نحوه ست کردن کفش های اسنیکرز با لباس

کفش سی سی– کفش های اسنیکرز در سال های اخیر با یک تحول بزرگ رو به رو شد. این کفش محبوب، یکباره از کفش مخصوص باشگاه های ورزشی به کفش های روزمرگی تبدیل شد. این کفش ها همیشه مورد توجه بوده است که می‌توان با اغلب لباس ها ست کرد. اگر تا به حال از این کفش ها خریداری نکرده اید، اکنون زمان آن رسیده است. ما در این مطلب سعی کرده ایم که نحوه ست کردن کفش های اسنیکرز را با لباس های مختلف یاد بگیرید.

چرا به یک جفت کفش اسنیکرز نیاز دارید؟

کفش های ورزشی لوکس طرفداران زیادی دارد. امروزه استایل خوب باعث جذابیت و شیک به نظر رسیدن افراد می‌شود. این کفش ها می‌تواند ظاهرتان را حتی در مراسم فرش قرمز، بسیار خوب جلوه دهد. مهمترین ویژگی کفش های اسنیکرز همه کاره بودن آنها است. این کفش ها با استفاده از چرم پرمیوم و پارچه مخصوص با جزئیات زیبا، ساخته می‌شود و یکی از مزیت های آن جلوگیری از تعریق پاهایتان است.

با کفش های اسنیکرز خودتان را به سوپر استارهای قدیمی تبدیل کنید

استیو مک کوئین، ستاره دهه پنجاه، با پوشیدن کفش های سفید ورزشی به الگویی برای افراد تبدیل شده بود که کفش های چرم و کتان سفید خود را بدون جوراب بپوشند. امروزه نیز این موضوع ادامه دارد. این کفش های سفید با یک شلوار استخوانی یا خاکستری و یک پیراهن پاستل، بسیار جذاب خواهد بود به طوری که شبیه مردم بریتانیا خواهید شد.

کفش های اسنیکرز

اسنیکرز سفید و شلوارک

بارزترین انتخابی که می‌توانید با کفش های ورزشی سفید داشته باشید، پوشیدن شلوارک به همراه آن است. این استایل می‌تواند بسیار جذاب تر از یک لباس معمولی تابستانه باشد. در این سبک کفش هایتان را بدون جوراب بپوشید. کفش Canvas گزینه مناسب تری برای این ترکیب است ولی شاید ظاهرا ارزان قیمت به نظر برسد. در این استایل بهتر است یک کت نازک یا تیشرت به همراه شلوارک بپوشید و کفش چرم ورزشی و سفید اتنخاب کنید که با این استایل شیک و راحت میتوانید در یک روز تعطیل تابستانی، خود را آماده سفر کنید.

کفش های اسنیکرز

اسنیکرز سفید و جین سیاه

یکی دیگر از روش های ست کردن این کفش ها، پوشیدن شلوار یا کت جین سیاه است که انتخاب ساده ای به نظر می‌رسد. این استایل ممکن است در طول ساعات اولیه روز، مناسب به نظر نرسد. ولی افرادی که دوست دارند این استایل را بپوشند، از ظاهر خود بسیار راضی هستند چرا که بسیار جذاب است.

کفش های اسنیکرز

در این استایل بهتر است جوراب نپوشید و اگر هوا کمی سرد است. یک کاپشن چرم یا کت سیاه انتخاب کنید که متناسب با اندام‌تان باشد. شلواری انتخاب کنید که مدل آن از بالا به پایین رفته رفته تنگ شود یا پاچه های شلوارتان را تا کنید. می‌توانید در این استایل از گردن بند های متالیک استفاده کنید که جذابیت خاصی به ظاهرتان خواهد بخشید.

اسنیکرز سفید و چینوز

این استایل الهام گرفته شده از فرهنگ های مختلف آمریکا میباشد. این استایل هم برای روز و هم برای شب مناسب است. اسنیکرز سفید را با شلوارکتان یا یک شلوار ورزشی و همچنین یک ژاکت یا هودی مدرن می‌توانید ست کنید. کفش مناسب برای این استایل می‌تواند Nike Air Force One یا Golden Goose Deluxe باشد که جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید.

کفش های اسنیکرز

کفش اسنیکرز و جین Skinny

از استایل های کلیدی امسال، استفاده از شلوار denim ( پارچه ای) یا جین با کیفیت، به همراه کفش های میخ دار ژاپنی متنوع است. شلوار پارچه ای با اسنیکرز سفید بسیار جذاب به نظر می‌رسد. اگر به دنبال ظاهری شیک هستید شلوار جین Skinny را به همراه یک کت و پیراهن یقه دار بپوشید و با کفش های ورزشی سفید خود استایلتان را تکمیل کنید. بهتر است کفش هایتان چرم باشد. می‌توانید کفش ETQ را برای شلوار جین کلاسیک خود انتخاب کنید.

اسنیکرز و کت و شلوار

در سال 2015 مقصود از دوختن این کفش ها ایجاد ظاهری شیک بود. اما در طراحی جدید تصمیم گرفته شد کفش های مدرن با ظاهری فضایی تولید شود. کفش ورزشی به همراه کت و شلوار می‌تواند هم ظاهر رسمی شما را حفظ کند و هم راحتی را برای شما فراهم آورد به خصوص در مهمانی ها. در این استایل میتوانید جوراب کوتاه بپوشید به طوری که از داخل کفش مشخص نباشد. همچنین می‌توانید از کراوات و کت هایی با جیب مربعی استفاده کنید.

کفش های اسنیکرز

برای تکمیل این استایل میتوانید از مارک Adidas Stan Smith استفاده کنید که سلامتی و راحتی را برای شما فراهم می‌کند ولی اگر به دنبال تنوع و کفش های لوکس هستید، Acne Studios( آکن استودیو) و Gucci یا John Lobb( جان لوب) انتخاب شما خواهد بود. کفش ها از هر برندی که باشد، مشکلی ایجاد نمی‌کند. آن چه مهم است تمیز و براق بودن کفش هایتان است. یک جفت کفش کثیف و نا مرتب، زیبایی استایل شما را که با زحمت انتخاب کرده اید، به راحتی از بین نمی‌برد.

منبع: DMARGE

این پست دارای ۲ نظر است

  1. Veni

    Hi, plz send me leather products co in Urop

دیدگاهتان را بنویسید