برای استایل های روزانه شیک، چه لباس هایی بپوشیم؟

کفش سی سی – در هر فرم بدنی و سایزی که هستید، مطمئن باشید که کت بلیزر مناسب شما وجود دارد. این نوع کت، یک کت رسمی و اسپرت محسوب می شود. کت بلیزر پاهای شما را بلندتر نشان می‌دهد. این کت با شلوارهای راسته یا چرمی، به یک ظاهر مدرن و زیبا تبدیل می‌شود. رنگ های آبی پودری، زغالی و رنگ های خنثی بهترین رنگ ها در این کت ها هستند.

روی رنگ های پاستیلی تمرکز کنید

یکی دیگر از ترند های امسال رنگ های پاستیلی است. این رنگ ها برای تابستان عالی هستند اما در فصل های سرد نیز می‌توان از این رنگ ها استفاده کرد. به رنگ‌هایی مانند کاراملی روشن، صورتی روشن، آبی روشن، هلویی، نعنایی روشن، بنفش روشن، موزی و… رنگ‌های پاستلی گویند.

این رنگ‌ها با سفید، سیاه و خاکستری، بژ و یا تناژهای کرم و نسکافه‌ای، از میزان دخترانه بودن و فانتزی بو دن رنگ‌های پاستلی می کاهد و در عین حال، یک استایل عالی و شیک ایجاد خواهد کرد. رنگ های پاستیلی با اکثر رنگ های پوست مناسب است. به عنوان مثال یک کت و شلوار یشمی و یا کت نارنجی سایز بزرگ می‌توانید انتخاب کنید. در صورت تمایل، این دو رنگ را می‌توانید ترکیب کنید.

استایل های روزانه شیک

از پالتو های بلند استفاده کنید

با پالتو های بلند، اسرارآمیز و شیک به نظر برسید. وقتی دما شروع به کاهش کرد، یک پالتو قهوه ای یا شتری همیشه ناجی شما خواهد بود. هم شما را گرم می‌کند و هم یک استایل روزمرگی زیبا ایجاد خواهد کرد. یک پالتوی شتری جزو کلاسیک‌ترین لباس‌های زمستانی است و همه خانم ها باید یک مدل از این رنگ پالتو در کمد لباس خود داشته باشند. رنگ شتری به دلیل خنثی بودن با هر رنگ لباسی ست می شود. اگر قدتان بلند نیست ،بهتر است پالتویی بپوشید که قد آن ها تا زیر زانو شما باشد نه بیشتر، در غیر این صورت باعث کوتاه دیده شدن شما می گردد

بوت های سفید انتخاب کنید

این بوت های کلاسیک الهام گرفته شده از دهه شصت است. بوت های سفید بلند ظاهری زیبا به شما می بخشد. این بوت ها را می‌توانید با یک لباس کوتاه، دامن و یا شلوار جین بپوشید.

استایل های روزانه شیک

کاپشن پفی

کاپشن از لباس‌های مهم و ضروری در فصل زمستان است که شما را از سرمای شدید محافظت می‌کند. کاپشن های پفی از ترندهای پرطرفدار زمستان و پاییز هستند و همیشه مورد استقبال قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید