شلوار جین چه نوع شلواری است و چه ویژگی هایی دارد؟

شلوارهای جین سال هاست که از مد نیفتاده و همچنان بسیار محبوب بوده و جز شلوار هایی است که تقریبا همه از آن استفاده می‌کنند. شلوار جین توسط بسیاری از برندهای مد طراحی می‌شود. شلوار جین برای اولین بار در یکی از شهرستان های فرانسه به نام de nimes تولید شده است.

از آنجایی که هم شیک و هم راحت است، علاقه به شلوار جین هرگز کم نشده است. علاوه بر این توانسته نه تنها به عنوان شلوار، بلکه به عنوان کت، پیراهن، دامن و حتی کیف وارد کمد لباس ما شود. بعد فرانسه، در شهر Cenova کشور ایتالیا هم تولید شلوار جین شروع شد.

منشا رنگ آبی این شلوار از رنگ لباس ملوانان جنوا الهام گرفته شده است. شلوار جین از رنگ‌های نیلی و سفید تولید می‌شود. رنگ شلوار های جین یکسان است اما نوع پارچه های به کار برده شده، ممکن است متفاوت باشد. در برند های معروف جنس این شلوار ها از پنبه تهیه می‌شود و جنس بسیار با کیفیت و راحتی دارد.

شلوار جین

ویژگی های شلوار جین

از آنجایی که پارچه های جین با رنگ نیلی رنگ آمیزی می شوند، با شستن رنگ آنها روشن می شود و به مرور رنگ سفید به خود می گیرد. مهم ترین ویژگی شلوار جین این است که به لطف ساختار آن، استفاده از آن راحت است.

با شلوار جین می توانید شیک به نظر برسید و به راحتی آن را در استایل اسپورت به کار ببرید علاوه بر این، از آنجایی که در تولید پارچه های جین از الیاف و پنبه استفاده می شود، قیمت شلوارهای جین نیز بسیار مقرون به صرفه و در محدوده قیمتی قابل خرید برای تمامی اقشار است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این است که پارچه های جین به دلیل مواد اولیه پنبه و الیاف، ساختار بسیار نرمی دارند.

برند Acne studious اکنی استودیو

یک خانه مد در استکهلم است که پوشاک مردانه و زنانه و همچنین کفش، اکسسوری و جین تولید می کند.

شلوار جین

برند All Saints (آل سینتز)

این برند انگلیسی متخصص پوشاک جین آبی، کفش و لوازم جانبی است. شلوار جین این برند به دلیل مواد درجه یک و مهارت در دوخت با کیفیت بالا معروف است.

برند Calvin Klein (کلوین کلاین)

طیف نوین و مبتکرانه جین در کلوین کلین، پوشیدن شلوار جین را برای استفاده روزمره آسان کرده است.

برند Diesel (دیزل)

جین دیزل، یک پالت با رنگ‌ های سرد و طرح‌ های گرافیکی برجسته و جسورانه ایجاد می‌ کند تا یک زیبایی‌ شناسی خاص را به پوشاک خود منتقل کند. این برند در حالی که به خاطر لباس جین معروف است، همچنین دارای کت چرمی، ساعت مچی و عینک می باشد.

برند Frame (فریم)

فریم یک برند است که کیفیت تولید در لس‌ آنجلس را با زیبایی اروپایی ترکیب می‌ کند. جین و کارهای دستی ظریف این برند را به خوبی همگان می‌ شناساند.

برند Isabel Marant (ایزابل مارانت)

پیراهن جین ایزابل مارانت، سبک پاریسی بی‌ قید و شرط را به ارمغان می آورد. آن‌ ها از پارچه‌ های ظریف برای ایجاد طرح‌ های متمایز خود استفاده می‌ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید