در انتخاب کفش دامادی به چه نکاتی توجه کنیم؟

کفش سی سی – اگر کت و شلوار دامادی خود را انتخاب کره اید ،نوبت به انتخاب و خرید کفش دامادی می رسد که تکمیل کننده استایل تان خواهد بود. اگر کفش مناسبی برای خود انتخاب کنید ، کسی نمیتواند با شما رقابت کند.

کفش دامادی چگونه باید باشد؟

باید این موضوع را قبول کنیم که در روز عروسی علاوه بر عروس ، به جزییات لباس داماد هم توجه میشود. به همین دلیل بهتر است لباس ،کفش و حتی جوراب داماد هماهنگ باشد. مدل و طرز دوخت کت و شلوار دامادی می‌تواند شما را در انتخاب کفش یاری کند. در انتخاب کفش بهتر است به مکانی که قرار است عروسی در آن برگزار شود، دقت کنید.

بیشتر بخوانید: کفش های مناسب برای عروسی؛ ۹ کفش مردانه ایده آل

کفش دامادی

از راحتی کفش دامادی حتما مطمئن شوید

در روز عروسی تان، مدت زیادی را سر پا خواهید بود. به همین دلیل راحتی کفش تان بسیار حائز اهمیت است. اگر فقط به ظاهر کفش اهمیت دهید، ممکن است در طول روز عروسی تان با مشکلات زیادی روبه رو شوید. بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام خرید کفش، مدلی انتخاب کنید که در راه رفتن شما اختلال ایجاد نکرده و باعث درد پاهایتان نشود. همچنین دقت داشته باشید که کفش هایی که انتخاب می‌کنید دارای سوراخ های ریزی باشد تا پاهایتان عرق نکند. بنابراین کفش چرم یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. کفش چرم هم باعث می‌شود پاهایتان عرق نکند و هم داخل آن احساس راحتی داشته باشید. بهتر است یه هفته قبل از عروسی کفش ها را داخل خانه بپوشید تا کمی باز شود.

بیشتر بخوانید: نحوه ست کردن کفش های اسنیکرز با لباس

کفش دامادی

کفش دامادی تکمیل کننده لباس تان است

هماهنگی میان کفش ها و لباس دامادی بسیار مهم است. اگر این هماهنگی وجود نداشته باشد، متاسفانه باید بگوییم که امتیاز شیک بودن را از دست خواهید داد. اول از همه باید کفش های خود را مطابق با سبک، طرز دوخت و رنگ لباستان انتخاب کنید. مثلا اگر کت شما حالت اسپورت دارد، بهتر است کفش هایتان چرم و مات باشد. همچنین می‌توانید از کفش جیر هم استفاده کنید.

کفش دامادی

اگر کت و شلوار کلاسیک مشکی را انتخاب کرده باشید، بهتر است  کفش چرم مشکی با براقیت کم را انتخاب کنید. اگر لباستان به رنگ طوسی است کفش هایتان باید به رنگ مشکی باشد. و اگر لباستان سرمه ای یا بژ است، می‌توانید کفش قهوه ای رنگ انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که در انتخاب کفش فقط توجه کردن به لباس دامادی درست نیست. باید به جزییات دیگری مانند کمر، دکمه سر دست، کراوات و غیره توجه کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۵ کفش مردانه مارک و با کیفیت که باید بشناسید

چگونه متناسب با مکان عروسی، کفش دامادی انتخاب کنیم؟

برای این که کفش های دامادی کاملا با محل برگزاری عروسی و کانسپت مناسب باشد، باید روی این موضوع کار کنید. وقتی تشریفات مجالس همه چیز را حتی صندلی های مراسم را با توجه به مکان عروسی تزئین می‌کند، شما چرا به عنوان داماد، در خرید کفش های خود که یکی از مهمترین لوازم ها می‌باشد، اهمیتی نمی‌دهید؟ اگر عروس مدل لباس پرنسسی انتخاب کند و مراسم تان در یک هتل مجلل و لوکس باشد، باید یک کفش کلاسیک و شیک انتخاب کنید تا با همه چیز هماهنگ باشید.

کفش دامادی

اگر مراسم شما در کنار ساحل یا در باغ باشد، کفش های پاشنه دار انتخاب مناسبی نخواهد بود. بهتر است یک کت و شلوار نازک از جنس کتان به همراه پاپیون، پیراهن آبی و شلوار قهوه‌ای و کفش اسپورت انتخاب کنید تا ترکیب زیبایی ایجاد شود. اگر می‌خواهید کفش اسپورت بپوشید بهتر است شلوارتان را تنگ و کمی کوتاه انتخاب کنید.

حل مشکل کوتاهی قد داماد

در زوج هایی که عروس کمی قد بلند تر از داماد است، روز عروسی این اختلاف به حداکثر می‌رسد. این موضوع باعث می‌شود هماهنگی بین عروس و داماد از بین برود. اگر وضعیت شما هم این گونه است می‌توانید کفش های دامادی که به طور اختصاصی برای این شرایط طراحی شده است، انتخاب کنید. در طراحی این کفش ها پاشنه های مخفی در داخل کفش قرار داده می‌شود که باعث می‌شود قد شما به طرز چشمگیری بلند تر شود.

کفش دامادی

با اسموکینگ چه کفشی انتخاب کنیم؟

اگر می‌خواهید در روز عروسی تان لباس کلاسیک انتخاب کنید، این را در نظر داشته باشید که قوانینی برای آن وجود دارد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید، کفش تان باید از جنس روگان و دارای بند های نازک باشد. اگر کلفت باشد ظرافت خود را از دست خواهد داد. اگر کفش هایتان سر می‌خورد، پیشنهادی برای شما داریم. اگر به قسمت زیر پاشنه آن چند خط نازک بیندازید. این کار از سر خوردن آن جلوگیری خواهد کرد.

به جورابی که زیر کفش دامادی می‌پوشید، دقت کنید

کفش دامادی

شاید انتخاب جوراب در نگاه اول موضوع ساده ای به نظر برسد ولی باید مورد توجه قرار گیرد. قد جورابتان باید به اندازه ای باشد که موقع نشستن پاهایتان معلوم نباشد. اگر مراسم شما در روزهای زمستانی است، بهتر است قد جوراب هایتان تا زانوی شما باشد. باید دقت کنید جوراب هایی که در این اندازه انتخاب می‌کنید تنگ باشد و کاملا ساق پاها را در بر بگیرد تا از سر خوردن آنها به سمت پایین جلوگیری کند.

منبع: dugun

دیدگاهتان را بنویسید