چگونه با بلوز های بافت و اورسایز استایلی زیبا داشته باشیم؟

کفش سی سی – زمستان از راه رسیده و هوا شروع به سرد شدن کرده است. با توجه به شرایط فصل، از لباس های ضخیم تر و گرم تر استفاده می‌کنیم. به طور کلی اگرچه بیشتر خانم ها دوست ندارند لباس های ضخیم بپوشند، اما در شرایط زمستانی مجبوریم لباس های ضخیم بپوشیم.

یکی از محصولاتی که در فصل زمستان ما را گرم نگه می دارد و ما را از سرما محافظت می کند، پلیور است. اگرچه مدل های مختلفی از پلیورها وجود دارد. اما پلیورهای سایز بزرگ ترند امسال هستند. این مدل پلیور به دلیل داشتن ظاهری بلند با سایر پلیورها متفاوت است. علاوه بر این مدل های یقه پهن بسیار شیک هستند.

امروزه برندهای زیادی پلیورهای Oversize تولید می کنند. این پلیور ها که خیلی راحت می توانید به آنها دست پیدا کنید، اغلب با هر تیپ بدنی هماهنگی دارد. می توانید بافت بزرگ خود را روی دامن های بلند یا کوتاه، روی شلوار جین، روی ساق هایتان با خیال راحت بپوشید. زیباترین ویژگی این پلیورها این است که در صورت استفاده صحیح، اضافه وزن خود را می‌توانید پنهان کنید.

چگونه با بلوز های بافت و اورسایز استایلی زیبا داشته باشیم؟

نکاتی که باید هنگام ایجاد استایل با بافت های اورسایز در نظر بگیرید

پلیورهای سایز بزرگ رنگ ها و مدل های زیادی دارند. ترجیحاً رنگ های سفید، کرم، خاکستری، مشکی، قرمز و صورتی محبوبیت بیشتری دارد. این پلیور ها معمولا با بوت های بلند بسیار زیبا به نظر می رسند. اگر در ایجاد استایل های زمستانی خود مشکل دارید، می توانید چند رنگ از این پلیورها بخرید و در کمد خود نگه دارید.

توجه به برخی نکات در انتخاب پلیور مفید است. مهم‌ترین نکته این است که شیک به نظر برسید نه اینکه انگار در لحاف غرق شده اید. به عنوان مثال، می توانید با پوشیدن شلوار جین تنگ با یک پلیور سایز بزرگ تعادل برقرار کنید. برای متعادل کردن، لباس های مکمل متناسب با بدن را انتخاب کنید. برای مثال دامن مدادی و چکمه های بلند تا روی زانو انتخاب های بسیار خوبی برای ترکیب با این پلیور ها خواهند بود.

شما می توانید یک پلیور قرمز را با یک دامن مشکی و یا یک دامن چهارخانه ترکیب کنید. اگر فکر می کنید بعد از انتخاب سایر قطعات ترکیبی تان هنوز چیزی کم است، پلیور سایز بزرگ خود با کمربند کامل کنید به طوری که بالای شکم باشد. کمربندهای پهنی وجود دارد که برای ژاکت و لباس بافتنی مناسب است. کمربندهای مشکی و قهوه ای می توانند به عنوان ایده آل ترین اکسسوری برای زمستان در کمد لباس شما باشند.

چگونه با بلوز های بافت و اورسایز استایلی زیبا داشته باشیم؟

پلیور های سایز بزرگ با شلوار جین یا جوراب شلواری

برای ایجاد کلاسیک‌ترین استایل با پلیور های سایز بزرگ، شلوار جین تنگ و فاق بلند یا ساق‌های چرم مصنوعی است. این ترکیب را با کفش های کتانی یا نیم بوت سفید بپوشید.

استفاده از بوت های جورایی و بلند نیز به شما کمک می کند یک استایل زمستانی زیبا داشته با‌شید

ترکیب شلوارهای گشاد با پلیور های سایز بزرگ ممکن است متناقض به نظر برسد اما ظاهری زیبا خواهید داشت. برای تکمیل این استایل از بوت های پاشنه دار استفاده کنید. این ترکیب برای مهمانی ها نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع: kadinveblog

دیدگاهتان را بنویسید