هفت مدل لباس مردانه پاییزی و ترند 2022 (بخش دوم)

ژاکت پفی و سبک

این مدل ژاکت برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی بهترین گزینه است. هم سبک است و هم شما را در مقابل سرما محافظت می‌کند. به دلیل بافتی که دارد به راحتی قابل بسته بندی است. به دلیل وزن نسبتا کم خود می تواند تا کسری از اندازه خود فشرده شده و هنگام مسافرت به راحتی داخل چمدان قرار بگیرد و در صورت نیاز به شکل اولیه خود بازگرد. برند Uniqlo یکی از برند هایی است که این ژاکت جذاب و کاربردی را در مقرون به صرفه ترین حالت تولید و وارد بازار می‌کند. پاییز امسال حتما این ژاکت کاربردی را خریداری کنید.

کت تدی

این مدل کت ها هم برای خانم ها تولید می‌شود هم برای آقایان. این کت ها، کت هایی هستند که از چندین نوع پارچه در آن ها استفاده شده است. به طور مثال، ترکیب پارچه تدی با پارچه پشمی یا چرم، می تواند یک استایل زیبا برای شما خلق کند. این کت ها در رنگ شیری و قهوه ای موجود است. این کت ها توسط سلبریتی های بسیاری پوشیده شده و این امر سبب شده تا کت تدی در دایره ترند پاییز امسال قرار گیرد. این کت ها می توانند در کنار پیراهن و شلوار های ساده و با ترکیب رنگی خنثی قرار گیرند و به طرز زیبایی شیک شوند. این کت زیبا به دلیل ضخیم بودن، بهتر است در فصل زمستان مورد استفاده قرار گیرد.

بخش اول: هفت مدل لباس مردانه پاییزی و ترند 2022

ژاکت کش بافت

ژاکت‌های کش بافت پشمی اورسایز، به عنوان آیتمی مستقل و اصلی در ترند پاییز امسال قرار دارد. بهتر است سری به کمد خودتان بزنید. به احتمال قوی یکی از این ژاکت‌های پشمی به شکل غریبانه در انتهای کمدتان دیده می‌شود. امسال در ماه‌های سرد سال آن را بپوشید و استایل ترندی برای خودتان رقم بزنید. برند فندی در سال های گذشته هم این نوع ژاکت ها را وارد بازار کرد.

فندی اولین برندی بود که در آن کالکشن، ژاکت‌های‌ اورسایز کشمیری با رشته‌های متالیک و به سبک امروزی را به نمایش گذاشت. در واقع Silvia Fendi این ژاکت را برای مشتریان ثروتمندش طراحی کرده بود. این ژاکت را به عنوان لباس رویی و کت بپوشند. برندی نظیر Gucci این ژاکت‌ها‌ی اورسایز را با شلوار‌های جین گشاد ست کرد و استایل اسپرت را ارائه داد. در مد پاریس هم این ژاکت‌ها به عنوان یک قطعه‌ی لوکس در برندهایی مثل Hermès و Givenchy دیده شد. این آیتم در رنگ‌های خنثی مثل کرم و خاکستری پر طرفدار است.

کت های بلند چهارخونه

این کت ها از گذشته تا کنون، یک آیتم جدا نشدنی از فصل پاییز و زمستان است. این ترند در سال‌های متوالی در چرخه‌ی مد وجود داشته اما امسال در ترند آقایان بیش از پیش به چشم می‌آید. یکی‌ از طراحان مد با الهام از آهنگساز مشهور آمریکایی “الیور نلسون” و متاثر از نقاشی‌های “فرانک بولینگ”، چهار خانه‌های درشت و کوچک را بر روی صحنه آورد. همچنین در هفته مد میلان، برند گوچی را دیدیم که پیراهن اورسایز خواننده‌ی راک آمریکایی “کرت کوبین” با پترن پِلَد (Plaid) و تلفیق آن با سبک گرانچ از مشخصه‌های اصلی این نمایش بود. از دیگر برندهایی که از این ترند استفاده کردن می‌توانیم به: Dunhill، JW Anderson، Ralph Lauren، Giorgio Armani و Dolce & Gabbana اشاره کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید