پوست پا تداخل داشته باشد. علاوه بر این، کفش های مصنوعی اجازه جریان هوا را نمی دهند. در نتیجه ممکن است به بیماری های قارچی مبتلا شوید.

انتخاب کفش مناسب

اگر می‌خواهید کفش هایی که از مواد مصنوعی تولید شده، خریداری کنید، مطمئن شوید که حداقل پوشش کفش از چرم ساخته شده باشد. به زیره و کف کفش نیز توجه کنید. در حالت ایده آل یک کفش باید، بوی نامطبوع ایجاد نکند، رطوبت و باکتری ها را از بین ببرد.

لازم به ذکر است فروشگاه محصولات چرمی کفش سی سی، کفش های اسپرت مردانه و کفش رسمی مردانه و کفش های رسمی زنانه را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید