کاپشن های طرح لحافی: ترند برتر 1401

آیا تا به حال این کاپشن‌های دوست داشتنی استایل وینتیج را پوشیده‌اید؟ اگر نه، خوب است بدانید این آیتم هم در لیست مدل جدید کاپشن زنانه و دخترانه وجود دارد. طراح، این کاپشن را به گونه‌ای طراحی کرده است که علاوه بر ظاهری لحاف مانند، احساس راحتی خوبی را با پوشیدن این کاپشن ها تجربه کنید. کاپشن های سبک و گرم برای هوای سرد ضروری هستند. امسال کاپشن ها با الگوهای لحافی ظاهر شده است.

معمولا خانم‌ها بیشتر از آقایان سرما را احساس می‌کنند، شاید این موضوع مربوط به ژنتیک انسان‌های اولیه باشد. در هر حال یک لباس گرم به تنهایی نمی‌تواند بدن شما را گرم نگهداری کند. پس شما باید برای خود یک کاپشن زنانه مناسب با تیپ و استایل خود خریداری نمایید معمولا خانم‌ها در انتخاب نسبت به آقایان حساس‌تر هستند و معمولا زمان بیشتری را صرف خرید پوشاک خود می‌کنند. بنابراین اگر یک سری اصول و قواعد را بدانند می‌توانند سرعت انتخاب و خرید خود را بالا برده و انتخاب بهتری نیز داشته باشند.

کاپشن های طرح لحافی

کت های چرمی، کت های چهارخانه، کت های سایز بزرگ، کت هایی با آستین های متفاوت و غیره، جز ترند های فصل زمستان در سال های 2021-2022 بوده است. اگرچه به دلیل دوره همه گیری کرونا، زمان بیشتری را در خانه های خود می گذرانیم، اما انتخاب یک محصول راحت و شیک امری مهم است. در این هوای سرد، عموماً نمی‌توان هم‌زمان شیک بود و بدون سرماخوردگی قدم زد. این بار به لطف کاپشن های لحافی می توانید تمام خواسته های خود را برآورده کنید. می‌توانید کاپشن های لحافی را ساده یا رنگارنگ و طرح‌دار انتخاب کنید. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که شلواری که به همراه آن می‌پوشید، بهتر است تنگ باشد.

ایم مدل از کاپشن دارای ضخامت بالایی هستند، به طوری که یک لایه ضخیم از پشم شیشه را مانند لحاف در قسمت های مختلف دوخت می زنند و از نظر ساخت شباهت زیادی به لحاف دارند. برای خانم‌های خیلی لاغر که تمایل دارند حجم بدن آن‌ها بزرگتر به نظر برسد، مناسب هستند.

کاپشن های لحافی امسال یکی از لباس‌های ضروری در فصل زمستان است که هم از نظر مکان خرید و هم از نظر تنوع در طیف گسترده‌ای عرضه می‌شود و تصمیم‌گیری را برای مصرف‌کنندگان سخت می‌کند. هنگام انتخاب این کاپشن لازم است به اندازه های بدن و ویژگی های کاپشن مانند ضد آب بودن آن را در نظر بگیرید. یک کاپشن می‌تواند تکمیل کننده ظرافت شما در ماه های سرد زمستان باشد. کاپشنی که انتخاب می‌کنید، هم باید بدنتان را گرم نگه دارد و هم متناسب با استایل شما باشد. حتی اگر پارچه بیرونی کاپشن نازک باشد، آستر آن باید ضخیم بوده و از ورود باد سرد جلوگیری کند اما عرق نکند. برای داشتن یک وضعیت خوب، سازگاری کاپشن با ابعاد بدن نیز مهم است.

نکاتی که هنگام خرید کاپشن باید به آن توجه داشته باشید

خانم های عزیز حتما به طول کاپشن دقت نمایید. هرچه طول کاپشن بلندتر باشد، از شما در برابر سرما بهتر محافظت می کند. البته معمولا طول کاپشن ها کوتاه است و برای خرید لباس گرم بلند باید پالتو بخرید. اما امروزه کاپشن های زنانه بلند هم در بین بانوان طرفدار زیادی دارند.

به اندازه کاپشن دقت کنید، حتما در فروشگاه، کاپشن را بپوشید و در صورت مناسب بودن اقدام به خرید نمایید. این نکته را فراموش نکنید که قرار است زیر کاپشن لباس های گرم و کلفت بپوشید.

اگر هدفتان از خرید کاپشن، زیبایی استایل و ظاهر است، پیشنهاد ما به شما خرید کاپشن چرمی است چون بسیار تن خور زیبایی دارد. اگر هم هدفتان از خرید کاپشن، گرم شدن است، از خرید کاپشن چرم زنانه امتناع کنید، چون این مدل گرمای زیادی ندارد.

روش نگهداری از کاپشن زنانه

همیشه در روزهای بارانی و برفی که کاپشن شما خیس می‌شود بعد از ورود به منزل آن را در محل مناسبی قرار دهید تا به خوبی خشک شود. این کار طول عمر کاپشن شما را چند برابر می‌کند.

از شسشتوی این مدل پوشاک با ماشین لباسشویی و مایع سفید کننده خودداری فرمایید. بهتر است کاپشن خود را مواقعی که کثیف می‌شود به خشکشویی بدهید. اگر به هر دلیل تمایل دارید که کاپشن خود را در منزل شستشو دهید. حتما از مایع شوینده استاندارد استفاده کنید و آن را با دست و آب سرد شستشو دهید.

کاپشن های طرح لحافی

برای خشک کردن کاپشن آن را در هوای آزاد پهن کنید. از انداختن کاپشن روی بخاری و شوفاژ خودداری فرمایید. زیرا بافت پارچه آن‌ها برای ضد آب بودن مقداری پلاستیک دارد که در مقابل گرمای مستقیم آسیب پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید