مدل انواع کفش های چرمی زنانه و مردانه با پستایی (Uppers) سیاه و قرمز

پستایی (Uppers) به کل رویه کفش که کف را می پوشاند، گفته می شود. بسته به نوع و مدل کفش ها، قسمت پستایی (بالای کفش) را می توان به صورت یک تکه و یا چند تکه از قطعات چرمی که به همدیگر دوخته می شوند، را تشکیل داد.

پستایی کفش ها از مواد مختلفی طراحی و تولید می شوند که محبوب ترین آنها چرم، ساتن و جیر می باشد. پستایی کفش های ورزشی اغلب از پارچه، مش قابل تنفس طراحی و ساخته می شوند. مهمترین قسمت هر کفش پستایی آن است و پستایی کفش ها باید به گونه ای طراحی شوند که بعد از چسبیده شدن به زیره، علاوه بر ظاهری زیبا و جذاب، باید بتواند پاها را به هنگام راه رفتن و حتی ایستادن به صورت مطمئن نگهداری نماید.

پستایی کفش ها اغلب از چرم گاو، گوساله، بز، گوسفند، اسب و حتی از پوست حیوانات عجیب و غریبی مانند تمساح، مار، کروکودیل، شتر مرغ و بسیاری از پوستهای عجیب و غریب دیگر، بسته به نوع و ظاهر مورد نظر، درشت یا ریز دانه بودن چرم و حتی مات یا براق، طراحی و تولید می شوند.

در پست های قبلی در مورد مدل انواع کفش های زنانه با پستایی (Uppers) سیاه و سفید (1) و (2) و مدل انواع کفش های چرمی مردانه با پستایی (Uppers) سیاه و سفید، سری کاملی از این نوع کفش ها را حضورتان معرفی کردیم. حال می خواهیم به معرفی کاملی از مدل انواع کفش های چرمی زنانه و مردانه با پستایی (Uppers) سیاه و قرمز بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید