رنگ سال 2022؛ رنگ very pery چه رنگی است؟

مرجع جهانی رنگ پنتون، رنگ سال جدید را مانند هر سال تعیین می کند. رنگ very pery (رنگ آبی بنفش تقریبا به رنگ گل پریوش) از سوی کمپانی پنتون به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ معرفی شد و طراحان از آن در مد و پوشاک، دکوراسیون، مبلمان و لوازم جانبی سال ۱۴۰۱ استفاده می کنند.

کد این رنگ در این سازمان، کد PANTONE ۱۷-۳۹۳۸ است. در آینده ای نزدیک، لباس های فراوانی را در ویترین بوتیک ها و محصولات برندهای معروف، خواهید دید. این رنگ آبی با رنگ بنفش مایل به قرمز در سال 2022 به رنگ اصلی تبدیل شد. شایان ذکر است که این موسسه آن را از قبل اعلام کرده بود. به همین دلیل است که سوپراستارها با لباس های بنفش، ارغوانی و آبی بارها بر روی «فرش های قرمز» ظاهر شده اند.

رنگ جدید پنتون، خلاقیت و نوآوری را با خود به همراه آورده است. زیرا پس از شیوع کرونا زندگی همه دچار تغییر شده است؛ اکنون که یک دوره منزوی و دور از اجتماع به پایان رسیده و استانداردها حال تغییر هستند، این رنگ اعتماد به نفس می‌بخشد و خلاق افراد را زنده خواهد کرد تا از تغییرات استقبال کنند.

ست کردن رنگ سال ۲۰۲۲

از آنجا که رنگ سال ۲۰۲۲ جذاب و نو به‌ شمار می‌آید، شرکت پنتون برای آسان کردن ست کردن، چهار پالت رنگی متعادل‌کننده برای این رنگ جدید ارائه کرده که استفاده از این رنگ‌های مکمل کمک می‌کند تا رنگ سال، جلوه بهتری داشته باشد.

1) ست کردن رنگ سال با صورتی و یا بنفش خالص

اگر به‌دنبال یک ترکیب دخترانه‌ی شیک هستید که چندان هم توی چشم نباشد، ست صورتی و بنفش وری پری می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد.

2) رنگ آبی

جست‌وجوی آرامشی هستید که طی این دو سال، در همه‌گیری ویروس کرونا از دست رفته؟! ست آبی و بنفش وری پری را امتحان کنید! این ترکیب تمام آنچه از آرامش و امید برای سال آینده می‌خواهید را برای شما به ارمغان می‌آورد. نکته‌ی جالب این‌جاست که رنگ لباس سال ۲۰۲۲ نه‌ تنها برای فصل گرم سال، بلکه در همین زمستان جاری هم به اندازه‌ی کافی برای استفاده جذابیت دارد.

3) رنگ سبز

فکر می‌کنید ترکیب بنفش با رنگ سبز کمی عجیب و غریب است؟ باید بگوییم که اشتباه می‌کنید! در دنیای امروز مد و فشن ترکیب‌های جالب و جذابی وجود دارند که بسیاری از ما حتی نمی‌توانیم آن‌ها را کنار هم تصور کنیم. اما متوجه می‌شویم که چقدر خوب این رنگ‌ها یکدیگر را تقویت می‌کنند. ست سبز و بنفش سال ۲۰۲۲ هم همینطور است. می‌توانید در کنار رنگ بنفش وری پری از سبز تیره یا سبز روشن و پاستلی استفاده کنید؛ درهرصورت این ست فوق‌العاده است.

4) رنگ مشکی

رنگ مشکی تنها رنگی است که با اکثر رنگ ها ست می‌شود. رنگ سال جدید هم از این قاعده مستثنی نیست. می‌توانید با این دو رنگ یک ترکیب زیبا و شیک ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید