معرفی کفش سی سی توسط ریاست اتحادیه کفاشان (آرشیو)

در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۵ بود که جناب آقای جباریان، ریاست اتحادیه کفاشان تبریز به همراه جمعی از بازرگانان کشور های ترکیه و آذربایجان در شعبه بلور سی سی با مدیریت سی سی جلسه ای داشتند و در انتهای جلسه، جناب جباریان که شعار «کفش ایرانی» بپوشیم را ارایه داده بودند، دقایقی به معرفی سی سی اختصاص دادند.

دیدن این ویدیوی کوتاه، خالی از لطف نخواهد بود.

تمجید رئیس اتحادیه کفاشان تبریز از محصولات سی سی

در بازدید از فروشگاه برج بلور صورت گرفت

علیرضا جباریان فام؛ رئیس اتحادیه کفاشان تبریز با حضور در فروشگاه کفش سی سی واقع در برج بلور تبریز ضمن تمجید از کیفیت محصولات سی سی گفت: کفش های دست دوز تمام چرم سی سی از بهترین کفش‌های دست دوز تبریز و کشورمان است که نام این شهر را در صنعت کفش دست دوز جاودانه کرده است.

وی با ابراز خوشحالی از صادرات محصولات سی سی به خارج از کشور ادامه داد: کفش سی سی به کشورهای مختلفی از جمله سوئد، آلمان، استرالیا، کنیا و همچنین کشورهای همجوار صادر می شود که مایه فخر تبریز و صنعت کفش این کهن شهر است.

جباریان فام با اشاره به اینکه صنعت کفش تبریز از بیشینه‌ای غنی برخوردار است، اظهار داشت: بر اساس منابع موجود و نقل قول مورخین، تبریزی ها از اولین افرادی بودند که برای خود پاپوش چرمی درست کردند و چون این شهر در مسیر جاده ابریشم قرار داشت، صنعت کفش تبریز روز به روز رشد کرد، تاجایی که کفش چرم این شهر به اقصی نقاط جهان صادر می شد.

رئیس اتحادیه کفاشان تبریز از راه اندازی کمپین خرید کالای ایرانی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: مطمئن هستیم مردم شریف کشورمان با استقبال از کمپین خرید کالای ایرانی ضمن حمایت از محصولات داخلی باعث رونق و افزایش هرچه بیشتر کیفیت محصولات ایرانی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید