کفش دامادی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کفش سی سی – کفش دامادی به اندازه کت و شلوار دامادی، مهم است. بنابراین هنگام انتخاب کت و شلوار، مدل هایی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید کفش متناسب با آن را پیدا کنید. کفش های ورنی را می توان برای یک لباس دامادی ساده ترجیح داد. در این مطلب به نکاتی اشاره می‌کنیم که باید هنگام خرید کفش دامادی، در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: کفش های مردانه چرم و محبوب

1) کفش هایی انتخاب کنید که راحتی شما را فراهم کند

همانطور که در فعالیت های روزمرگی خود کفشی انتخاب می کنیم که فعالیت های ما را محدود نکند و راحتی داشته باشد، هنگام انتخاب کفش دامادی نیز این نکته حائز اهمیت است و نباید راه رفتن یا قدم زدن را برایتان دشوار کند. مدل های راحت کفش دامادی به وفور در فروشگاه ها پیدا می شود.

کفش دامادی

2) کفش دامادی باید تکمیل کننده باشد

اکسسوری های داماد عبارتند از کمربند، دستمال، کراوات یا پاپیون. هارمونی این اکسسوری ها با یکدیگر باعث شیک به نظر رسیدن داماد خواهد شد. اگر امکان دارد، کفش هایی متناسب با رنگ کراوات انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: داشتن استایل زیبای مردانه با کفش های اسپورت

3) اهمیت مکان عروسی

همان طور که کفش عروس خانم ها باید متناسب با مکان عروسی باشد، کفش دامادی نیز از همین قانون تبعیت می‌کند. به عنوان مثال کفشی که در فضای باز یا سالن انتخاب می‌شود، متفاوت است. برای عروسی در فضای باز کفش اسپورت می‌تواند مناسب باشد و یا اگر عروسی در تالار برگزار می شود، کفش چرمی و کلاسیک باید مورد استفاده قرار گیرد.

کفش دامادی

4) انتخاب کت و شلوار

انواع مختلفی از لباس های دامادی موجود است. اگر انتخاب شما تاکسیدو باشد، هماهنگی آن با کمربند حائز اهمیت است. همچنین اگر یک اسموکین انتخاب می‌کنید، پاپیون می‌تواند تکمیل کننده باشد. اگر یک لباس دامادی کلاسیک ترجیح داده شود، کفش های چرمی کلاسیک و یا ورنی گزینه مناسبی است. کت و شلوار اسپورت را می‌توانید به همراه کفش های اسپورت بپوشید.

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی برای راحتی زندگی شما

5) انتخاب رنگ

رنگ کفش داماد لزوماً نباید سیاه باشد. آبی یخی را می توان زیر کت و شلوار رنگ روشن پوشید. هنگام انتخاب رنگ کفش، فصل را نیز در نظر بگیرید. در فصل بهار از رنگ های روشن و در فصل پاییز از تناژ های خاکی استفاده کنید.

کفش دامادی

6) کفش های سفارشی

به طور کلی آقایانی که از نظر قد با عروس تفاوت دارند، کفش های مخصوص طراحی شده را ترجیح می دهند. با اضافه شدن پاشنه پنهان به داخل کفش های سفارشی، مشکل اختلاف قد حل شده و مشکلی در ظاهر کفش ایجاد نمی‌شود.

7) راحتی داخل کفش

پس از انتخاب کفش، نوبت به انتخاب جوراب می‌رسد. برای راحتی پاها در داخل کفش، جوراب نقش مهمی ایفا می‌کند. رنگ جوراب ها باید متناسب با کت و شلوار باشد. اگر کت و شلوار تیره است، جوراب سیاه بپوشید.

بیشتر بخوانید: مد سال ۲۰۲۱؛ بهترین لباس های طراحی شده

همچنین جوراب ها نباید از جنس پلاستیک باشد زیرا در مدت زمان کوتاهی باعث عرق و بو می شود. اگر کفش هایتان لیز می‌خورد، می توانید با استفاده از چاقو یک خراش کوچک در قسمت پاشنه ایجاد کنید یا سمباده بکشید.

کفش دامادی

8) توجه به جزئیات

جزئیات کت و شلوار ها می‌تواند تعیین کننده باشد. اگر طرح کت و شلوارتان دارای خطوطی است و ساده نیست، کفش های ورنی می تواند هماهنگی خوبی ایجاد کند. اگر کت و شلوارتان ساده و رنگ روشنی دارد، کفش های براق و دارای جزئیات کوچک، ظاهری شیک ایجاد خواهد کرد.

لازم به ذکر است فروشگاه محصولات چرمی کفش سی سی، کفش های چرمی و رسمی مردانه و کفش های رسمی زنانه را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

منبع: marcatelligelin

دیدگاهتان را بنویسید