بهترین لباس کارهای سرهمی مردانه (بخش اول)

یک لباس کار خوب باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا افراد را در برابر خطرات محافظت کند. این لباس ها باید بازوها و پاها را کاملاً بپوشانند و برای مشاغل مختلف تفاوت دارند. اگرچه ایران دارای ذخایر و منابع فراوانی است، اما یکی از کشورهای صنعتی است. این امر باعث شده است که تعداد زیادی از افراد در صنایع مختلف، به ویژه صنایع نفت، گاز طبیعی و پتروشیمی مشغول به کار شوند و برای حفظ امنیت جانی خود از این لباس های کار استفاده کنند.

روپوش کار مردانه Big Smith Overalls

اگر به دنبال لباس هایی بادوام و قابل اعتماد برای کار هستید، این برند عالی است. این لباس دارای جیب‌های فراوان برای ابزار و تجهیزات، به‌علاوه یک جیب پنج تکه جلوی لباس است. ساختار جین آن، راحتی زیادی را برای پوشیدن در تمام روز فراهم می کند.

روپوش چرم Coofandy

این لباس کار بسیار راحت است و تا سایز 2X لارج تولید می‌شود. این لباس بسیار سبک بوده و به راحتی تمیز می شود. بنابراین می توانید آنها را در هر فصلی بپوشید. این لباس دارای یک جیب بزرگ برای حمل تجهیزات مورد نظر می‌باشد که کار شما را آسان تر خواهد کرد.

روپوش چرم Coofandy

روپوش Carhartt

این لباس کار از پنبه تولید شده و بسیار نرم و راحت است. به لطف پیش‌بند چند محفظه‌ای و جیب‌های اضافی در سرتاسر لباس، فضای کافی برای وسایل خود خواهید داشت. بعلاوه دو عدد زانوبند در داخل لباس تعبیه شده است که هنگام کار روی زانوهایتان احساس راحتی بکنید. بند های این لباس در زاویه ٣۶٠ درجه می‌چرخد و به هیچ وجه گره نمی‌افتد. این ویژگی ها، لباس کار کارهارت را به یک لباس کار ایده آل تبدیل کرده است.

روپوش های کاربردی Smoke Rise Utility

این لباس کار در مقایسه با سایر لباس ها، بسیار شیک است و برای کسانی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، بسیار مناسب است. این لباس با دوام و راحت بوده و دارای جیب های متعدد برای حمل لوازم شما است. چه در فعالیت های کاری و چه در فعالیت های غیر کاری، می‌توانید از آن استفاده کنید.

لباس کار آمازون

این لباس برای روز های سرد و زمستانی بسیار مناسب است و سرما را به هیچ وجه احساس نخواهید کرد. این لباس به عنوان عایق و ضد آب عمل می‌کند. وجود زیپ در این لباس باعث شده به راحتی آن را بپوشید و در بیاورید. یک گیره محکم روی لباس تعبیه شده است که می‌توانید برای امنیت بیشتر در ارتفاع بالا، از طناب استفاده کنید.

لباس کار Liberty Duck Bib

روپوش لیبرتی کار شما را در طول روز آسان خواهد کرد. این لباس از جنس پنبه بوده و جیب های زیادی در قسمت جلو و پشت لباس تعبیه شده است. لباس کارهای لیبرتی در دو رنگ موجود است و برای کارهای باغبانی نیز مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید