مدل انواع کفش های چرمی زنانه و مردانه با پستایی (Uppers) سفید

در قرن 18 میلادی رنگ سفید برای مردان و زنان، رنگی بسیار مد و مورد پسند بود. اغلب مردان در طبقه های اشرافی، لباس های پشمی و جوراب های سفید و زنان لباس های سفید گلدوزی شده را می پوشیدند. پس از انقلاب فرانسه، رنگ سفید جزو شیک ترین رنگ ها برای لباس های زنانه و به دلیل طراحی نه چندان آشکار این لباس ها، بیشتر زنان جزو پیشرو ترین کسانی بودند که رغبت زیادی به پوشیدن لباس های سفید داشتند.

رنگ سفید در قرن 18 و 19 میلادی رنگی جهانی برای لباس های زیر زنانه و مردانه بود، بطوریکه داشتن لباس زیر از هر رنگ دیگری غیرقابل تصور می نمود زیرا که سایر رنگ ها به هنگام شستشو با آب جوش از بین می رفتند. بعدها کم کم کفش های زنانه و مردانه هم تبدیل به رنگ های سفید شدند و بطوریکه اغلب عروس ها، کفش های سفید را با لباس های عروسی سفید ست می کردند و این مورد برای مردان هم اتفاق می افتاد و آنها با لباس های سفید دامادی خود، کفش سفید می پوشیدند.

رنگ سفید نشانه ای از احساسات پاک، پاکیزگی، عفت، بی‌گناهی، کمال و معصومیت است و به همین علت در اکثر کشور های جهان، لباس عروس از رنگ سفید انتخاب می شود و تا به امروز رنگ سفید معمولا یکی از بهترین انتخاب و الویت های مرسوم در عروسی ها و حتی سایر جشن های شاد، برای خانم ها و آقایان شیک پوش بوده است.

در پست قبلی به سری کاملی از انواع کفش های چرمی زنانه و مردانه با پستایی (Uppers) سیاه و قرمز اشاره شد و حال می خواهیم در این قسمت به معرفی کاملی از انواع کفش های چرمی زنانه و مردانه با پستایی (Uppers) سفید بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید