نوروز 98 مبارک

صنایع چرم سی سی با تبریک نوروز 98، سالی پر از شادی و موفقیت را برای تمام مردم ایران زمین آرزومند است.

چرم سی سی مجموعه از چندین کارگاه و چرمی دوزان شهر تبریز است که توانسته با تکیه بر تجربه سالیان دراز (از سال 1330) و استفاده از ابزارهای نوین مدیریتی و بسترهای فناوری، قدمی نو در معرفی محصولات با کیفیت چرمی تبریز نه فقط در داخل کشور بلکه در ورای مرزهای ایران عزیز بردارد.

صنایع چرم سی سی در سالی که گذشت، تلاش کرد تا بتواند با ارایه محصولات متنوع تر، در کنار بهبود کیفیت محصولات خود، بیش از پیش در جهت کسب رضایت مصرف کنندگان محصولات این برند گام بردارد. معرفی بیش از دهها محصول مختلف از طریق شعب، سایت و شبکه های اجتماعی سی سی، قدمی کوچک و البته ناکافی در جهت جلب توجه سلایق مختلف در زمینه کفش های چرمی مردانه و زنانه بود که با برنامه ریزی های انجام شده، این روند تنوع بخشی به محصولات در سال جدید ۹۸ نیز ادامه خواهد یافت.

یکی از اهداف اصلی سی سی در کنار کیفیت و تنوع محصول، کاهش و حذف هزینه های مربوط به واسط های فروش است. در این راستا در سال 97 علاوه بر تقویت وبسایت اینترنتی/فروشگاهی این مجموعه، همکاری های متعددی با فروشگاه ها و کانال های اینترنتی معتبر کشور آغاز شد که همکاری با فروشگاه اینترنتی دیجیکالا از جمله این سایتها می باشد. صنایع چرم سی سی امیدوار است با توجه به استقبال مناسب مصرف کنندگان از محصولات این برند، بتواند با ایجاد همکاری مناسب با فروشگاه ها و کسب و کارهای مجازی بیشتر در اقصی نقاط کشور، امکان دسترسی و خرید آسان و بلاواسطه محصولات چرمی تبریز را برای تمام مردم ایران فراهم آورد.

راه اندازی سرویس پرداخت/تست در محل سی سی به صورت آزمایشی در شهرهای تهران، کرج و تبریز از جمله اقدامات مهم سی سی در سال ۹۷ برای تسهیل امر خرید کفش به صورت آنلاین بود که با توجه به استقبال مناسب از این سرویس، برنامه ریزی های لازم برای توسعه این سرویس به شهرهای دیگر همچون مشهد، شیراز، اهواز و اصفهان در سال جدید تداوم خواهد بافت.

سال 97 از نظر حجم محصولات صادر شده به کشور های خارجی یکی از سال های پربار برای مجموعه چرم سی سی بود و بیش از صد مرسوله به کشورهایی همچون امریکا، کانادا، انگلستان، آلمان، استرالیا ارسال شد که نوید بخش این نکته است که با توجه به تمام کج خلقی هایی که نسبت به کشور عزیزمان ایران در طی این سال شد، کیفیت مناسب می تواند کلید جلب توجه و موفقیت در بازهای جهانی باشد. صنایع چرم سی سی همچنان که پیش از این نیز همواره به حفظ و ارتقای کیفیت محصولات خود متعهد بود است، از همکاری ایرانیان خارج از کشور، استقبال می کند.

و در نهایت اتفاقی ارزشمند در آخرین روزهای سال 97  از طرف مسیولان شهر تبریز، رو نمایی از تندیس حام محمد خادم، موسس صنایع چرم سی سی، که به واقع حق پدری بر گردن صنعت کفش تبریز داشته و امید است همچنان شاهد حضور هنرمندان و اساتیدی همچون حاج محمد نه فقط در صنعت کفش، بلکه در تمام صنایع دیگر کشور باشیم.

 

گروه پشتیبانی فروش سی سی به نمایندگی از طرف حام محمد خادم، پدر کفش دست دوز تبریز، مهندس آرش خادم و تمامی دست اندرکاران این مجموعه، سالی پر از نیکی، موفقیت و سرافزاری را برای تمام مردم ایران زمین آرزومند است.

 

دیدگاهتان را بنویسید