نمایشگاه بین المللی کیف و کفش تبریز ۱۴۰۳

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کیف و کفش، صنایع و محصولات پوست و چرم، ماشین‌آلات و ملزومات وابسته آن در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت. این نمایشگاه از روز چهارشنبه دهم مرداد ماه تا سیزدهم مرداد ماه امسال با حضور فعالان و علاقه مندان به این صنعت در سالن های امیرکبیر و پروین اعتصامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز، برپا شده است.

نمایشگاه بین المللی ملزومات چرم، کیف و کفش تبریز رویدادی تخصصی و معتبر در حوزه ملزومات چرمی، کیف و کفش است که در آن بزرگترین و معروفترین شرکت ها و برندها از استان ها و کشورهای مختلف به عنوان شرکت کننده یا بازدید کننده حضور دارند و جدیدترین محصولات این حوزه را ارائه می دهند. می توان از نمایشگاه بین المللی ملزومات چرم، کیف و کفش ایران تبریز به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های کیف و کفش چرم در ایران نام برد و گفت: شرکت کنندگانی از شهرهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه تازه‌های علمی در حوزه کیف و کفش چرم است که منجر به ارتقا دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌شود.

صنایع چرم سی سی به عنوان یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین برندهای کفش دستدوز تبریز، مانند سالهای قبل، حضوری پر رنگ در این نمایشگاه داشته و علاوه بر معرفی آخرین و برترین مدل های کفش تولید شده در این مجموعه، با حضور استادکاران به نام تبریز، همه روزه اجرای زنده دوخت کفش چرم تبریز را برگزار می کند.

در این نمایشگاه فعالان صنعت کیف و کفش از استان های آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، زنجان، همدان، قم و اردبیل و نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ایتالیا در زمینه های انواع کیف و کفش، پوست و چرم، مواد شیمیایی، ماشین آلات چرم سازی و شیمیایی، رنگ مربوط به صنایع چرم، تولید زیره و رویه کفش، یراق آلات، مواد اولیه، ماشین آلات کیف و کفش، ملزومات کفش، دستگاه های حکاکی، برش لیزر، چسب های صنعتی و تخصصی، چرم مصنوعی، کمربند، قالبسازی، تزریق سیستم پی یو و نشریات تخصصی شرکت دارند. فعالان و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، مهندس آرش خادم، مدیر صنایع چرم سی سی و موسس و صاحب امتیاز برند چرم آرش، برخی از جدیدترین مدل های تولیدی صنایع چرم سی سی را معرفی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید