کدام لباس ها شما را لاغرتر نشان می‌دهند؟

زمان کافی برای اینکه رژیم بگیرید و برای مهمانی پیش رو لاغر شوید را ندارید؟ پس چطور لاغرتر به نظر برسیم ؟ نگران نباشید لاغر به نظر رسیدن با رعایت اصول مد کاملا امکان‌پذیر است. نکته جالب در مورد مد این است که می‌تواند مشکلات اندامی شما را مخفی کند.

شاید شما فردی هستید که با اضافه وزن خود مشکلی ندارید. اما شاید دوست داشته باشید لباس هایی بپوشید که شما را لاغرتر نشان دهد. بدون کاهش وزن یا انجام ورزش، می توان ظاهری لاغرتر داشت. برخلاف تصور عموم، لباس های کوچکتر از سایزی که دارید، شما را لاغر نشان نمی دهند.

همچنین لباس‌های گشاد هم می‌توانند شما را از آن چه که هستید، چاق تر نشان دهد. اما می‌توانید با رعایت برخی نکات، شیک باشید. برش‌، الگو، رنگ‌ها، مدل‌ها و اکسسوری‌هایی که باهم ترکیب می‌کنید، همه و همه در لاغرتر دیده شدن شما دخیل است. در این مطلب به نکاتی اشاره می‌کنیم که کار شما را راحت خواهد کرد.

استفاده از لباس های همرنگ

وقتی شما از دو رنگ متفاوت در قسمت بالا تنه و پایین تنه استفاده می‌کنید، همه توجه ها به نقطه مشترک بین بالا تنه و پایین تنه یعنی شکم و پهلوهایتان، جلب می‌شود. بنابراین از لباس های همرنگ استفاده کنید تا ظاهری لاغرتر و قدبلند تر داشته باشید.

خطوط عمودی را ترجیح دهید

اگر می‌خواهید از لباس هایی با طرح خطی استفاده کنید، بهتر است خط های روی آن عمودی باشد. این طرح به شما کمک می‌کند، لاغر به نظر برسید. خطوط افقی فرد را کوتاه‌تر و چاق تر نشان می‌دهند.

شلوار فاق بلند

شلوار فاق بلند علاوه بر اینکه پاهای شما را بلندتر و لاغر تر نشان می‌دهد، باعث پنهان شدن شکم و پهلوها می‌شود.

کدام لباس ها شما را لاغرتر نشان می‌دهند؟

استفاده از کمربند

بستن کمربند روی یک تونیک یا هر لباس دیگری کمر شما را باریک و لاغرتر نشان می‌دهد.

کفش پاشنه بلند بپوشید

کفش های پاشنه بلند پاهای شما را بلند تر و اندام ظاهری شما را لاغرتر نشان می‌دهد.

از اکسسوری های بیشتری استفاده کنید.

با استفاده از اکسسوری های شیک و زیبا می توانید تمام توجه را از وزن و چاقی خود منحرف کنید. اکسسوری های بلند و بزرگ از این نظر می توانند ناجی شما باشند.

گن بپوشید

وقتی از زیر لباس هایتان گن می‌پوشید، تمام چربی های اضافی جمع شده و پنهان می‌شود. با این کار می‌توانید به اندام خود فرم دهید. شاید تصور کنید که گن ها فقط مربوط به ناحیه شکم است. اما باید بگوییم که برای لاغر نشان دادن پاها نیز، گن هایی وجود دارد.

لباس مشکی بپوشید.

یکی از ابتدایی ترین روش‌ها برای اینکه لاغرتر به نظر برسیم، پوشیدن لباس مشکی و رنگ تیره است. پوشیدن لباس رنگ تیره و مشکی باعث ایجاد خطای دید و در نتیجه لاغر تر به نظر رسیدنتان می‌شود.

کدام لباس ها شما را لاغرتر نشان می‌دهند؟

دقیقا لباس‌های اندازه بدنتان را بپوشید

اولین قدم این است که سایز لباس‌هایتان را درست انتخاب کنید. هم لباسی که زیادی تنگ است و هم لباسی که زیادی گشاد است، شما را چاق نشان می‌دهند! چرا لباس نباید زیاد تنگ باشد؟ چون باعث می‌شود چربی‌ها و اضافه وزن شما بیشتر توی لباس دیده شود.

استفاده از لباس های برش دار

استفاده از تکنیک‌های خیاطی هم در این مورد می‌تواند به کمک شما بیاید و اندام شما را لاغرتر نشان دهد. استفاده مناسب از سجاف دامن، دوخت و برش قسمت کمر لباس و مواردی از این دست می‌توانند مهم و تاثیرگذار باشند. اگر دوست دارید لاغرتر به نظر برسید حتما هنگام خرید شلوار جین، مدل بوت کات و یا راسته را انتخاب کنید. همچنین اگر دوست دارید در مجالس و مهمانی‌ها دامن به تن کنید، می‌توانید دامن را با یک جوراب شلواری با جنس مات ست کنید. این مدل جوراب شلواری‌ها می‌توانند پاهای شما را کشیده‌تر نشان دهند.

پوشیدن لباس زیر مناسب

برای اینکه لاغرتر به نظر برسید سوتین هایی انتخاب کنید که سایز شما باشند و سینه های شما از اطراف آن بیرون نزند. زیرا با این روش شما چاق تر به نظر می رسید.

استفاده از مانتو های تک‌رنگ

مانتوهایی انتخاب کنید که تک رنگ باشند. رنگ مشکی می‌تواند گزینه ایده آلی باشد. هنگام پوشیدن مانتو، شال یا روسری تان را دور گردنتان نپیچانید. آن را به پایین آویزان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید