کفش سی سی؛ برترین کفش های تمام فصله مردانه

کفش سی سی – کفش های تمام فصله مردانه، طیف گسترده ای از کفش ها را شامل می‌شود. محصولاتی که امسال در زمینه کفش های مردانه تولید شده اند، با طرح ها و رنگ هایشان چشم نواز هستند.

وقتی به این مدل کفش ها که مخصوص آقایان تولید شده است، توجه می‌کنیم می‌بینیم که کفش های اسپورت در بین سایر کفش ها محبوبیت بیشتری دارد. بیشترین رنگ مورد استفاده در کفش های مردانه، رنگ کلاسیک سیاه و سفید است. بدیهی است که طرح های کفش مردانه، متناسب با انواع سبک های لباس تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: دلیل محبوبیت کیف پول چرمی زنانه و مردانه

برترین کفش های تمام فصله مردانه

علاوه بر محصولات مناسب برای فعالیت های روزمرگی، طرح هایی نیز برای جشن ها، عروسی ها، مجالس و موارد خاص طراحی شده است. امسال کفش مردانه با قیمت های مناسبی به بازار ارائه شده و از نظر اقتصادی برای همه مناسب است. کفش های مردانه که در طیف گسترده ای به نمایش گذاشته می شود، هرکسی می تواند مدل های مناسب با سلیقه لباس پوشیدن خود، پیدا کند.

امسال کفش های چرمی، ورنی، کلاسیک و اسپورت جز برترین ها هستند. اغلب کفش های کلاسیک چرمی و ورنی توسط آقایان شاغل ترجیح داده می شود.

1 – کفش مردانه مدل Brouge (بروگ)

این کفش ها برگرفته از سبک ایرلندی تولید شده است و یکی از اجزای ضروری لباس کلاسیک مردانه است و همچنین امسال هم یکی از محبوب ترین مدل های کفش است. ترکیب استایل کلاسیک به همراه کفش های بروگ، ظاهری شیک را در کوتاه ترین زمان فراهم می کند.

کفش های تمام فصله مردانه

2) کفش مردانه مدل آکسفورد

کفش های آکسفورد ریشه در کشور اسکاتلند و ایرلند دارد. کفش آکسفورد عموما با بند کفش شناخته می‌شوند. یعنی سوراخ‌هایی بر روی کفش تعبیه شده‌است و بندها بسته می‌شوند و گره آن در زیر دهانه کفش مخفی می‌شود. در گذشته کفش آکسفورد کفش رسمی آقایان محسوب می‌شد اما امروزه به اشکال مختلفی درآمده‌است.

بیشتر بخوانید: کفش های چرمی مردانه و براق

از جمله به شکل کفش‌های کتانی و حتی کفش‌های پاشنه‌دار زنانه. کفش های مدل آکسفورد نیز جز محبوب ترین های امسال است. این کفش های کلاسیک که از ظرافت خاصی برخوردار است، نه تنها با لباس های کلاسیک بلکه با استایل های اسپورت هم ظاهری شیک برای شما ایجاد خواهد کرد.

کفش های تمام فصله مردانه

3) بوت ها

امروزه استایل اسپورت طرفداران بسیاری دارد و کفشی که می‌تواند به بهترین نحو استایل شما را تکمیل کند، بوت ها هستند. مدل های ورزشی بیشترین ترکیب مردانه برای لباس های مردانه در سال 2020 هستند ، کفش های سبک بوت بیشتر مورد پسند مردان در کفش های مردانه هستند که مکمل این ترکیبات هستند. علاوه بر بوت های بلند، بوت های مچی هم محبوبیت خاصی دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بوت های در مدل های مختلفی تولید می‌شود به عنوان مثال زیپ دار، بندی و چسبی.

بیشتر بخوانید: کفش های مردانه رسمی مناسب برای مصاحبه های شغلی

4) کفش های اسپورت

امسال کفش های سبک اسپورت که مخصوص پیاده روی هستند، طرفداران قابل توجهی دارد. به خصوص کفش های اسنیکرز مهم‌ترین عنصر در تکمیل استایل های اسپورت و کلاسیک است و در هر دو استایل ظاهری شیک برای شما ایجاد خواهد کرد.

برترین کفش های تمام فصله مردانه

5 – کفش مردانه جیر

کفش های مردانه جیر طیف وسیعی از گزینه ها را در بر دارد. امسال مدل های بلند و مچی در رنگ های آبی، خاکی و مشکی، جز برترین ها خواهد بود. این کفش ها با طراحی های ارتوپدی در محل کار و یا روزمرگی، راحتی بسیاری را برای آقایان فراهم می کند.

6) کفش های کژوال مردانه

استایل کژوال به مردان فرصت می ‌دهد تا لباس‌ های شیک و راحتی را که دوست دارند بپوشند. استایل کژوال اصلا کاری با رسمی بودن یا نبودن لباستان ندارد، بلکه استایلی برآمده از ترکیبِ راحتی و شیک بودن است.

برترین کفش های تمام فصله مردانه

استایلی مطابق با مدِ روز و همچنین پوششی راحت و کاربردی. لباس‌ هایی مانند تیشرت و شلوار جین که هیچ وقت از مُد نمی‌ افتند، عناصرِ اصلی استایل کژوال هستند. این کفش ها را می‌توان در استایل های کلاسیک و اسپورت به کار برد.

لازم به ذکر است فروشگاه محصولات چرمی کفش سی سی، کفش های چرمی و رسمی مردانه و کفش های رسمی زنانه را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

منبع: nevzatonay

دیدگاهتان را بنویسید