اولین بار در مد: لباس عروسی دوخته شده از ماسک های بهداشتی!

تا قبل از شروع زمستان 1398 ماسک جزء استایل عروس و داماد به شمار نمی رفت. اما با شروع بیماری کووید ۱۹ استفاده از این اکسسوری در بین زوجین برای حضور در جشن عروسی رواج پیدا کرده و بهتر است شما از مدل ماسک عروس و داماد با طرحی مناسب استفاده کنید تا سلامت خود و مهمان هایتان به خطر نیفتد و علاوه بر این تغییرات مثبتی در استایل شما ایجاد شود. البته مهمانان دعوت شده هم باید از ماسک استفاده کنند که بنابر سلیقه عروس و داماد، تم مناسب انتخاب می‌شود.

از زمان شیوع کرونا تا به امروز زدن ماسک جزو امور روزمره مردم جهان شده است تا جایی که به تدریج از رسالت اصلی اش یعنی مراقبت، به یک اکسسوری در بین مردم تبدیل شده است. اولین بار یک طراح مد ترکیه ای، تولید ماسک عروس را پیشنهاد داد. ماسک های معمولی جای خود را به ماسک تزیینی داده اند و افراد از میان طرح های مختلف حق انتخاب دارند. در این مقاله قصد داریم درباره این محصولات کارآمد بیشتر صحبت کنیم. توجه داشته باشید که بهتر است طرح و رنگ ماسک را با توجه به طرح و رنگ پیراهن عروس انتخاب نمایید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید همچنین می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان از ماسک ساده یا ماسک کار شده استفاده کنید.

برای تزیین ماسک عروس از وسایل تزیین کننده مختلف نظیر نگین و سنگ و پارچه های دانتل و گیپور و … استفاده می شود و بهتر است شما تزیینات ماسک را با توجه به تزیینات لباس عروس و نگین و سنگ های به کار رفته روی زیورآلات تان انتخاب نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. همچنین می توانید برای تزیین ماسک اول اسم خود و همسرتان را روی آن هک کنید.

جنس ماسک های عروسی و تزئینی چیست؟

به طور معمول انواع ماسک تزیینی از جنس هایی مانند پارچه و چرم مصنوعی تولید می شوند که بسیار مقاوم هستند. این ماسک ها را می توان مانند لباس شست. در این بین، ماسک های از جنس نخ بسیار سبک و راحت هستند. ماسک تزیینی قابل شست و شو که در تولید آنها از تکنیک های خاصی استفاده شده است، راحتی تنفس را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

این ماسک های صورت که در تولید خود بر مفهوم سازگاری با پوست تاکید دارند، استفاده راحت را در کانون توجه قرار می دهند. ماسک تزیینی که جایگزینی برای ماسک های یکبار مصرف در زندگی روزمره شما هستند ، مطابق با استانداردهای تعیین شده تولید می شوند و محافظت کامل و سازگار با پوست را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

ماسک های تزیینی و عروسی دارای خواص ضد باکتریایی است. با استفاده از این ماسک‌ها در مقابل ویروس‌ها در امان خواهید بود. ماسک های تولید شده با رنگ ها و مدل های مختلف باید با آب حداقل 30 درجه به مدت 1 دقیقه شسته شوند. خشک کردن باید بعد از شست و شو انجام شود. ماسک ها پس از این مراحل آماده استفاده هستند.

برخی از این ماسک‌های دیدنی و جذاب از پارچه‌های ابریشمی یا ساتن تولید شده و در کنارش از گلدوزی و گیپورهای گران قیمت نیز استفاده می‌شود. برخی از ماسک‌ها با جواهرات بسیار گران ‌قیمت همچون مروارید و الماس نیز تزئین شده است که البته این موضوع به هزینه‌ای که داماد برای عروسی در نظر گرفته مرتبط است.
به نظر طراحان شکل ظاهری ماسک می‌تواند آرایش و زیبایی چشم عروس‌ها را دو چندان کرده و مشکل پنهان ماندن بینی و دهانشان را تقلیل دهد

دیدگاهتان را بنویسید