بهترین مکمل های لباس طوسی کدامند؟

خاکستری یک رنگ خنثی است که می‌تواند با اغلب رنگ ها ترکیب شود. این رنگ هم برای استایل های روزانه و هم استایل مجلسی بسیار مناسب است. اگر نگاهی به کمد لباس‌های خود بیندازید بعید است که لباسی به رنگ طوسی نداشته باشید! واقعیت این است که ست رنگ طوسی یا همان خاکستری یکی از ست‌های لباس پرطرفدار و محبوب در بین افراد مختلف است.


طوسی رنگی است که به راحتی می‌توانید آن را با رنگ‌های دیگر ست کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا با داشتن یک لباس خاکستری، تیپ‌های متفاوتی داشته باشید. هر یک از طیف‌های مختلف رنگ طوسی هم جذابیت‌های خود را دارند. اکنون به رنگ هایی اشاره می‌کنیم که به خوبی با طوسی ست می‌شوند.

رنگ طوسی حاصل ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید است؛ همین ترکیب متضاد نشان می‌دهد که این رنگ، نماد نوعی سازش و پذیرش است. سلول‌های مغزی هم به رنگ خاکستری هستند؛ بنابراین افراد علاقمند به این رنگ دارای هوش و قوه‌ تفکر بالایی هستند. افراد علاقمند به طوسی نوعی آرامش و اعتماد در رفتارشان دارند و سعی می‌کنند در مسائل مختلف، بی‌طرف باشند. این افراد مستقل هستند و به خاطر ذات بی‌طرف خود، کمتر دچار ترس و دلهره می‌شوند.

هارمونی سبز و طوسی

ما می‌توانیم با کنار هم قرار دادن رنگ‌های سبز و خاکستری که اصالت و حس اعتماد را در هم می‌آمیزند، ورودی زیبایی به فصل بهار داشته باشیم. می توانید این ترکیب را با شلوار جین، با کیف ها و عینک های غیررسمی، تکمیل کنید.

آبی خیلی روشن

رنگ آبی روشن، سمبل طبیعت است و هماهنگی بسیار خوبی با رنگ طوسی دارد. به عنوان مثال یک پیراهن آبی و شلوار طوسی، ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می‌کند.

ست طوسی و زرد

قرار گرفتن رنگ خنثی طوسی در کنار رنگ گرم و شاد زرد، ترکیبی چشم‌نواز و متعادل ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با تناژهای مختلف رنگ‌های طوسی و زرد بازی کنید و به ترکیب ایده‌آل خود برسید.

طوسی و صورتی

صورتی هم در دسته رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید ست لباس شما باوقار و سنگین باشد، بهتر است از رنگ صورتی ملایم استفاده کنید. به عنوان مثال یک مانتوی طوسی با یک روسری یا شال صورتی، ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می‌کند.

طوسی و زرشکی

زرشکی نسبت به صورتی شور و حال بیشتری دارد و رنگ گرم‌تری است. استفاده از ست رنگ زرشکی با طوسی، ترکیبی متفاوت و چشمگیر می‌سازد.

رنگ سفید

این رنگ زیبا با اغلب رنگ های دیگر ست می‌شود. پس بدیهی است که با رنگ طوسی هم یک ترکیب عالی ایجاد کند. این رنگ زیبا با اغلب رنگ های دیگر ست می‌شود. پس بدیهی است که با رنگ طوسی هم یک ترکیب عالی ایجاد کند.

ست رنگ طوسی با قرمز

ترکیب رنگ طوسی و قرمز از ترکیبات معروف پاییزی است. ست رنگ طوسی با قرمز از ترکیبات کلاسیک نیز به حساب می آید. گویی این دو رنگ در کنار یکدیگر بسیار خوب از هم حمایت می‌کنند. سهم رنگ قرمز در ترکیب با رنگ طوسی می‌تواند برابر یا کمتر باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید لباس قرمز و دامن یا شلوار زنانه طوسی بپوشید. در زمستان، پوشیدن پالتو یا کت زنانه یا مردانه طوسی با بافت قرمز نیز بسیار جذاب است. پوشیدن تنها یک شال قرمز یا زرشکی با مانتو طوسی، ست بسیار زیبایی می‌سازد.

آقایان چطور از رنگ طوسی در لباس خود استفاده کنند؟

استفاده از طیف‌های مختلف رنگ طوسی در یک دست کت و شلوار شیک مردانه کاملا متداول است؛ اما داستان رنگ طوسی به همین جا ختم نمی‌شود. پیراهن‌های مردانه، کراوات‌ها، کمربندها و یک پالتوی خاکستری هم می‌توانند در یک استایل طوسی بکار روند.استفاده ازست رنگ طوسی مردانه بسیار رایج است. این رنگ در ست های ورزشی مردانه، کت و شلوار و حتی استایل های کژوال مردانه، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. در استایل های مردانه، با تم طوسی، انتخاب یک عدد کروات سبز و یا سوسنی، و یا لباس با رنگ روشن مرسوم است.

دیدگاهتان را بنویسید