مد و استایل مردانه؛ چرا نباید پایین دکمه های کت آقایان بسته باشد؟

کفش سی سی– پوشیدن کت برای مردان قوانین خاصی دارد. دانستن این قوانین ظرافتی را که می خواهند با کت خود ایجاد کنند، برجسته می کند. مهمترین قانونی که مردان باید رعایت کنند این است که پایین کت ها نباید دکمه وجود داشته باشد. برای کت و شلوار سه قانون طلایی وجود دارد، بعضا، همیشه، اصلا.

مد و استایل مردانه

اگر کت سه دکمه ای به تن دارید بعضی اوقات باید دکمه بالایی را ببندید. همیشه دکمه وسطی را ببندید و هرگز دکمه پایین را نبندید. در کت هایی که دارای دو دکمه هستند، همیشه باید دکمه بالا را ببندید و هرگز دکمه پایینی را نبندید. در نتیجه هر کتی که می‌خواهید بپوشید، هرگز نباید دکمه پایین را ببندید. این یک قانون ضروری برای آقایان است.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف استایل مردانه

بسته نبودن دکمه پایین کت، قانونی است که در زمان پادشاه انگلیسی به نام ادوارد، از 1901 تا 1910 ایجاد شده است. گفته می شود که ادوارد بیش از حد چاق بود و به همین دلیل قادر به بستن دکمه پایین کت خود نبود. اطرافیان پادشاه برای ادای احترام، دکمه پایینی خود را باز نگه می داشتند.

مد و استایل مردانه

رابرت جانسون، مدیر برند GQ از این تئوری استفاده می‌کند. اما بیشتر افرادی که در زمینه مد فعالیت می‌کنند، این نظریه را جدی نمی‌گیرند. در انگلیس سوارکاران اسب، هنگام انجام این فعالیت، دکمه پایینی کت خود را برای نشان احترام باز نگه می‌دارند.

بیشتر بخوانید: نحوه شستشوی پالتو و کت زمستانی

مد و استایل مردانه

امروزه هم این قانون باید رعایت شود، زیرا بستن دکمه پایین باعث می‌شود کت ها کمی تنگ تر شود و فرد احساس راحتی نداشته‌ باشد و همچنین باعث خراب شدن اتوی کت خواهد شد.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید