بوت های جذاب زنانه 2023

گاهی اوقات خرید یک بوت زیبا که پاها را گرم نگه دارد و دوام خود را برای سال‌ها در زمستان حفظ کند، آسان نیست. ما برای شما زیباترین مدل های بوت را گردآوری کرده ایم که هم شما را در برابر عوامل خارجی محافظت می کنند و هم با ظاهر شیک خود توجه شما را جلب می‌کنند. پاهای ما که بار ما را در تمام طول روز حمل می کنند، در واقع یکی از مهم ترین اعضای بدن ما هستند. گاهی به خاطر کار، ورزش و گاهی به خاطر مسئولیت هایی که در خانه داریم، تمام روز سرپا هستیم. در چنین روزهایی بسیار مهم است که کفش هایی را انتخاب کنیم که راحت و مناسب فصل باشد.

خرید بوت های جذاب زنانه

بوت های زنجیر دار Pull and Bear

یکی از برندهای برجسته مد زنانه و مردانه، برند Pull and Bear است که نه تنها در زمینه تولید لباس بلکه در لوازم جانبی مانند کیف و کفش هم پیشرو است. برای کسانی که در فصل زمستان به دنبال بوت شیک و جذاب هستند، پیشنهاد می‌شود. ارتفاع زیره این مدل بوت که دارای بند و زیپ داخلی است 5.4 سانتی متر است. جزئیات اصلی در این بوت برای استفاده روزانه ایده آل است.

بوت های زنجیر دار Pull and Bear

بوت چلسی چرم

در میان بوت های تولید شده از ده ها رنگ، فرم و متریال، مدل چلسی جلب توجه می کند. این مدل که در دو رنگ مشکی و برنز برای فروش عرضه می شود، تماما از چرم طبیعی تولید شده است. این بوت که برای استفاده روزانه مناسب است، دارای پاشنه 4 سانتی متر بوده و می توانید با جوراب شلواری، شلوار یا لباس مجلسی بپوشید.

بوت Hotic

هوتیچ (HOTiÇ) برند ترکیه‌ای معروفی است که به طور تخصصی به تولید کیف و کفش و اکسسوری می‌پردازد. اولین شعبه‌ این برند در سال ۱۹۲۸ میلادی در ترکیه شروع به کار کرد و حالا در ترکیه و خارج از ترکیه بیش از ۸۰ فروشگاه دارد. برند Hotiç با طراحی های بدیع و ظریف خود متمایز است. این بوت های چرم و منگوله دار، برای ست کردن با لباس هایی با رنگ های خاکی و کرمی بسیار مناسب است.

بوت های چرم Desa Alona

بوت دسا آلونا از 90 درصد چرم طبیعی طراحی شده است و می‌تواند یک مدل ایده‌آل برای کسانی باشد که تمایل به سبک کلاسیک دارند و خواهان راحتی هستند. ارتفاع زیره این بوت 5.5 سانتی‌متر بوده و پنجه مربعی آن با سایر مدل ها متفاوت است. می توانید به راحتی این بوت را با شلوارهای گشاد یا تنگ ترکیب کنید.

بوت های چرم Desa Alona

بوت Luvi Shoes Tatia

این مدل بوت با نام Tatia متعلق به برند Luvi است که بر راحتی کفش و کیفیت حاصل از چرم واقعی تاکید دارد. این مدل بوت با ارتفاع 7.5 سانتی متری به دلیل داشتن پاشنه ضخیم امکان راه رفتن آسان را فراهم می کند. اگر به دنبال یک مدل بوت شیک و راحت در رنگ های قهوه ای هستید، می توانید این محصول را در نظر بگیرید.

نیم بوت جیر CoolSteps

اگر می خواهید ماه های زمستان را با بوت پشمی گرم سپری کنید، می توانید این نیم بوت را از برند کول استپس خریداری کنید. این بوت با ارتفاع پاشنه 3 سانتی متری خود برای استفاده روزانه مناسب است. به دلیل اینکه داخل آن پشم است، راحتی فوق‌العاده ای را برایتان ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید