معرفی کفش جدید آداپت بی بی شرکت نایکی (Adapt BB Shoes)

غول محصولات ورزشی جهان، شرکت نایکی کفش جدیدی را به بازار عرضه کرده است که این کفش به صورت اتوماتیک و هنگام پیاده روی عریض یا بزرگ و کوچک شده و در نهایت به اندازه دلخواه پا در امده و باعث راحتی هر چه بیشتر ورزشکار می گردد.

Adapt BB Shoes

کفش های مدل بی بی این شرکت با استفاده دکمه موجود در خود کفش و یا بتوسط تلفن همراه قابل تنظیم و کنترل می باشد.

ورزش بستکتبال

مدیر خلاقیت و نوآوری شرکت نایکی آقای اریک آوار (Eric Avar) اشاره کردند که ما بنا به درخواست های مکر شرکت و به صورت آگاهانه و عمدی این محصول را برای ورزش بسکتبال انتخاب کرده ایم و قصد داریم تا در آینده نه چندان دور از این محصول در سایر کفش های ورزشی خود نیزاستفاده نماییم.

BB Shoes

سیستم بدین صورت کار می کند که در داخل کفش موتوری مخصوص با استفاده از تجهیزات مخصوص دیگری که داخل کفش تعبیه شده اند کفش را به صورت خودکار عریض یا کوتاه و بلند می کند تا پای ورزشکار به راحتی فوق العاده ای دست یابد و ورزشکار می تواند با استفاده از تلفن همراه خود و نرم افزار نصب شده اش بر روی آن این تنظیمات را به صورت دلخواه و خاص خود و برای راحتی هر چه بیشتر خودش، آن را انجام دهد.

Eric Avar

لازم به یادآوری است که آقای اریک آوار(Eric Avar) معاون رئیس نوآوری طراحی شرکت نایکی است، و از اهم وظایف او نظارت بر پروژه ها در تولید محصولات و فناوری های نو در این شرکت می باشد. او از سال 1991 به این شرکت پیوسته و در ایجاد برخی از طرح های نوآورانه شرکت نایکی، کمک شایانی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید