مد و استایل: روسری های تابستانی و جدید 2022

شال و روسری یکی از مهمترین پوشش های بانوان در جامعه مـا می باشد. با فرارسیدن گرم ترین فصل سال، بیشتر شال و روسری های سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد، رنگ های شاد در فصل تابستان طرفداران خیلی زیادی دارد. روسری یکی از اکسسوری هایی است که خانم‌ها هم برای استایل های روزمرگی و هم برای استایل های رسمی و مجلسی از آن استفاده می کنند.

نکته مهم و قابل توجه در خرید روسری های تابستانی خوش رنگ بودن و داشتن طرح های متنوع است. این گونه روسری ها به علت خنک بودن و زیبا بودن، در بین نوجوانان و جوانان طرفدار زیادی دارد. هنگام خرید روسری تابستانی باید در ابتدا به کیفیت آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. توجه به جنس آن بسیار حائز اهمیت است و بهتر است قبل از خرید آن را امتحان کنید. امتحان کردن روسری تابستانی به شما کمک می کند تا چیزی را انتخاب کنید که با فرم صورت و رنگ پوست شما تناسب داشته باشد.

برای خرید روسری تابستانی، حتما به سراغ انواع نخیِ آن‌ها بروید. الیاف طبیعی مانند نخ، این ویژگی را دارند که علاوه بر وزن کم، هوا را به راحتی از خود عبور می دهند و شما در طول روز گرمای کمتری احساس می کنید. اما اگر برای فصل تابستان به دنبال شال و روسری مجلسی هستید، جنس‌های ابریشمی، حریر و گیپور برای گزینه‌های مناسبی هستند. این نوع روسری و شال ها علاوه بر این که بسیار سبک و خنک هستند، طرح‌های ظریف و زیبایی نیز دارند که برای مجالس و مهمانی‌ها بسیار مناسب هستند.

کاربرد های روسری کدامند؟

بستن روسری به صورت روبان به دور گردن یکی از کاربردهای اولیه آن است. اگر قصد دارید روسری خود را به این شکل بپوشید، ابتدا باید آن را مطابق با گردن خود تنظیم کنید. می توانید با گره زدن روسری روی گردن خود نیز استفاده کنید.

می توانید روسری را با بستن به کمر خود به عنوان کمربند از آن استفاده کنید

می توانید روسری خود را به قسمت دسته کیف بسته و به عنوان اکسسوری از آن استفاده کنید. این امر باعث می‌شود کیف شما بسیار جذاب تر و شیک تر باشد. فرقی نمی کند کیف شما اسپورت باشد یا یک کیف مجلسی.

انتخاب روسری بر اساس فرم صورت

اگر خانمی با فرم صورت مستطیلی و کشیده ای دارید، پس یقینا طول صورت شـما نسبت بـه عرض صورتتان بزرگ‌تر اسـت. باید با انتخاب شال و روسری مناسب طول صورتتان را کوچکتر کنید و قسمت های زاویه دار و تیز صورتتان رابه فرم گرد درآورید.

اگر از آن دسته خانم هایی هستید کـه فرم صورت شان بیضی و کشیده اسـت، بـه آن‌ها این نوید را می‌دهیم کـه می‌توانند انواع شال و روسری را به هر نوع و فرمی کـه دوست دارند ببندند و مشکلی ایجاد نمی کند.

  • روسری های تابستانه جدید
  • مینی اسکارف های توری
  • روسری های شتری رنگ
  • روسری های قواره بزرگ
  • روسری های طرح چاپی
  • روسری های طوسی صورتی بزرگ
  • مینی اسکارف های رنگ سال و سفید
  • روسری با طرح های سنتی
  • روسری های ترکیبی پلنگی و گوچی

دیدگاهتان را بنویسید