لباس های برتر سال 2022

ترنچ کت یا بارانی از سری لباس های مخصوص فصل پاییز و زمستان است که هم برای آقایان و هم برای بانوان کاربردی می باشد و از آنجایی که پاییز فصلی است که با آب و هوای خود اشخاص را غافلگیر می کند، ترنچ کت می تواند گزینه مناسبی برای پوشیدن باشد. در فصل بهار این لباس یک گزینه عالی می‌تواند باشد و شما را از سرما حفظ می‌کند. ترنچ کت یا بارانی در انواع مختلف پشمی، چرمی، پنبه ای و … تولید می شود که با توجه به نیاز شما و میزان گرم بودن آنها می توانید یکی را انتخاب کنید. بهتر است بدانید ترنچ کت ها در رنگ های مختلفی وجود دارد اما طرح تقریبا یکسانی دارند.

2) لباس های اورسایز

استایل اورسایز هم مثل هر استایل دیگری در دنیای مد و لباس تاریخچه خاص خودش را دارد و فراز و نشیب‌های زیادی طی کرده است. از آنجایی که این استایل هیچ وقت از دور خارج نشده و هر چند سال یک بار دوباره جای خودش را در دنیای مد و لباس باز می‌کند. امسال هم این لباس ها بسیار محبوب است.

به خاطر داشته باشید استایل اورسایز برای افرادی که اندام متناسبی دارند بسیار بهتر از کسانی عمل می‌کند که پلاس سایز هستند یا به اصطلاح اضافه وزن دارند؛ افرادی که اضافه وزن دارند بهتر است از استایل پلاس سایز کمک بگیرند.

3) لباس پانچو

پانچو یادآور دنیای بوهمی است و یکی از بخش های دنیای مد است که دوران پیری را زنده نگه می دارد. پانچوها که هر ساله با طرح‌ها و برش‌های جدید با رنگ‌های شیک ظاهر می‌شوند، به نظر می‌رسد که چشمشان به تاج و تخت کت‌های بلیزر است. پیدایش پانچو از منطقه آمریکای جنوبی و مکزیک آغاز شده و پس از آن به سایر نقاط جهان گسترش یافته است. پانچو لباسی با قد متوسط تا بلند و گشاد می باشد که برش آنها دایره ای است و در انتها حالت نیم دایره پیدا می کند. پانچو ها اغلب جلو باز هستند اما مدل های جلو بسته آن نیز وجود دارد. لباس پانچ در جنس و رنگ های متنوع وجود دارد. در فصول گرم سال می توانید از پانچو نخی استفاده کنید و برای هوای سرد پانچوهایی از جنس پشمی و در رنگ های شتری، قهوه ای، سرمه ای یا مشکی مناسبتر است.

4)کت و دامن چهارخانه

مدل جدید این ترند از شانه های فلش دار و دکمه های دو ردیفی برای ژاکت های برش دار چشم پوشی می کند، که اغلب به صورت باز روی بالاپوش پوشیده می شوند، و دامن های کوتاه براق با لباس های کوتاه پوشیده می شوند. این کت و دامن های چهارخانه را با اکسسوری مانند چکمه های زیر و گردنبند زنجیر یا مروارید باروک ست کنید

5) لباس های پولک دار و شاین نقره ای

کسانی که به این رنگ علاقه دارند آن دسته افرادی هستند که دوست دارند در دنیای مد و فشن امسال بدرخشند. مد امسال فصل پاییز و فصل زمستان با به کار گیری رنگ ‌های لوکسی مانند نقره‌ای، تحول عجیبی را به وجود آورده است تا افراد متفاوت ‌تر از سال ‌های گذشته شوند.لباس های پولک دار و درخشان در سال جدید باز هم ترند هستند و ما پیش‌بینی می‌کنیم که این لباس های براق در سال جدید افزایش پیدا کنند.

لباس های برتر سال 2022

6) پیراهن با بریدگی در کمر

تابستان گذشته، نمی‌توانستیم بدون دیدن بلاگرهای متعدد با لباس‌هایی ساده با بریدگی در کمر یا بالاتنه‌های باریک با یقه‌های زیر چشمی، در اینستاگرام حرکت کنیم. حتی سیمون بایلز نیز اخیراً از این مدل بکارگیری کرده است. با نزدیک شدن به سال 2022، محبوبیت این مدل در حال افزایش است. سبک‌های سال گذشته همچنان مد خواهند بود، اما انتظار می‌رود که علاوه بر بریدگی های کلیدی ساده، برش‌های نامتقارن‌تر و لایه‌بندی پیچیده‌تر یا جزئیات بافت را نیز مشاهده کنیم.

7) لباس های عروسکی

طراحان مد و فشن امسال شما را با استایلی گاه رمزآلود، گاه اسپرت و گاه نوستالژی‌های دوران کودکی آشنا می‌کنند. لباس‌های عروسکی در حقیقت شخصیت دوران کودکی افراد را در یک بعد جدید به چالش می‌کشد.

8) لباس های مخمل

مخمل همیشه جایگاه ثابتی در بین پوشاک پاییزه و زمستانه داشته است که می‌توان از آن در دوخت انواع مانتو پاییزه و پالتو استفاده کرد. به همین خاطر با فرا رسیدن فصول سرد سال طراحان مد و فشن به سراغ پارچه مخمل می‌روند. اما امسال تنها مخمل مشکی در دنیای مد و فشن جایگاه مهمی به دست آورده است. مخمل مشکی استایل زیبا و وصف‌ناپذیری به وجود می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید