اطلاعاتی برای راحتی زندگی شما

کفش سی سی – در زندگی روزمره ما کارهایی داریم که باید انجام دهیم و به روتین زندگیمان تبدیل شده است. البته این موارد همیشه به راحتی انجام نمی شوند و می تواند بسیار خسته کننده و وقت گیر باشد. به عنوان مثال، ما باید کارهای آشپزخانه، تمیز کردن خانه و لباس ها و اتوی آن ها را انجام دهیم و دوست داریم زیاد وقت گیر نباشد. در این مطلب، ما اطلاعاتی را گردآوری کرده ایم که در انجام کارهای روزمرگی، به کمک شما خواهد آمد.

1) آیا می خواهید به مدت طولانی لباس خود را بپوشید؟

همه ما می خواهیم لباس هایی که میخریم، رنگ و کیفیت خود را حفظ کند. اگرچه این کار دشوار به نظر می رسد، اما آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نیست. برای اینکه لباس های خود را مانند روز اول نگه دارید، مواردی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.

اطلاعاتی برای راحتی زندگی

در گذشته شستن لباس های غیر هم رنگ به صورت یکجا، غیر ممکن بود و کار ما را با مشکل مواجه می کرد. اما اکنون با استفاده از فناوری توسعه یافته، ماشین لباسشویی های هوشمند به کمک ما آمده و دیگر لازم نیست منتظر شستن لباس های همرنگ باشید.

بیشتر بخوانید: مد سال ۲۰۲۱؛ بهترین لباس های طراحی شده

تنها کاری که شما باید انجام دهید استفاده از دستمال های محافظ است. به لطف این دستمال ها می توانید لباس های سفید و رنگی را به طور هم زمان در داخل لباسشویی، با خیال راحت بشویید. با این کار هم در وقت شما صرفه جویی می‌شود و هم کیفیت و رنگ لباس هایتان حفظ خواهد شد.

البته قوانینی وجود دارد که پس از شستن لباس نیز باید به آنها توجه کنید. اولین مرحله، محافظت از لباس های خود در برابر رطوبت است. شما می توانید لباس هایی که به خاطر تغییر فصل نمی‌خواهید بپوشید، در داخل محفظه ها قرار دهید و هوای داخل آن را خالی کرده و از تماس لباس ها با رطوبت هوا جلوگیری کنید.

2) به سرعت اتو کنید

برای برخی از افراد اتو کردن می تواند یک فرآیند دشوار باشد. اما با انجام دادن برخی نکات می‌توانید آن را آسان کرده و در وقت خود صرفه جویی کنید. در این صورت مشکلی نخواهید داشت. قبل از هر چیز، نحوه شستن و خشک کردن لباس مهم است. اگر لباس های خود را با کمی نرم کننده بشویید و آن‌ها را با آویز خشک کنید، لباس شما هم نرم می‌شود و هم چروکیده نخواهد شد. این کار سرعت اتو کردن شما را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: زیباترین مدل های سرهمی زنانه در سال ۲۰۲۱

روش دیگری که از اتلاف وقت در هنگام اتو جلوگیری می‌کند، قرار دادن فویل آلومینیومی بر روی میز اتو است. فویل آلومینیوم گرما را منعکس و اتو کردن لباس ها را آسان تر می کند.

اطلاعاتی برای راحتی زندگی

3) چگونه از ایجاد بوی بد در داخل یخچال جلوگیری کنیم؟

یخچال و فریزر که نقش مهمی در نگهداری از مواد غذایی را بر عهده دارد، می تواند به یکی از بزرگترین مشکلات ما تبدیل شود. دلیل آن بوی تند و بدی است که گاها با بازکردن در آن پخش می شود. مخصوصاً اگر غذایی که داخل یخچال است، این بو را به خود جذب کند، اتفاق خوبی نخواهد افتاد. بوی بد در یخچال شما ممکن است ناشی از قطعی برق یا سبزیجات و میوه های فراموش شده و گندیده باشد اما با رعایت برخی نکات به راحتی می توانید از بوی بد یخچال خلاص شوید.

اطلاعاتی برای راحتی زندگی

بیشتر بخوانید: پنج نوع شلوار جین محبوب در سال ۲۰۲۱

برای از بین بردن بوی بد در یخچال، ابتدا مواد غذایی را داخل ظرف های در بسته قرار دهید و مواد فاسد شده را دور بریزید. سپس می توانید سرکه سیب، قهوه ترک یا جوش شیرین را در یک کاسه در قفسه بالای یخچال قرار دهید و از بوی بد یخچال جلوگیری کنید.

4) چگونه درخشش زیور آلات و لوازم نقره ای را بیشتر کنیم؟

امروزه خانم ها و حتی آقایان از نقره در لوازم منزل یا جواهرات استفاده می‌کنند. اگرچه زیبا به نظر می رسند اما روز به روز رنگ آن تغییر کرده و تیره می شود و این موضوع باعث می‌شود تمایل استفاده از وسایل نقره ای کاهش پیدا کند اما این مشکلی نیست که قابل حل نباشد. ما دو پیشنهاد برای شما داریم تا لوازم نقره خود را مثل روز اول کنید.

اطلاعاتی برای راحتی زندگی

بیشتر بخوانید: ترکیب رنگ لباس ها با رعایت چند نکته مهم

اولین توصیه ما خمیر دندان است. خمیر دندان را با قلم مو روی نقره بمالید و سپس در یک کاسه آب خیس کنید و بعد از نیم ساعت خوب بشویید. پیشنهاد دوم ما سرکه و کربنات است. در یک کاسه بزرگ دو قاشق غذاخوری سرکه و دو قاشق غذاخوری کربنات بریزید و با مقداری آب مخلوط کنید. ظروف نقره ای خود را در مخلوط قرار دهید. نیم ساعت صبر کنید. سپس آن ها را شسته و خشک کنید. مانند روز اول خواهد شد.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید